Omlouvám se...

727 70 1
                                    

Jakmile bylo vše přichystané, Jin svolal všechny k jídlu. „Najím se později.. Nějak už nemam hlad.." Usmála jsem se na Jina a rozeběhla se do pokoje.

„Že mě tohle vůbec překvapuje.." Protočila jsem očima při pohledu na Heu, která má z jedný strany Yoongiho, z druhý Jacksona a spokojeně spí. Ok.. Tak tady opravdu nebudu.. Ještě začnou dělat děti a semnou to švihne taky.. To nemam za potřebí. Jdu ven..

Převlékla jsem se do teplejšího oblečení, protože venku byla docela zima a šla jsem se do chodby obout. Nazula jsem si boty a zamkla za sebou dveře.

Jelikož to tu ještě moc neznám, vydala jsem se cestou bůhví kam, takže pokud se ztratim, tak jsem v prdeli. Okolo mě procházelo spoustu lidí, kteří mě projížděli pohledem. Nandala jsem si sluchátka a pustila jsem si písničky. Došla jsem k jezeru, u kterého byla dřevěná lavička. Posadila jsem se na ní do tureckého sedu a koukala se na hladinu vody. Zrovna zacházelo slunce. Každou chvíli na tom místě jsem si užívala.

Bylo to jako tenkrát na Školním výletě. Jimin se tu teď, ale neobjevil a ani neobjeví. Na chvíli jsem zavřela oči a zaposlouchala se do písničky The Road od Taa. Vzpomínala jsem na ty chvíle, kdy jsem byla najivně zamilovaná do Taehyunga.

Otevřela jsem oči. Vedle mě někdo seděl a ta tvář mi byla povědomá. „Co tu děláš?" Koukla jsem na Denise, který celou dobu koukal do nějakýho keře. „Šel jsem se projít.." Pokrčil rameny a usmál se. „A co ty?" Otočil se na mě. „Chtěla jsem mít chvíli klid.." Hrála jsem si se zipem od mikiny. „Proč?" Nadzvedl obočí. „Neni snadný bydlet se sedmi klukama a retardovanou kamarádkou.." Vypla jsem hudbu a sluchátka dala do kapsy. „Ty žiješ s tolika klukama? To máš harém nebo co?" To je vůl.. Začala jsem se smát. „Bydlím s klukama z BTS, protože pro ně s Heou pracujem.." Denis otevřel pusu a vykulil oči. „Taky bych chtěl pro někoho pracovat.. Třeba pro Taeyeon.." Skousl si ret a mírně zčervenal. „Takže Taeyeon jo.." Dloubla jsem do něj loktem. Propálil mě pohledem. „Taeyeon občas chodí do jednoho klubu tady poblíž.. Myslim, že se to tam jmenuje Dark Black.." To jste měli vidět, jak rychle ožil. „V tom případě se zas uvidíme ve škole, tak ahoj.." Mávl na mě a zmizel. Že jsem nedržela hubu.. Chudák Baek..

Zvedla jsem se z lavičky s tím, že do dormu poběžím, abych se odreagovala. Sotva jsem se rozeběhla, nějakej debil mě srazil k zemi. „Omlouvám se.." Podal mi ruku a pomohl mi na nohy. „Příště se radši Koukej na cestu.." Odcekla jsem a chtěla jsem běžet dál.

„Počkej.." Zavolal na mě. Otočila jsem se na něj a zastavila jsem. „Nejsi náhodou Taova sestra?" Hned jsem začala ten obličej rozeznávat. Přikývla jsem. „Chanyeol?" Nadzvedla jsem obočí. „Jo.." Usmál se a podrbal se ve vlasech. Vydal se ke mě. Chvíli jsem váhala, jestli nemam prostě jít domů, ale rozmyslela jsem si to. „Slyšel jsem, že chodíš s Taehyungem.. Gratuluju.." Chtěl mi rozcuchat vlasy, ale uhla jsem. „Ne s tim kreténem nechodím.." Procedila jsem skrz zuby a skoro jsem se tam rozbrečela. „Omlouvám se.." Sklopil pohled. „V pořádku.." Začala jsem botou rejt do země. „Takže zase jen kecy bulváru?" Usmál se. „Ne to ne.. Byla jsem s ním. 3 dny.." Dala jsem si obličej do dlaní. „To mě mrzí.." Objal mě, což mě dost překvapilo. Cítila jsem se v bezpečí, tak jsem se na něj ještě víc namáčkla. Začala jsem mu plakat do hrudníku, aniž by mi to docházelo. „To bude v pohodě.." Pohladil mě po zádech. „Nechci tě tím zatěžovat.. Radši půjdu domů.." Odtáhla jsem se od něj a utřela si oči. „Nezatěžuješ mě.. Pojď si sednou a všechno mi řekneš.. Tao se mi taky často svěřoval.." Chytil mě okolo ramen a odvedl k lavičce, kde jsme se posadili. „Taehyung se prostě vsadil s Jiminem, kdo mě první sbalí. Kdybych Taeho už dlouho nemilovala, tak by mě to tolik nemrzelo.. Spíš mě to mrzelo od Jimina.. Byl to můj nejlepší kamarád, nebo já jsem ho tak aspoň brala.. On se spíš snažil kvůli sázce.." Otřela jsem si obličej od slz. Chany mě pevně objal. „To mě moc mrzí.. Jsou to hovada.. Vždycky jsem to věděl.. Jimin se snažil Taovi přebrat holku.. Od tý doby k němu mám odpor.." Odtáhl se a chvíli si mě prohlížel. „K tomu všemu se teď moje nejlepší kamarádka válí v posteli s Jacksonem a Yoongim.." Protočila jsem očima. „Kdykoliv budeš chtít, tak můžeš jít k nám.." Usmál se a Pohladil mě po rameni. „To asi nepůjde.. Spadám pod BigHit jako zaměstnanec, takže by z toho asi byl problém.. Ale děkuju za nabídku.." Přitáhla jsem si k sobě kolena a opřela se o ně bradou.

Oba jsme mlčky seděli a koukali před sebe. „Koukam, že to střídáš jak ponožky..!" Zavolal na nás Taehyung, který zrovna okolo probíhal. „Polib mi prdel." Protočila jsem očima a dala mu rychlou odpověď.

„Debil.." Řekla jsem si pro sebe a zabořila hlavu do kolen. „Měla bych jít.." Začala jsem se zvedat. „Tady máš moje číslo a kdyby něco, tak kdykoliv napiš nebo zavolej." Podal mi papírek s číslem. „Děkuju.." Zamumlala jsem. Rozloučili jsme se a vydali se každý svou cestou.

Doběhla jsem do dormu a celá zadejchaná jsem padla na podlahu. „To tě to dělání dětí tak zmohlo? Rychle sis našla náhradu.." Zakřenil se Taehyung a ladně mě překročil. Ten idiot mě začíná čím dál víc srát. „Rozhodně lepší, než jsi ty.." Uzemnila jsem ho a šla do kuchyně pro večeři, kterou jsem si ohřála v mikrovlnce.

„Je to pravda?" Přišel zamnou zmatenej Kookie a posadil se na barovou židli. „Co?" Nechápavě jsem Nadzvedla obočí. „Že chodíš s Chanyeolem.." Zašeptal a hrál si při tom s prsty. „No jasně.. I jsme spolu spali v parku na lavičce a možná jsem i otěhotněla.." Protočila jsem očima. „Kookie vážně si myslíš, že si po tomhle někoho tak rychle najdu? Jen jsem Chana potkala, tak jsme si povídali a tim to končí. To jenom tady pan dokonalej má moc velkou představivost ukázala jsem na Taehyunga, který šel po schodech nahoru." Kookie jen překvapeně zamrkal. „Promiň Nam já myslel.." Zakryla jsem mu pusu. „To je v pohodě.." Usmála jsem se a rozcuchala jsem mu vlasy.

•-------------------------------------------•

~Annyeong~
Je tu další část úplně o ničem.. Jop to chce potlesk.. S Taehyungem to bude ještě veselý.. Jimin, no to se ještě uvidí.. :ddd

Každopádně zítra už odjíždim, takže pokud nebude internet, tak další část bude nejdřív příšťí neděli.. Ale mam pocit, že by tam WiFi měla být.. :d

Děkuju moc za vaší podporu a hlavně za komentáře od @Pikachu-chan18 ❤️
Uvidíme se u další části..

~사랑해❤️~

Školní výlet | BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat