- Pohled Jungkooka -
Nerad koukám na Nam jak je celá nervózní a smutná. Yoongi nikomu nedal vědět, co s Heou je, takže všichni jen mlčky čekáme. Posadil jsem se vedle Nam. Ta na mě hned obrátila pohled. "Jungkookie, myslíš, že je v pořádku?" Jen jsem přikývl. "Myslím, že kdyby se stalo něco špatného, tak by nám Yoongi dal vědět.." Mírně jsem se usmál. Nam jen přikývla a dala mi hlavu na rameno. Trochu mě tím zaskočila, ale vůbec mi to nevadilo. Spíš naopak. Byl jsem rád. Od té doby, co se Tae s Jiminem vsadili, mám takový pocit, že jí musím chránit. Poslední dobou se teď ale bavila s Yoongim. Nemam jí to za zlé. Potřeboval pomoct, když byl na dně. Na jednu stranu bych teď chtěl, aby dělala hovadiny, který dělala než odjela. Teď už nemá sádru a nenudí se, takže je zas normální.
Musel jsem se podívat na její obličej. Ani jsem si nevšiml, že na mě usnula. Opatrně jsem jí položil do klína, aby se jí lépe spalo. V sedě se přece jenom spí špatně. Vlastní zkušenost.. Je roztomilá když spí. Ještě čekam, až začne slintat a narve si palec do pusy. Otevřely se vchodové dveře a v nich se objevil Yoongi s Heou. Drželi se za ruce. Byl jsem šťastný i za Yoongiho. Konečně se dočkal. Navzájem jsme se všichni pozdravili a Yoongi otočil svůj pohled na mě. Jen jsem koukl na Heu, na něj a pak jsem zvedl palec nahoru. Yoongi byl o hodně šťastnější. Bylo to na něm vidět. A Hea? Ta zářila jak sluníčko. Všichni jsme na tohle čekali už od jejich příletu do Korei.
Cvrnkl jsem Nam do čela, aby se probudila. Ta pomalu otevřela oči a vykuleně se na mě podívala. "Jak dlouho jsem spala?" Zmateně se okolo sebe otáčela. "Asi 20 minut.. Vzbudil jsem tě, protože je tu Hea s Yoongim.." Zasmál jsem se a ukázal směrem, kde stáli a pořád se drželi za ruce. "Tyvole no to mě poser, já ještě spim, že jo!" Koukal jsem na mě s otevřenou pusou. "Nespíš.." Zasmála se Hea. "Omggg já jsem tak ráda, že jste spolu!" Zakřičela, rozeběhla se k nim a oba je začala dusit v objetí. Jen jsem viděl, jak Yoongimu lezou oči z ďůlků jak je mačkala. Musel jsem se začít smát. Když se od nich odtáhla, začala skákat po křesle, jak magor. Všichni 3 jsme na ní koukali, jak na Ježíška na koštěti. "Děcka! Ani nevíte jak jsem šťastná!" Seskočila z gauče a skočila okolo krku pro změnu mě. Pevně jsem jí objal. Yoongi s Heou na ní furt nevěřícně koukali.
"Mam hlad!" Přiběhl do obýváku Taehyung a držel se za břicho. "Jeeeeeeeeee vy jste spolu!" Vykřikl a začal dělat to, co před chvílí Nam. Oni se snad domluvili ne? Po chvíli přestal a zvážnil výraz. "Ale mam hlad!" Zamračil se a všechny nás propaloval pohledem. "Tak si vem něco v lednici ne?" Nam nadzvedla obočí. "Jo.. rád bych, ale tady paní všechno sežrala a nikdo nebyl nakoupit.." Ukázal na Heu a udělal smutnej výraz. "Tak jdem nakoupit!" Prohlásil Yoongi a všechny nás táhl k autu. "Sedim ve předu!" Vyjekla Hea a rychle se tam posadila.
My 3 jsme byli v zadu jak sardinky, což mi ani tolik nevadilo, protože vedle mě seděla Nam. Bohužel z druhý strany seděl Taehyung, který si sundal boty a nohy dal nahoru na sedačku spolujezdce. Chudák Hea... Okamžitě jsem si musel zacpat noc, protože jsem v tu chvíli myslel, že to se mnou sekne. "Hyung? Nechceš dát ty hnáty dolů? Nějak mi ten závan nedělá dobře.." Smutně jsem se na něj podíval. "Tak když jseš to ty.." Poplácal mě po tváři a dal nohy dolů.
Přijeli jsme na parkoviště k obchodnímu centru. Hned jsem vyběhl ven z auta a myslel jsem, že políbim zem. Cesta vedle Taehyunga bylo peklo. Nam se mi začala smát. Jí neprovokoval, protože měla sluchátka a měla hlavu na mém rameni.
Yoongi chytil Heu za ruku a ta se na něj jen usmála. Hrozně jim to spolu slušelo. Já jsem mohl jít za ruku maximálně s Taehyungem. Ta představa je dost vtipná.
Vešli jsme do obchodu jak největší gangsteři, protože jsme měli všichni kapuce, roušky a sluneční brýle. Fakt nenápadný. Myslim, že vůbec nikomu nedojde kdo jsme, ale navadí.. Jako první jsme šli do obchodu s potravinama, kde jsme s Taehyungem a Nam házeli do košíku všechno co mělo hezkej obal, nebo jsme na to měli chuť + jsme koupili velký balení toaleťáku. Musim přece něčím zabíjet hmyz.. Hajzl papír je nejúčinnější zbraň. Košík už byl úplně plnej a Yoongi s Heou na sebe furt tak koukali, že jim to bylo úplně jedno a Yoongi to v pohodě zaplatil. "Tak s nima budem nakupovat častěji.." Zašeptal Taehyung a všichni tři jsme se začali smát. Nákup, který jsme narvali do šesti tašek, jsme odnesli do auta a vrátili se do obchodu. Už jsme si dlouho nekoupili nic na sebe..
Prošli jsme snad všechny obchody a každej jsme nesli asi 5 tašek.. Vlastně jenom kluci. Já nesl tašky Nam a Yoongi nesl tašky Hee. Taehyung si nesl svoje tašky a tvářil se šťastně. Koupil si další drahý oblečení, který zas hned roztříhá. Pak se diví, že si ho lidi na ulici spletli s bezdomovcem. To pak utíkal rychle domů, protože ho chtěli nějací kluci zmlátit.
Tašky jsme hodili do přeplněnýho kufru a usadili se zpátky do auta. Teď seděla uprostřed Nam, protože já vedle Taeho už sedět nebudu. Čekal jsem, že jí bude prudit, ale oni hráli kámen, nůžky, papír. Trošku jsem na Taeho žárlil. Ok.. Žárlil jsem hodně, takže jsem ho celou cestu propaloval pohledem a myslim, že Yoongi si toho všiml, protože se furt smál.
Yoongi zaparkoval před dormem a všichni jsme začali vytahovat tašky z auta. Dotáhli jsme to do dormu a všichni jsme se svalili na zem uprostřed chodby. Byli jsme úplně vyčerpaní. "Jestli se teď nenajím, tak umřu.." Zamumlal Tae do podlahy. Jin přiběhl, pobral tašky ani nevim jak a začal vařit. Myslim, že už měl taky docela hlad, protože takhle rychle vařit jsem ho v životě neviděl.
Jakmile Jin dovařil, všichni jsme se usadili u stolu a pustili se do jídla. "Vám co to ještě nevíte bych chtěl něco říct.." Yoongi se usmíval jak sluníčko a Jin, Jimin, Hobi a Namjoon k němu zvedli pohled a čekali, co z něj vyleze. "S Heou teď spolu chodíme.." Oba hned zčervenali a pod stolem se chytili za ruce. Všichni jsme začali pískat a tleskat. Pak jsme se všichni pustili do jídla.
Po jídle jsme se všichni posadili na gauče a rozhodli jsme se, že se koukneme na nějaký film. "Co tam mam dát?" Zeptal se Namjoon, který hledal nějaký film. "Pust tam třeba Vlak do Busanu.." Nam vycenila zuby. „Je to horor se zombíkama, takže nic strašnýho." Všichni jsme souhlasili, tak to Namjoon pustil. Ze začátku to bylo v pohodě, ale jakmile se tam objevili zombíci, měl jsem takový nepříjemný pocit. Bál jsem se, že se někdo z kluků promění v zombie.. Nenápadně jsem se přisunul k Nam a zalezl k ní pod deku. "Ty se bojíš?" Zašeptala Nam. Jen jsem přikývl a červenej jsem byl až na prdeli. "Nemáš se čeho bát.. Busan je daleko.." To mě teda uklidnila.. Usmála se a opřela se o mě. Dneska sloužim jako polštář..
•------------------------------------------•
~Annyeoooong~
Je tu další část! :d Konečně.. Vůbec jsem nevěděla, jak pokračovat, protože jsem měla totální blok.. :ddd Aleee nakonec jsem to zvládla a je tu další část. WoooowNahoře je můj úžasnej photoshop level mástr xddd Snaha byla.. Kdo to nepoznal, tak Jimin s holčičí hlavou je Hea.. 😂😂
Děkuju moc za vaše ohlasy, protože si toho moc vážím ^^ Hlasujte, komentujte a uvidíme se u další části ❤️
~사랑해❤️~
ČTEŠ
Školní výlet | BTS
FanfictionŠkolní výlet? To je pár dní školy na které se každý z nás těší. Nemusíme se učit a můžeme se ostatním smát, že dřepí na zadku ve škole. Někdy se, ale na výletě stane něco, co vám změní život.. Něco takového se stalo i mě. Všichni mi říkají Nam a boh...