Ráno jsem se probudila brzy, kvůli Taemu, který mě dusil v objetí. "Tyvole Tae.." Zašeptala jsem a snažila se mu vykroutit. Nebyl to dobrej nápad.. Začal mě mačkat ještě silněji. Dokonce mi i tekla jeho slina po čele. "Fůůůůůůůůůůůj" Začala jsem křičet. Chudák se tak lekl, že spadl z postele. "Co se děje?" Vykulil oči a rozhlížel se okolo sebe. Já jsem samozřejmě dělala, že spim, takže se nechápavě vrátil do postele a usnul mi na rameni. Potichu jsem se začala smát, takže se klepala postel. "Zemětřesení!" Zakřičel Tae a začal běhat po pokoji. Tak tohle už vážně nedávam.. Totálně jsem vybuchla smíchy, že z toho Tae nadskočil a začal mě propalovat pohledem. "O kurva.." Rychle jsem zalezla pod peřinu a schovala se. Nic blbějšího mě napadnout nemohlo. Tae na tu peřinu skočil a tím mě znehybnil.
"Vstáváááááááááááááááááááááát!" Někdo nám začal mlátit do dveří. Díky tomu uřvanýmu člověku, jsem byla osvobozena. Tae rychle vyskočil a utíkal ke dveřím. Otevřel je a vypadl na něj Kookie, který byl uchem nalepený na dveřích. "Dobré ráno.." Tae se podrbal ve vlasech a začal do něj šťourat palcem u nohy. "Heh... Dobré ráno.." Kookie vycenil zuby a honem zmizel. Tae protočil očima a šel se převléct z pyžama.
Když jsme se oba prostřídali v koupelně a byli jsme připraveni, šli jsme na snídani za ostatníma. Kupodivu jsme tam nebyli poslední. Chyběl Yoongi a Hea. Bůh ví, co tam zas dělaj.. Pustili jsme se do jídla a probírali u toho dnešní plány. Okolo 12. hodiny se přesuneme do Arény, kde bude probíhat koncert, který začne v 17 hodin.
Po snídani jsme měli volno, takže všichni byli zalezlí ve svých pokojích. Tae někam zmizel s Jiminem, takže jsem zůstala sama v pokoji. Pustila jsem si televizi a sledovala nějaký drama. Chvíli jsem si psala s Alexem, ale pak někdo zaklepal na dveře. "Dále.." Ozvala jsem se. "Ahoj Kookie." Usmála jsem se na něj. "Ahoj.." řekl smutně. "Co se děje?" Poklepala jsem na místo vedle sebe na gauči. Kookie se vedle mě posadil. "Nam.. musim ti něco říct.." Teď se ve mě dost střídaly pocity. Absolutně jsem netušila o co jde. "O co jde?" Dala jsem mu ruku na rameno a usmála se. "Ty teď chodíš s Taem?" Pohled zabořil do země. "No.. Jo chodim.." Nechápavě jsem sledovala každý jeho pohyb. "Víš on.. On tě nemiluje.." Vykoktal ze sebe. Tak teď jsem trochu zmatená. "Jak to víš?" Otočila jsem ho obličejem ke mě. "No.."
Tae vešel vysmátej do pokoje. "Kookie co tu děláš?" Rozplácl se vedle něj na gauči. "Nic.." řekl to dost chladně a odešel z pokoje pryč. "Co po tobě chtěl?" Tae nadzvedl obočí. "Jen se nudil, tak zamnou přišel.." usmála jsem se. Za každou cenu potřebuju vědět co mi Kookie chtěl říct.. Zaraženě jsem se dívala do stěny za televizí. "O čem přemýšlíš?" Usmál se Tae a dal mi ruku okolo ramen. Byl takovej jinej. Jindy byl vysmátej a mírně retardovanej, ale teď je podezřele v klidu. "O blbostech.." Zamumlala jsem a usmála se na něj.
"Vyrážíme!" Ozývaly se hlasy z chodby. Rychle jsme vzali věci a utíkali do auta. Během 10ti minut, jsme stáli před arénou. Rychle jsme běželi dovnitř, protože pár bláznivých fanynek už čekalo venku.
Proběhla generálka, takže kluci měli hodinu volno. Objednali jsme si nudle, takže když nám to přivezli, dali nám na to pytel a ne igelitku. Seděli jsme v maskérně a povídali si. Kookie po mě neustále pokukoval a tvářil se dost smutně. Tae se na mě až nepřirozeně lepil. "Miluju tě.." zašeptal mi do ucha. Z jeho hlasu jsem poznala, že to možná nebude pravda, jak Kookie říkal. "Taky tě miluju.." usmála jsem se na něj. "Jdu na záchod.." Zvedla jsem se a cestou jsem mrkla na Kookieho. "Jdu taky.. Ty nudle mi daly docela zabrat.." Zvedl se a utíkal zamnou. Zalezli jsme na dámský záchody a sedli jsme si na podlahu.
"Dopovíš mi to?" Sklopila jsem pohled. "Nam mě se to hrozně špatně říká a ani nevím jestli bych ti to měl říct, ale myslím, že to je docela důležité.." Zamračila jsem se. "Mluuuuuv!" Pokárala jsem ho a šťouchla ho do ramene. "On Jimin a Tae se vsadili, kdo tě první sbalí.." Nemůžu tomu uvěřit.. Jsou to takový hovada... "Děkuju, že jsi mi to řekl Kookie.." Se slzama v očích jsem ho objala. "Nemáš zač..." Zamumlal mi do ramene a podal mi kapesník.
"Měli by jsme se vrátit.." Odtáhl se Kookie a usmál se. "Jdi napřed, ať to není podezřelý.. Zatím si opláchnu obličej.." Rozcuchala jsem mu vlasy a pomohla mu se zvednout. Přikývl a odešel za klukama.
Stoupla jsem si k umyvadlu a dívala jsem se na sebe do zrcadla. Z očí mi vytryskly slzy. Jsem taková kráva... Tak dlouho jsem si přála s ním chodit a z něj se vyklube takovej hajzl.. A já najivka jsem si myslela, že budu chodit s klukem, který by mě opravdu miloval...Kdo by chtěl někoho jako jsem já.. Hlavně tady v Koree. Tady maj ty svoje holky bez zadků... Vysmrkala jsem se a opláchla si obličej studenou vodou. Počkala jsem až mi obličej uschne a trochu se upravila.
"Kde jsi byla tak dlouho?" Přiběhl ke mě Tae a objal mě. Jen jsem viděla, jak se na Jimina šklebí. "Udělalo se mi nějak špatně.." Sklopila jsem pohled. Šli jsme si sednout k ostatním. Naštěstí zanedlouho přiběhly stylistky a hnaly kluky, ať si jdou sednout k zrcadlu. Tae mi dal letmou pusu a šel si sednout. zůstala jsem tam sedět s Heou. "Nam jsi v pohodě?" Přesedla si blíž ke mě. "No.. v rámci požností jo.. Pak ti něco řeknu.." Usmála jsem se na ní. Hea mě objala. "Ať je to cokoliv, tak to bude v pohodě.." Zašeptala mi do ucha. "O tom silně pochybuju.." Odpověděla jsem jí s úšklebkem.
Když byli kluci nalíčení, s Heou jsme jim měly nachystat oblečení. Dopadlo to nějak takhle:
Kluci spokojeně poděkovali a začali si upravovat mikrofony. Zbývalo pár minut do koncertu, takže všichni byli dost nervózní. "Hodně štěstí.." Postupně jsem je objala. Taemu jsem dala ještě pusu a rozcuchala mu vlasy.
"Začínáme!" Zařval nějakej týpek, co to měl všechno na starosti a kluci vyběhli na pódium. S Heou jsme všechno sledovaly na malé televizi v maskérně. "Jsem na ně pyšná.." Culila se Hea. "Hm.." prohrábla jsem si vlasy. "Co se teda děje?" Hea se natočila směrem ke mě. "Tae semnou chodí jen kvůli sázce s Jiminem.." Nahrnuly se mi slzy do očí. "Co že!" vykřikla Hea. Sklopila jsem pohled k zemi. "Až sem příde, tak dostane přes hubu!" Nasrala se Hea a vyhrnula si rukávy. "Jak to vlastně víš?" Nadzvedla obočí. "Řekl mi o tom Kookie.." usmála jsem se na ní. "Ach jo.. Mě to bylo nějaký podezřelý, že se o tebe oba nějak zajímaj..." Podrbala se Hea na čele. "Kámo něco mě napadlo..." Vycenila na mě zuby. "Co?" Nadzvedla jsem obočí. "Víš jak jsi měla ten ďábelskej plán na Yoongiho?" Zašklebila se na mě. "No?" Sledovala jsem jí a čekala co z ní zas vyleze. "Tak do toho plánu přimícháš i Taeho.. Než se vrátíme z Taegu, budeš dělat jakoby nic a pak ten plán uskutečníme.." Obě jsme teď nahodily naše spiklenecký úsměvy.
Po koncertu jsme se vrátili na hotel. Kluci hned vytuhli, včetně Taeho, takže jsem se nemusela přetvařovat. Dala jsem si rychlou sprchu a lehla si vedle Taeho čelem k němu. Když spal, vypadal jako andílek. Hlasitě jsem si povzdechla a se zavřenýma očima, jsem hu hlavu zabořila do hrudi, kde jsem během chvíle usla.
•-------------------------------------------•
~Annyeong~
Máme tady další slibovanou část.. :D Byla jsem hrozně líná jí napsat, ale nakonec jsem se k tomu nějak dokopala. Je to teď hrozně zamotaný a z Taeho je trošku hajzl.. Ten vztah asi moc dlouho nevydrží no.. :d Uvidíme jak to bude pokračovat dál. V příběhu se zanedlouho objeví další postava, takže to bude o něco zajímavější.. :dDěkuju moc za přečtení, hlasy a komenty a uvidíme se u další části.. ♥
~사랑해❤️~
ČTEŠ
Školní výlet | BTS
FanficŠkolní výlet? To je pár dní školy na které se každý z nás těší. Nemusíme se učit a můžeme se ostatním smát, že dřepí na zadku ve škole. Někdy se, ale na výletě stane něco, co vám změní život.. Něco takového se stalo i mě. Všichni mi říkají Nam a boh...