Budu jí navždy chránit.

755 69 6
                                    

(Představte si, že na tý fotce je Jackson.. xD)
Ráno jsem se probudila s úsměvem na tváři, protože mě Jackson mačkal v objetí. „Jacksonie? Trošku mě dusíš.." Snažila jsem se ho od sebe trošku odsunout. Pohla jsem nohou a dotkla jsem se něčeho, čeho jsem se opravdu dotknout nechtěla. Hned na to mi došlo, že jsme pořád nazí. „Co se děje!" Posadil se nachápavě Jackson, když se mu vztyčila jeho vlajka tam dole. „Promiň.." Zasmála jsem se a chtěla se zvednout. Pak mi zas došlo, že oblečení je poházený někde po bytě. Schrábla jsem peřinu a chtěla jít do sprchy. Chudák tam zůstal ležet bez peřiny. „Předemnou se stydět nemusíš.. Už jsem tě viděl.." Vycenil zuby a hned na to jsem ho propálila pohledem. „To je jedno.. Kde je sprcha?" Prstem ukázal na protější dveře. Rychle jsem na zemi sebrala oblečení a zalezla do sprchy.

Po 10ti minutách sprchování mi došlo, že tam nejsem sama. A začlo to nanovo.

Vylezli jsme zadejchaní ze sprchy a začali jsme se sušit. „Joo.. A říkej mi oppa.." Šťouchl do mě a zakřenil se. „No Jo..." Zamumlala jsem a začala se oblíkat.

Když jsme oba byli oblečení, posadili jsme se v obýváku na gauč. „Jak to teď mezi náma bude?" Zašeptala jsem se sklopeným pohledem. „No jelikož jsme spolu už spali, tak jsem myslel, že to bereš, jakože spolu chodíme.." Usmál se. Rozzářily se mi oči. Skočila jsem mu na klín a vlepila mu pusu.

„Nezajdem někam na snídani?" Chytl mě do náruče. „Klidně.." Opřela jsem mu hlavu o rameno. Jen jsme tam seděli a užívala jsem si každý chvíle s nim. Vyrušil nás zpěv mého žaludku. „Tak jdeme.." Zvedl nás a odnesl mě do ložnice. „Mam tu jen trochu oblečení, protože mam zbytek v dormě." Narval hlavu do skříně a začal se tam přehrabovat. Přecejenom.. Jít na snídani v šatech by bylo dost divný. Hodil po mě sportovní legíny a černý triko Stussy. No tak v tom budu fakt sexy.. „Co se tak blbě tváříš? Nic lepšího tu nemam.." Dloubl mi prstem do žeber a začal se smát.

„Kdyť to vypadá, jak kdybych měla pyžamo.." Vyděšeně jsem se dívala do zrcadla. „Tak si k tomu vem tyhle kalhoty..Stejně mi jsou malý.." Hodil po mě roztrhaný džíny. Pokrčila jsem rameny a navlíkla to na sebe. To vypadalo mnohem líp.

„Můžem jít?" Stál připravenej u dveří. „Oppa.. K tomuhle si nemůžu vzít lodičky.." Sklopila jsem pohled. Skoro to s nim šlehlo. „Tyhle boty mi jsou malý, tak je zkus.." Vytáhl ze skříně Vansky. Naštěstí mi byly, takže jsme mohli vyrazit.

Venku jsme si nasadili roušky a sluneční brýle a šli jsme do starbucksu, který byl kousek od domu. „Co si dáš?" Zeptal se a upřeně mě pozoroval. „Latte a donut.." Usmála jsem se a on přikývl.

S pitím a jídlem jsme se posadili ke stolu a pustili se do toho. „To moje oblečení ti sluší.." egoisto.. Mě sluší i jiný oblečení a ne jen to tvoje.. „Děkuju.." Zakousla jsem se do koblihy a skoro se zadusila, když jsem zahlédla Marka, který procházel okolo. „Co se děje?" Vyděšeně se na mě podíval. V klidu jsem dožvýkala sousto. „Okolo šel Mark.." Jackson se začal smát. „To ses kvůli tomu skoro zadusila jo?" Napil se kafe. „Pffff" Nafoukla jsem tváře. On se ke mě naklonil a prstama mi tváře splaskl.

„Jdem?" Začal se zvedat. „Jo, ale budu muset jít domů, protože máme s Nam školu.." Sklopila jsem pohled. „V pohodě.. Odvezu tě.." Chytil mě za ruku a šli jsme zpátky k němu. „Kdyť máš auto u tý restaurace.." Nadzvedla jsem obočí. „Ajo.. Tak ti zavolám taxi.." Plácl se do čela. „Já to zvládnu pěšky.." Namítla jsem. „Zavolám ti taxi.. A opovaž se odmlouvat.." Hodil na mě jeho úchylnej výraz, takže jsem radši neodporovala.

„Ahooj.." Naposled mě políbil, než jsem nasedla do taxíku. Zamávala jsem mu a taxi se rozjel na adresu, kterou jsem mu nadiktovala.

Hned jak jsem vylezla z taxi, utíkala jsem najít Nam. Všechno jí musim říct. Vlastně.. Podrobnosti si nechám pro sebe..

„Jsem doma!" Zařvala jsem ve dveřích a rozeběhla se do pokoje. „Kamo Kamo Kamo!" Začala jsem hulákat na celej dům. „Co je?" Nam si sundala sluchátka, ale furt čuměla do mobilu. „Já to no.. Chodim s Jacksonem a ..." „Dělali jste děti.." Přerušila mě Nam a ušklíbla se. „Jo.." Vydechla jsem a plácla sebou na postel.

- Pohled Nam -

Kdyby tak věděla.. Chudák Yoongi. Ignorovala jsem její zamilovaný kecy a projížděla Instagram. Jen jsem čekala, až Jin zavelí, že jedem. Měla bych zjistit nějaký MHDčko ať nás furt nemusí vozit.

„Jedeeeeem!" Ozvalo se z chodby. Kromě mě a Hey ze svých pokojů vyběhli i kluci. „Vy jedete taky?" zeptala jsem se Kookieho. „Máme trénink, takže jo.." Usmál se a pokračoval v cestě.

Rozloučily jsme se s klukama a utíkaly do tý ohavný budovy. Posadily jsme se na svoje místa a teror bohužel pokračoval. Hea neustále mluvila jenom o jejím oppa. Už jsem fakt jen čekala, až mi řekne jakou značku kondomů použili. Myslela jsem, že to semnou zachvíli sekne, ale naštěstí přišla učitelka.

„Rozdělte se do skupin po 4 a napište krátké vyprávění v korejštině." Rozkázala učitelka a posadila se na židli. Ve skupince jsem byla s Heou, Denisem a Kate. Kate je z Ameriky a chová se úplně neskutečně namyšleně. Ikdyž nemá na co bejt namyšlená. Na hlavě má prasečí štětiny a xicht s tunou make-upu, se kterým se snaží zakrejt to její údolí kráterů na čele. A závěr? Má tak 200 kilo.

S Heou a Denisem jsme začali mluvit česky a to jí vytočilo. „Speak english please!" Zařvala na nás. „Se neposer.." Zamumlala Hea a přátelsky se na ní usmála. Pak už jsme mluvili anglicky. Jelikož IQ naší skupinky je maximálně na padesátce, tak jsem napsala Jinovi a ten to za nás napsal. Nakonec jsme měli nejlepší práci ze třídy. Nečekaně..

-------------------

Večer Hea telefonovala s Jacksonem, tak jsem šla pryč. Zaklepala jsem na Yoongiho a pootevřela jsem dveře. „Můžu?" Šepla jsem. „Hmm.." Zamručel Yoongi. Vešla jsem dovnitř a zavřela za sebou dveře. Yoongi seděl u stolu a psal text. Ta písnička se jmenovala 'First love'. „Jak ti je?" Dala jsem mu ruku na rameno. „Upřímně?" Podíval se mi do očí. Přikývla jsem. „Úplně na nic.." Sklopil pohled. Je to poprví, co ho vidim takhle zničenýho. „Nejlepší kamarád.. Jak mi to mohl udělat.. On věděl, že jí miluju.." Viděla jsem jak mu stéká slza po tváři. Pevně jsem ho objala. „Děkuju.." Zamumlal a pevně mě stiskl. „Víš.. Sama to nechápu.. Od začátku to vypadalo, že spolu budete.." Odtáhla jsem se od něj. „Já jí miloval, ale ona mě brala za nejlepšího kamaráda.. Je vtipný, jak rychle může vzniknout milostný trojuhelník.." Dal si obličej do dlaní a ironicky se zasmál. „Už nikdy se nezamiluju do nikoho jinýho.. Radši budu sám.." Zamumlal a upřeně se na mě podíval. V očích měl jen smutek a prázdnotu. Je mi to tak strašně líto. „Věřím ti.. Taky jsem byla zamilovaná.." Sklopila jsem pohled. „Jestli jí ublíží.. Skončí špatně.. Ikdybych měl za to nést následky.. Budu jí navždy chránit.. " Je to tak strašně pěkný... Jen škoda, že tohle Taehyung necítil ke mě.. Taky bych si přála někoho, kdo mě bude chránit..

•-------------------------------------------•

~Annyeong~
Vím, že to je jenom příběh a že jsem ho vymyslela já, ale je mi Yoongiho hrozně líto a mam z toho depku .-. Když jsem psala poslední odstavec, tak mi u toho hrálo 'Firts Love' , takže to taky mělo trošku vliv na ten děj..

Děkuju moc za překročení 300 vote ^^ a za komentáře.. Doufam, že se vám část líbila, takže hlasujte, komentujte a uvidíme se u další části.. ❤️

~사랑해❤️~

Školní výlet | BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat