„Konečně sobota.." Zamumlala jsem do polštáře. Nehodlala jsem se zvedat, takže jsem se jen podívala kolik je hodin. 11 hodin a je tu ticho. Je to dost podezřelý. Hea spala u Jacksona, takže mě nepřekvapuje, že tu neni, ale je dost divný, že jsou potichu kluci. Vyplazila jsem se z postele a šla se porozhlédnout po domě. Jedinej člověk, kterýho jsem našla byl Jungkookie, který ležel v obýváku na sedačce.
„Dobré ráno!" Skočila jsem vedle něj. Chudák nadskočil tak 2 metry jak se lekl. „Dobré.." Usmál se a uvolnil mi trochu místa. „Kde jsou všichni?" Dala jsem si nohy na stůl a pořádně se uvelebila. „Taehyung šel s Jiminem ven a ostatní šli nakupovat, protože Jimin má narozeniny.. Chceme mu udělat překvapení.." Vycenil zuby a sledoval televizi. „Ale já pro něj nic nemam!" Vykřikla jsem a chtěla se zvednout. „Kluci něco koupí i za tebe.. Nikdo se neodvážil tě jít vzbudit.." Zašklebil se. „Pfff.. Já nejsem nebezpečná.. Jenom nemam ráda vstávání o víkendu.." Zatvářila jsem se jako andílek.
„Jungkookie já mam hlad.." Zamručela jsem po půl hodině ticha. „Tak něco uvař ne?" Nadzvedl obočí. „Já?! Když jsem naposled chtěla něco udělat, což byla buchta, tak jsem jí ugrilovala, protože nevim jak se nastavuje trouba.." Podívala jsem se na něj s Poker facem. Jediný co bych možná zvládla jsou palačinky, ale jsem moc líná..Kookie se mi začal smát. „Ugrilovala buchtu?!" Vybouchl smíchy ještě víc. Zůstala jsem na něj koukat s kamenným výrazem. Kopla jsem ho do kolena. Mě se nikdo smát nebude.. Nafoukla jsem tváře a dělala uraženou. Ten blbeček se mi smál dál. „Jsi zlej.." Zamumlala jsem a chtěla odejít. Rychle mě chytil za ruku a stáhl zpátky. „Promiiiiň.." Poplácal mě po hlavě. Semnou to ani nehlo. Jsem uražená. To pako mě začalo objímat. Ojojoj ta vůně.. Čichala jsem k němu jak pes k hovnu.
Odtáhl se a podíval se na mě. „Furt jsi uražená?" Pousmál se. Dala jsem mu hlavu na rameno a bez odpovědi dál fetovala tu vůni. Bezeslova jsme koukali na televizi a čekali na příchod ostatních. V mém žaludku propuknul ohňostroj. „Jdi si vzít aspoň jabko.." Šťouchl do mě. „Mě se nechce.."
Protočil očima a šel do kuchyně. Zpátky přiběhl s jablkem v ruce. „Chytej!" Vykřikl a hodil po mě jablko. Jelikož jsem před několika lety hrála basket, tak jsem ho s přehledem chytila. „Dík." S úsměvem jsem se zakousla do jablka. „Máš zač.." Skočil vedle mě a začal se smát. Elegantně jsem se na něj otočila. „A co jako.." Ušklíbla jsem se a znova mu dala hlavu na rameno. „To ti mam jako dělat polštář jo?" Nadzedl obočí. Jen jsem přikývla a on se ode mě naschvál odsunul, takže jsem nosem zajela do sedačky. „Au" Zamručela jsem.
Najednou se otevřely vchodové dveře a z nich se vyřítili kluci. Namjoon vlítl do obýváku a spustil. „Vstávat buřti! Jdem připravovat!" Lekla jsem se ho takovým způsobem, že jsem i s Kookiem slítla z gauče. „Kdo je u tebe buřt!" Propálila jsem toho grepfruita pohledem. On bez keců někam zdrhl. Hajzl jeden. „Nam pomůžeš mi upéct dort?" Zeptal se Jin. „Ona by ho ugrilovala.. Radši ti pomůžu já..." Zasmál se Kookie a šel za ním do kuchyně. Zůstala jsem naštvaně koukat na místo, kde před chvílí stál Jungkook. To si posral kamaráde.. Zamračila jsem se. „Nemrač se.. Nesluší ti to.." Šťouchl do mě Hobi. „Hmm.." Otočila jsem se na něj. „Ten blbeček si ze mě dělá srandu.." Zatvářila jsem se ublíženě. „Si z něj dělej taky srandu.." Zasmál se a odešel do kuchyně. „Pomůžeš nám s výzdobou?" Usmál se Yoongi. „Jo klidně.."
Šla jsem za Namjoonem s Yoongim k tašce s výzdobou. Vytáhla jsem balonky a začala je nafukovat. Kluci je různě věšeli po domě spolu s různými dalšími ozdobami. Ve výsledku to vypadalo moc pěkně. Už jsme čekali jen až Jin dopeče dort a mohli jsme by jsme dát Taemu vědět, že se můžou vrátit.
S Yoongim a Namjoonem jsme seděli na gauči a odpočívali. Najednou jsem ucítila nehoráznej smrad a dým z kuchyně. „Hoří!!!" Začal řvát Namjoon a běhal všude po obýváku. Potom se rozeběhl do koupelny, kde vzal kýbl a naplnil ho vodou. Z koupelny i s kýblem utíkal do kuchyně a kýbl vylil někam do toho dýmu. Všechno jsem to natáčela, protože ten vůl to posral ještě víc, něž to bylo. Polil totiž Hobiho, kterej začal pištět jak holka. Jin připálil korpus a Kookie běhal s utěrkou po kuchyni a mával s ní jak o život, protože si myslel, že ten dým nějak rozežene, ale ta utěrka začala záhadně hořet. Hodil jí do dřezu a než na ní stihl pustit vodu, tak chytla záclona, kterou Hobi strhnul na kuchyňskou linku. Naštěstí to Jin v čas uhasil..
„Tak z tohohle bude celovečerní film.." Začal se smát Yoongi opřenej o futra. „Hele nechci vám kazit zábavu, ale ten dort by měl být co nejdřív hotovej.." Vypla jsem kameru v mobilu a skřížila ruce na prsou. „Doprdele!" Vykřikl Jin a začal vytahovat suroviny na novej korpus. Všichni jsme mu pomohli, takže se dort povedl. Mezitím přišla i Hea, která pomáhala zdobit.
Dort a občertvení jsme připravili na stůl a unaveně se rozvalili na gauče. Napsala jsem Taehyungovi, že se můžou vrátit. Pak už jsme jen čekali se schovanýma dárkama. Kluci koupili různý oblečení a doplňky a nějak jsme si to mezi sebou rozdělili a zabalili každý podle svýho.
Během půl hodiny přišel Tae s Jiminem. Všude bylo zhasnuto a svítily jen svíčky, který Kookie zapálil. To podpalování mu jde dneska opravdu mistrovsky..
Jimin vešel do obýváku a všichni jsme začali zpívat a tleskat. Sfoukl svíčky a začali jsme mu postupně přát. „Děkuju moc.." Usmíval se od ucha k uchu a nadšeně si rozbaloval dárky.
„Teď přijde to nejlepší!" Vykřikl Namjoon a běžel do kuchyně. „Co ten blb zas vymyslel.." Yoongi začal kroutit hlavou. Najednou se vynořil Namjoon s několika lahvema alkoholu. Všichni jsme udělali facepalm a začali se smát. Nikdo na nic nečekal a začali jsme pít. Hráli jsme hru 'Nikdy jsem' a dozvěděla jsem se i věci, který jsem vědět nepotřebovala. Například, že si Namjoon holí chlupy na zadku a Taehyung dokáže strávit i hodinu u výběru pleťové kosmetiky.
Vypili jsme několik lahví, takže nikdo nevěděl co dělá. Hráli jsme si na džungli a skákali z gauče na gauč a vřešteli jak tarzani, ale to byl jen začátek. Později se to rozjelo trochu víc. Hobi běhal po 4 a hrál si, že je kůň. Namjoon pustil písničku Okay od Strawberry Milk a začal tancovat. Yoongi začal řvát, že je teplej, protože zažil neopětovanou lásku s holkou. Kookie s Taehyungem si hráli, že jsou kosmonauti, takže měli hrnce na hlavě a seděli ve vaně, která představovala raketu. Jimin dělal módní přehlídku, takže stůl byl molo. A my s Heou jsme jen seděly a zpívaly jsme písničku eyes, nose, lips od Taeyanga. To jak jsme usli, to nikdo neví. Jediný, co vim na 100% je, že nám zítra bude hodně špatně..
•-------------------------------------------•
~Annyeong~
Máme tu další část, která je totálně nezáživná, ale nevadí.. :dd Jimin sice narozeniny už měl, ale tak trošku se ten příběh posunul no.. To mi připomíná, že brácha má narozeniny ve stejnej den jako Jimin.. :dddK tý fotce nahoře nemam co říct.. :d Jimin má prostě zakrslej Malíček xDD
Děkuju moc za vaše ohlasy.. ❤️ Hlasujte, komentujte a uvidíme se u další části.. ❤️
~사랑해❤️~
ČTEŠ
Školní výlet | BTS
FanfictionŠkolní výlet? To je pár dní školy na které se každý z nás těší. Nemusíme se učit a můžeme se ostatním smát, že dřepí na zadku ve škole. Někdy se, ale na výletě stane něco, co vám změní život.. Něco takového se stalo i mě. Všichni mi říkají Nam a boh...