1.den v práci

1K 88 2
                                    

Ráno mě vzbudilo prutké světlo slunečních paprsků. Stále jsem měla zavřené oči a rukou jsem se snažila nahmatat telefon na nočním stolku. Když jsem telefon nahmatala, otevřela jsem oči, abych zjistila, kolik je hodin. Hodiny na telefonu ukazovaly 7:20. Posadila jsem se na postel. Můj pohled byl upřený na postel Hey, která tam nebyla. Chvíli jsem nevěděla co mam dělat a chtěla jsem začít panikařit, ale byla jsem tak rozespalá, že jsem nad tím mávla rukou. Zvedla jsem se z postele, nandala jsem si bačkory a vydala se ke dveřím. Měla jsem ještě zalepené oči plné ospalků, takže jsem nosem narazila rovnou do zdi. To mě probralo a otevřela jsem dveře na chodbu. Rozhlédla jsem se, jestli nezahlédnu Heu, ale na chodbě bylo mrtvo. Vydala jsem se ke schodům a sešla je dolů. Moje cesta směřovala do kuchyně, kde to nádheně vonělo. Vešla jsem do kuchyně a Jin stál u plotny a připravoval snídani. „Dobré ráno" pozdravila jsem ho a on mi pozdrav vrátil. Posadila jsem se na židli ke stolu. „Neviděl si Heu?" otočil se na mě a začal se smát. „Hea spí u Yoongiho na podlaze." Vykulila jsem oči a začala se smát. „Proboha proč spí na podlaze?" Položil přede mě talíř s lívancema a posadil se naproti mě s hrnkem kafe. „Kookie jim půjčil nějaký videohry, který hráli dlouho do noci a Hea seděla na zemi, tak tam usnula. Nepochopil jsem proč jí Yoongi neodnesl do postele.."
„Třeba usnul dřív než ona.." Namítla jsem a zakousla se do lívance. Na to Jin nic neřekl a napil se kafe.

Dojedla jsem snídani a šla se připravit do práce. Oblékla jsem si bílou skate skirt, bílý volný croptop a přes to růžový bomber. Pak jsem šla do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby, rozčesala své blond vlasy, které jsem si nechala volně rozpuštěné. Na obličej jsem nanesla makeup v podobě řasenky, korekturu, pudru a tužky na obočí. Vzala jsem si telefon a šla dolů do obýváku, kde jsem si sedla na gauč a čekala na ostatní.

Během půl hodiny přišli i otatní. Teda kromě Yoongiho a Hey. Všichni začínali být nervózní, že přijdeme pozdě, ale nikdo se neodvážil tam jít. „Jdu je vzbudit" Zvedla jsem se z gauče a šla ke schodům. „Počkej vem si tohle." Zastavil me Jin a dal mi na hlavu hrnec a do ruky váleček. „Takhle to bude bezpečnější." Všichni se začali smát. Protočila jsem očima a vydala se k Sugovo pokoji. Opatrně jsem otevřela dveře. Začala jsem křičet ať vstávaj, že přijedeme pozdě. Sotva jsem to dořekla přiletělo na mě několik polštářů. Myslim, že měl Jin s tim hrncem pravdu. Válečkem jsem polštáře odpalovala různě po pokoji. Po chvíli je to přestalo bavit a začali se zvedat. Zavřela jsem dveře a vrátila se k ostatním. „Děkuju Jine." To byla věta, kterou jsem řekla, když jsem vracela hrnec s válečkem. „Já ti to říkal" Řekl s úsměvem a šel to odnést do kuchyně.

Za 20 minut přišel Suga i Hea a mohli jsme se vydat na cestu. Do Jinova auta jsme se nevešli, takže jsem musela sedět Jiminovi na klíně a Hea Sugovi. Jakmile jsme se usadili, Jin nastartoval auto a mohli jsme jet.

Přijeli jsme do BigHitu. Byla to obrovská budova zajištěná ozbrojenou ostrahou. Jin u vrat otevřel okýnko a pozdravil. Vrátnej otevřel vrata a pustil nás dovnitř. Jin zajel do garáže, která byla pod budovou. Vystoupili jsme z auta a vešli jsme dovnitř. Stáli jsme ve veliké hale, kde bylo několik křesel a velký stůl za kterým seděly 2 ženy. Všichni jsme se uklunili a pozdravili je. Nastoupili jsme do výtahu. Namjoon zmáčkl 7. a 12. patro. Kluci vystoupili v 7. patře a Namjoon s náma jel do 12. patra.

Namjoon zaklepal na kancelář pana BigHitmana. Jeho sekretářka nás pustila dovnitř. Hitman seděl na koženém křesle za velkým stolem a koukal do Macbooku. Slušně jsme ho pozdravili a on nám pozdrav vrátil. Rukou nám naznačil, že se máme posadit. Sedli jsme si naproti. Namjoon nás představil a něco mu říkal v korejštině, takže jsme s Heou jen tupě zíraly. Když Namjoon domluvil, Hitman se na nás podíval a podal nám ruku. Anglicky řekl.: „Říkejte mi Lee." usmál se a spokojeně se usadil. Namjoon nám přeložil naší dnešní práci. „Jak jsme vám říkali o tom hotelu tak objednáte 3 pokoje po 2 a 4 pokoje pro 3. Dneska nám zařídíte oběd a objednáte oblečení na koncert. To oblečení, aby bylo od značek jako jsou Supreme a Hood By Air, ale jinak to necháme na vás." Obě jsme souhlasně přikývly a rozloučily se s Leem. Namjoon nám ukázal naší kancelář, která byla naproti zkušebně kluků.

Hotel jsme objednaly docela rychle, takže jsme měly spoustu času na outfity pro kluky. Vzala jsem si na starost Taeho, Jina a Kookieho a Hea měla ostatní. „Kamo, myslim, že máme nejlepší práci na světě." Spustila Hea nadšeně. „Jo no.." Odpověděla jsem s širokým úsměvem.

Okolo 12. hodiny jsme klukům i nám objednaly nudle. S jídlem jsme se posadili v tělocvičně na zem a všichni to do sebe začali házet, jako by měsíc nejedli. Po jídle měli kluci hodinu pauzu, tak jsme jim s Heou ukazovaly jejich outfity. Nikdo naštěstí neprotestoval a všem se to líbilo.

Zbytek zkoušky jsme byli s klukama v tělocvičně a sledovaly jak tancujou. Vydávaj ze sebe všechnu energii, aby byli nejlepší a to se jim dost vyplatilo. Jsou stále populárnější.

Po zkoušce jsme šli na večeři do blízké restaurace. Posadili jsme se k nejvíc schovanému stolu, aby si kluci mohli sundat sluneční brýle a roušky a každej jsme si objednali to, na co jsme měli chuť.

Po večeři jsme se vrátili zpátky do dormu a rozešli jsme se každý do svého pokoje. S Heou jsme se vystřídaly v koupelně a šly jsme spát.

O půlnoci mě vzbudila šílená žízeň. Zvedla jsem se z postele a šla jsem do kuchyně. V kuchyni bylo rozsvíceno. „Měli by se naučit zhasínat" protočila jsem očima a nalila si vodu z kohoutku. Opřela jsem se o kuchyňskou linku. Rozhlídla jsem se po místnosti a v rohu jsem zahlédla Kookieho a Taeho jak oba sedí skrčeně a klepou se. „Proč nespíte?" Šla jsem pomalu k nim. „V našem pokoji je příšera a chce nás zabít" Řekl vyděšeně Kookie. Po jednom jsem je zvedla a obejmula. „Tak mi tu příšeru pojďte ukázat." Táhla jsem je nahoru a otevřela dveře od jejich pokoje. Rozsvítila jsem světlo a pod Taeho postelí jsem zahlédla malý stín. Oba stáli na chodbě jak přibitý. Šla jsem k Taeho posteli a podívala se pod ní. Pod postelí ležela kočka a hrála si s ponožkou. Kočku jsem vytáhla a šla jsem za klukama. „Tak tady je ta vaše příšera." Začala jsem se smát a kočku jsem odnesla ven. Vrátila jsem se nahoru a kluci mi poděkovali. Oba byli úplně rudý, protože se styděli. Mávla jsem nad tim rukou a popřála jim dobrou noc. Šla jsem si lehnout zpátky do své postele a hned jsem usnula.

—–—————————————————

Annyeong! Tahle část mi přijde dost nudná, ale mam toho ještě hodně v plánu, takže to snad bude lepší. Chtěla bych vám hrozně moc poděkovat za čtení a votes. Tak ahoj :D

Školní výlet | BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat