Rande s..

804 66 6
                                    

Ráno mě probudil zvuk zprávy na telefonu. Přetočila jsem se jak vorvaň a sebrala telefon z nočního stolku. Odemkla jsem obrazku a snažila se rozluštit text přes zalepený oči.

Neznámé číslo: Ahoj, tady Jackson. Nechceš zajít na kafe? Kluci furt prudí, tak si chci nachvíli odpočinout.. :)

Wtf Jackson. Vykulila jsem oči a hlasitě se mi rozbušilo srdce. Na nic jsem nečekala a hned jsem odepsala.

Já: Ahoj, Jo klidně. Ale dopoledne mam školu, takže až odpoledne..

Jackson: Ok, takže ve 14:00 tě vyzvednu. :)

Začala jsem pištět jak dement a skákat po posteli jak opice. „Debile co mě budíš?!" Zamručela Nam do polštáře. „Jdu na rande s Jacksonem!" Zapištěla jsem znova. „Aby ses neposrala." Nam si přikryla hlavu peřinou a spala dál. „Blbko." Protočila jsem očima. Ta svině mi chce kazit radost. Zvedla jsem se a utíkala jsem do kuchyně.

Otevřela jsem lednici a koukala do ní asi 5 minut. „Ach jooo... tady nic neni." Nahodila jsem poker face. Udělám si banánový lívance. Vzala jsem přísady a začala míchat těsto. Usmažila jsem to a nepodpálila jsem kuchyň. To chce potlesk.. Zatleskala jsem sama sobě a ve skříni jsem začala hledat nutellu. Nejsem žádná fitness girl, abych to jedla s ovocem, takže to chce pořádnou nálož nutelly.

S jídlem jsem se posadila na gauč a začala to do sebe cpát. Jsem úžasná.. Zamlaskala jsem si a prázdný talíř odložila na stůl.

Zbytek dopoledne jsme se s Nam připravovaly a pak jsme šly do školy. Nebo vlastně.. Jin nás vezl. Denis celou dobu mlel jenom o tom, jak je Taeyeon úžasná a že jí chce dostat do postele. Ten kluk opravdu potřebuje doktora.

Blížila se 14. hodina a já jsem byla šíleně nervózní. Asi 3x jsem navštívila toaletu. Nakonec jsem se dočkala a uslyšela jsem zvuk zvonku. Kookie chtěl jít otevřít, ale odstrčila jsem ho od dveří. Chudák někam odletěl. To mě ale nezajímalo a než jsem otevřela, zkontrolovala jsem se v odraze v telefonu. Perfektní..

Otevřela jsem dveře a před nima stál Jackson v obleku. Málem jsem se tam složila na zem. „Ahoj." Usmál se na mě. „Ahoj.." Dala jsem si pramínek vlasů za ucho a zavřela za sebou dveře. Chytil mě okolo pasu a vedl do auta. Naskočila mi husí kůže, ale stále jsem se tvářila jakoby nic. Otevřel dveře spolujezdce a já se posadila. Potom je zavřel a posadil se na místo řidiče.

„Neměli jsme jít na kafe?" Vykulila jsem oči, když jsme zastavili před jednou z nejdražších restaurací ve městě. „Vážně si myslíš, že bych tě vytáhl jen na kafe?" Pousmál se a vytáhl klíčky ze zapalování. Vystoupili jsme a šli dovnitř.

„Pane Wangu váš stůl je támhle." Řekla servírka a dovedla nás ke stolu. „Doufam, že jsi neobědvala.." Podal mi jídelní lístek. Zakroutila jsem hlavou. „To je dobře.." Usmál se a vzal si svůj jídelní lístek.

Mam pocit, že to semnou každou chvíli švihne. On je prostě dokonalej. Dívala jsem se mu do očí. „Co je?" Vyrušil mě z přemýšlení. „Nic." Usmála jsem se a sklopila pohled k lístku. „Máš vybráno?" Tázavě se na mě podíval. Kývla jsem hlavou a on mávl na servírku. „Co to bude?" Usmála se a vytáhla papírek, na který bude zapisovat objednávku.

„Já si dám salát s krevetama.." Usmála jsem se. „Já si dám specialistu dne a prosím lahev červeného vína." Servírka si vše zapsala a odešla. „Yoongi mi říkal, že ráda tancuješ a zpíváš.." Jackson nahodil téma. Ten hajzl Yoongi.. To mu neodpustim.. O Helence nikdo neměl vědět.. „Jo.. A i ráda rapuju.. Vlastně mam ráda všechno, co se týká hudby." Dala jsem si ruce na klín a pohodlně se usadila. „Tak to Jo.. A co říkáš na naše nový album?" Koukal na mě a nadšeně čekal na odpověď. „Je pěkný, ale přecejenom BTS jsou pro mě jako skupina na prvním místě, takže abych byla upřímná, tak jejich album se mi líbí víc." Měl trochu sklamaný výraz, ale lhát mu přece nebudu. „Promiň.." Sklopila jsem pohled. „To je v pořádku.. Jsem rád, že jsi upřímná.." Trošku mě tím překvapil. „Dobře.." Upravila jsem si vlasy, abych je neměla v obličeji. „Dneska ti to moc sluší.. Ne, že by ti to jindy neslušelo, ale určitě mě chápeš.." Podrbal se ve vlasech. „Děkuju.. Tobě taky.." Zčervenala jsem až na prdeli. „Nemáš horečku?" Dal mi ruku na čelo. „Ne.. To je v pořádku.." Sundala jsem mu ruku z mého čela.

Servírka přinesla krásně nazdobené talíře s jídlem, lahev vína a dvě skleničky. Položila to na stůl a nalila víno do skleniček. „Dobrou chuť.." Uklonila se. „Děkujeme.." Řekli jsme najednou a ona s úsměvem odešla. „Dobrou chuť " Popřáli jsme si navzájem a pustili se do jídla. Bylo to opravdu vynikající. Víno jsme popíjeli asi do šesti hodin. „Nepůjdeme ke mě?" Chytil mě za ruku. „Klidně.." Přece jenom jsem v sobě měla trochu toho alkoholu, takže mi bylo všechno nějak jedno.

Jackson mávl na servírku, že bude platit. Ta hned přiběhla a podala Jacksonovi účet. On zaplatil a nechal jí nějaký dýško. „Zavolám taxi.." Chytl mě okolo pasu a vedl mě ven. Taxi přijel během pár minut a odvezl nás k Jacksonovi. Výtahem jsme vyjeli do 10. patra a Jackson odemkl byt, do kterého jsme hned vběhli. Stála jsem na chodbě  a čekala, co se bude dít. „To tu chceš jentak stát?" Přišel Jackson už jen v košili a kalhotech. Pokrčila jsem rameny. „Nam a kluci mě budou hledat.." Dala jsem si spadlý pramen vlasů za ucho a sklopila pohled.

Jackson ke mě přišel a rukou se opřel o zeď. „Ví, že jsi semnou.. Psal jsem Jinovi.." Usmál se a začal mě vášnivě líbat. Chytila jsem ho okolo krku a spolupracovala. Jackson ze mě začal svlékat oblečení a následně i já z něj. Postupně jsme se přesouvali do ložnice. „Počkej.." Dala jsem mu ruku na rozpálenou hruď. „Co se děje?" Podíval si mi do očí. Až teď mi došlo, že jsme oba nazí. Nahodila jsem červenou barvu. „Vem si ochranu.." Nechápu, že jsem to vůbec vypustila z pusy. „Chvíli počkej.." Pohladil mě po vlasech a někam odešel.

Hned se vrátil a pokračoval v rozdělané práci. Povalil mě na postel a víte co bylo dál.. :d

•-------------------------------------------•

~Annyeong~
Máme tu další část.. Omlouvám se, že jsem to na konci nějak neokořenila, ale stydím se jen za ten kousek.. Takže bych to dál asi nedala.. Hlavně jsem hrozně stydlivej člověk.. xD

Doufam, že se vám to líbilo, ikdyž se tam zas skoro nic nedělo.. :d A děkuju moc za vaše ohlasy a překročení 2k přečtení ^^ ❤️

Jak se vám líbí nový album a klip? Já jsem z toho úplně vyřízená a je to prostě dokonalý.. ^-^ Myslim, že to budu rozdejchávat ještě dlouho.. :dd

Hlasujte, komentujte a uvidíme se u další části.. ❤️

~사랑해❤️~

Školní výlet | BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat