5.den

1.5K 99 1
                                    

"Dobré ráno." Řekla jsem rozespale, když jsem se vzbudila. Neslyšela jsem odpověď, takže Hea asi spala. Otočila jsem se na ní, že jí vzbudim, ale ona tam nebyla. Zděsila jsem se a začala jsem jí hledat po chatce. Prostě nikde nebyla. Oblékla jsem se, udělala ranní hygienu, učesala se a utíkala jsem jí hledat. Šla jsem se zeptat Alexe, jestli jí někde neviděl, ale ten akorát zakroutil hlavou a šel si zase lehnout. "Ten taky nedělá nic jinýho než spí!" Řekla jsem naštvaně a šla projít areál. V tu chvíli jsem zahlédla Taeho s Kookiem jak se dobejvaj do naší chatky. Utíkala jsem za nima celá vystrašená. "Dobré ráno!" řekli jednohlasně korejsky. Ani jsem jim neodpověděla a spustila jsem, jestli někde neviděli Heu, že jí nikde nemůžu najít. "Ta je na procházce se Sugou.." Řekl Kookie anglicky a začal se smát. V tu chvíli jsem nevěděla jestli mam dostat záchvat smíchu nebo být nasraná. Jo tak ta na to jde po hlavě.. řekla jsem si v duchu a začla jsem se smát. Oba na mě vykuleně zírali, čemu se zase směju.

"Nechceš jít zatim k nám na chatku? Mohli by jsme tě seznámit s ostatníma.." Řekl mi Tae jeho vtipnou angličtinou. Nadšeně jsem přikývla a šli jsme k jejich chatce. Před chatkou se na lehátku opaloval Jimin v plavkách a J-Hope okolo něj pobíhal se stříkací pistolkou. Sotva jsme došli k chatce, byli jsme úplně promáčený. Kookie začal Hobiho naštvaně nahánět a my s Taem jsme se smáli. "Tak tohle je Jimin a támhle běhá J-Hope.." Řekl Tae a pak mě představil klukům. "Do kdy tady jste?".. "Za 2 dny poletíme zpátky do Koreje.." Odpověděl Jimin s úsměvem.

Tae mě odtáhl dovnitř a posadil mě ke stolu. Sedl si naproti mě a začal mi vysvětlovat další korejský fráze. Učil mě asi hodinu, ale pak nás vyrušil Jin, který šel vařit oběd. Představila jsem se mu a on mě. "Chceš s náma dneska obědvat?" Zeptal se mě a mezitím promíchával nudle. "Jestli vám to nebude vadit tak klidně" Odpověděla jsem nadšeně. V hlavě mi pořád dokola probíhalo Já budu obědvat s BTS.. Pak přiběhl rozespalej Namjoon a hledal Sugu.. Navzájem jsme se představili stejně jako s Jinem. Po ránu vypadal docela dost vtipně, takže mi při představování cukaly koutky, ale naštěstí jsem se udržela. V tu chvíli se rozrazily dveře ve kterých stál Suga a Hea. Tu jsem samozřejmě hned seřvala, že mi nic neřekla a v klidu si odešla. Ale když jsem na ní tak koukala, asi jí to moc netrápilo.

Jin všechny zavolal na oběd a Jimina poslal pro 2 židle k nám do chatky, aby jsme si s Heou měly kam sednout. Když jsme se všichni usadili, popřáli jsme si Dobrou chuť a začli jsme jíst. Než jsem stačila dát první sousto do pusy, Tae už měl půlku talíře v sobě. Nechápala jsem jak může tak rychle jíst. Po jídle všichni odpočívali a my s Taem jsme si šli sednout na lavičku k rybníku. "Proč se vlastně chceš učit korejsky?" Zeptal se mě a tím přerušil ticho. "V budoucnu bych se chtěla přestěhovat do Koreje.." Odpověděla jsem a usmála se na něj. Chvíli přemýšlel, pak do mě šťouchl a zakřičel "Máš babu" a začal utíkat pryč. Myslim, že bych ho měla naučit líp anglicky, protože jeho angličtina zněla dost vtipně. Zvedla jsem se a utíkala za nim. Po pár metrech jsem zastavila a celá zadejchaná jsem se opřela o kolena. "Myslel jsem, že máš lepší kondičku, když chodíš běhat" Zakřičel na mě a vycenil zuby. Jakmile to dořekl, dostala jsem záchvat smíchu. Od té noci co jsem ho poznala, jsme s Heou už "běhat" nechodily.

Vrátili jsme se za ostatníma. Všichni se váleli na lehátkách nebo na dekách a opalovali se. "Nechcete jít do bazénu?" Zeptala jsem se jich. Všichni se rychle zevdli a utíkali si pro ručníky. My s Heou jsme se šly převlíct do plavek. Pak jsme se všichni společně vydali k bazénu, kde byla půlka naší třídy, takže na nás divně koukali. Taky jsem párkrát od spolužaček zaslechla: "Ježiš to jsou ty jejich číňani nebo co to je." Radši jsem to nekomentovala a ignorovala jsem to. Když Jimin začal sundavat tričko, tak jim spadly brady ... Najednou jsem cejtila, že do mě někdo strčil a už jsem byla ve vodě. Začla jsem korejsko-anglicko-česky nadávat, takže na mě všichni divně koukali. Hea se jenom tlemila, protože byla jedna z mála, která mi rozuměla. Myslim, že se smát neměla, protože zachvíli skončila vedle mě. Pak do bazénu naskákali postupně i kluci. Hráli jsme kohoutí zápasy, který jsme je s Heou naučily.

"Pojďte na večeři!" Zavolal Jin a všichni jsme se rozeběhli k chatce, která byla kluků. K večeři Jin uvařil nějakou polívku z pytlíku, protože na vaření nebylo moc času. "Holky nechcete se s náma koukat na Avengers?" Zeptal se Namjoom. "Sice jsme na to koukaly včera, ale Nam hned usla, takže klidně." Odpověděla mu Hea. Spojili jsme postele a naskládali se vedle sebe. Na kraji ležel Suga, vedle něj Hea, pak já, Tae, Kookie, J-Hope, Jimin, vedle kterého si potom lehl Namjoon, který zapojoval telefon do televize, aby to mohl pustit. Jelikož jsme půlku filmu prokecali, zase jsem z toho nic neměla. Okolo půlnoci jsme se s Heou vrátily do chatky, chvíli jsme si povídaly a šly jsme spát. "Dobrou Heo"... "Dobrou Nam" Nandaly jsme si škrabošky a v klidu jsme usnuly.

-------------------------------------
Děkuju moc za přečtení, doufam, že se vám příběh zatim líbí. ^^
Akorát jsem vám chtěla říct, že už u těch rozhovorů nebudu psát jestli je to korejsky nebo anglicky.. Myslím, že každýmu dojde, že zatím korejsky umím jenom pár frází :) :DD

Školní výlet | BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat