Dneska je den před odletem do Taegu. Všichni pobíhaj po domě a hledaj poslední kousky oblečení a věcí, který nám chybí. Já jsem si sbalila docela v pohodě. Na 5 dní toho moc nepotřebuji, nebo jsem si to aspoň říkala, ale stejně jsem si sbalila do kufru, kam by se vešly věci všech kluků. Hea si prstem klepala na čelo, jestli jsem v pořádku, ale já jsem pokrčila rameny a balila dál.
Poletíme někdy ve 3 ráno, takže po dobalení posledních kousků, všichni leželi na gauči a koukali na Hi! School - Love On. Je to pěkný kdrama, ale stejně jsem koukala do mobilu a psala si s Alexem a Heou. Jop.. Hea seděla vedle mě, ale i tak jsme si psaly, protože máme s Alexem skupinovej chat. V Česku je prej furt hnusně, ale tady je docela pěkně, takže jsem ráda, že můžu být tady.
Za celou dobu co jsem tady, jsem ani chvíli nebyla sama. Zvedla jsem se a šla do pokoje. Venku už byla tma a já si do uší dala sluchátka a pustila písničky. Sedla jsem si na okno a jentak koukala ven. Bylo mi takhle hrozně dobře.
Už jsem si myslela, že budu mí chvíli klid, ale otevřely se dveře. Fakt super.. Když už je člověk chvíli sám, tak sem někdo vtrhne.. To se mam jít schovat na záchod nebo co?! „Nam děje se něco?" Ve dveřích stál Jin s ustaraným výrazem. „Jenom jsem chtěla být chvíli sama.." Usmála jsem se na něj a vyndala si sluchátka z uší. „V tom případě tě nebudu rušit.. Věř mi znám to moc dobře... Přece jenom se furt o někoho musim starat.. Ne, že by mi to vadilo, ale občas taky chci být sám.. Chodívám si sedat na střechu.." vrátil mi úsměv a chtěl odejít. „Počkej!" Zavolala jsem na něj a utíkala za nim. „Tady se dá jít na střechu?" zaradovala jsem se a vypadala jsem jak malý dítě co chce žvejkačku. „Pojď zamnou.." Mávl rukou na znamení, že mam jít.
„Je to nádherný.." rozhlížela jsem se okolo sebe. „Je odtud vidět úplně všechno.." usmál se Jin. S úžasem jsem přikývla a rozhlížela se kolem sebe. Jin po chvíli poklepal na místo vedle sebe. Sedla jsem si vedle něj. Byl odtud kràsně vidět Seoul. „Trochu jsem přemýšlel a napadlo mě, že by jste si nemusely hledat byt, ale mohly by jste zůstat tady.. Kluci jsou o dost klidnější a nedělaj takovej bordel." Spustil Jin. Bydlet se 7 klukama jak dlouho budu chtít? Jo to beru.. „No ještě se domluvím s Heou a pak ti dám vědět." Jin přikývl. „Jineeeeeee!" „Naaaam!" „Kde jste!!" ozývalo se z baráku. Museli jsme se začít smát. „Máte tady pizzuuuu!" Zakřičel někdo. „Pizza?!" řekli jsme oba najednou a rozeběhli se zpátky do baráku. „Tady jsme! Tady jsme!" Křičeli jsme po cestě dolů.
Všichni už měli svoje pizzy snězený, takže jsme je provokovali. Jimin s Heou si sedli vedle mě a mysleli si, že jim kousek dam. Nasrat! Moje pizza! Rychle jsem to snědla. Ty jejich nafouklý obličeje byly k nezaplacení. Oba uraženě odešli na gauč. Ještě jsem jim zamávala a začala se smát. Ani jsem si nevšimla, že Jin natáčí na V live eat Jin. Když jsem na ten telefon očima pořádně zaostřila, zjistila jsem, že Jin celou dobu natáčel i mě. „Zabiju tě!" Šťouchla jsem do něj a sedla si dál od telefonu. „Pojď se aspoň představit a vysvětli jim, že nejsi moje přítelkyně. Počkat! Oni si myslí, že jsem jeho přítelkyně? Hmm.. Mam nápad. Stoupla jsem si vedle Jina a obejmula ho. „Annyeong! Já jsem Nam, Jinova přítelkyně!" zamávala jsem a rychle zdrhla. „Nam já tě zabiju!!" ozývalo se z kuchyně. Pro změnu tam přiběhla Hea a řekla to samí co já. A nebyl by to Taehyung, kdyby to neudělal taky. Ano opravdu šel před kameru a holčičim hlasem řekl, že je jeho přítelkyně. Všichni jsme se tam váleli po zemi smíchy a Jin tam mezitím uklidňoval fanynky, že žádnou přítelkyni nemá. Pak stream ukončil a hlasitě si oddechl. „Všechny vás zbiju!" ozvalo se z kuchyně. S Heou jsme skočily za gauč. Tae zalezl do umělýho krbu. Byl nenápadnej jak velryba na poušti, ale byl spokojenej se svojí schovkou a to bylo hlavní.
„Začněte si odnášet kufry do aut.!" ozvalo se z venku. Všichni se rozeběhli, aby si zabrali nejlepší místa v autě. V prvním autě vzadu seděli Jimin, já, Tae a ve předu Jungkook a Namjoon. V druhým autě v zadu seděla Hea a Yoongi a před nima Hobi a Jin..
Na letišti jsme se seznámili s ostatníma lidma z týmu.
V letadle jsme seděli podobně jako v autě. Jimin, já, Tae. Yoongi, Hea, Jungkook a Namjoon, Hobi a Jin.
Na letišti už čekaly hromady ječících fanynek s foťákama a telefonama. Všechny bych je něčím přetáhla po hlavě. Rychle jsme procházeli mezerou, kterou vytvořili securiťáci. Jimin mě vzal na záda. To neměl dělat, protože mě nějaká fanynka chytla za mikinu a stáhla mě k nim do davu, kde mě pěkně profackovaly. Jimin s Taem se za nima rozeběhli a začali na ně křičet, že oni nejsou žádný fanynky, ale pěkný krávy. Tae mě chytil za ruku a vedl mě za ostatníma. Jimin je propálil pohledem a odstrčil od sebe holky, který se na něj začaly lepit. „Doprdele k čemu jsou tu security, když ani nepomůžou!" Zařval Jimin a proboural si cestu
„Jsi v pohodě?" ptal se Tae, když jsme nasedli do auta. „Jo.. Jenom mě trochu pálí obličej..." usmála jsem se a koukala ven z okýnka.
Na hotelu nás začala nějaká ženská rozdělovat do pokojů. „Takže Nam + Hea, Tae + Jungkook + Jimin, Suga + Namjoon a Hobi + Jin." když to dočetla, zalezla do svýho pokoje a už se neozvala. Pro změnu za náma přišel nějakej organizátor. „Takže dneska a zítra máte volno. Pozítří máte koncert, takže vám pak dáme vědět, v kolik se pojede a zbylé dny budete mít zase volno. Když budete vycházet, choďte po skupinách a mějte roušky a sluneční brýle. To je ode mě všechno." Uklonil se a odešel.
„Kamo já si vybalovat nebudu.. Já si to nechám v kufru." rozvalila jsem se na postel a sledovala Heu, jak všechno skládá do skříně. „Kamo až se naučíme korejsky, budeme si muset dodělat školu." Sledovala jsem strop a vyrušila Heu. „Jeden blbej rok.. To nějak zvládneme.." pokrčila rameny a dala poslední věci do skříně. „Myslim, že nás tam nebudou mít rádi, nebo za náma všichni polezou.." Hea protočila očima. „No tak si jich proste nebudem všímat." Rozvalila se na svojí posteli. V tomhle hotelu by měl být bazén. „Kamo máš tady plavky?" Sedla jsem si do tureckýho sedu. „Jo.. Proč?" Hea si taky sedla. „Myslim, že je dole bazén.." Hea vyskočila, čapla plavky a během pár sekund stála u dveří v plavkách s ručníkem v ruce. „Nečum na mě a hejbni zadkem!" zakřičela Hea a hodila po mě bačkoru. „No Jo.. Hlavně se uklidni.." Zvedla jsem se a zachvíli jsem byla hotová taky.
„Dělej!" Hea mě za ruku táhla přes celej hotel. „Víš vůbec kde to je?" Nadzvedla jsem obočí. „Ne.." pokrčila rameny a táhla mě dál.
Po 20ti minutovým běhání po hotelu, jsme to našly. Obrovskej bazén a výřivka. „Super!" zakřičela Hea a skočila do vody. Všichni na nás divně koukali, protože jsme měly jenom plavky a to u nich neni moc ve zvyku. Nás to nějak netrápilo a dělaly jsme stojky a kotrmelce.. Prostě jako malý děti. „Hele támhle jsou!" ozvalo se za náma. Kluci odhodili ručníky a skočili za náma. „Vám nevadí tu být jen v tom co máte na sobě?" Zeptal se Hobi. Obě jsme zakroutily hlavama. Ostatní lidi začali opouštět bazén. Kdo by tam taky chtěl bejt se stádem devíti volů...
•--------------------------------------------•
~Annyeong~
Wow a je tu další nudná část.. Příšťí část už nebude tak nudná.. Doufam :DDUž se nám blíží škola. Hrozně moc se těším *poker face*. Každopádně nevim jak to budu všechno stíhat, ale budu se snažit psát při každý příležitosti.. Co bych pro svoje čtenáře neudělala <3 :ddd
No Připravuju ještě jeden příběh, kterej bude trošku jinej, ale i tak to bude ff na BTS. :D docela se těším na to, jaký to bude mít ohlasy, protože na tom pracuju už delší dobu... :D
Každopádně moc děkuju za přečtení a hvězdičky <3, ale chtělo by to i nějaký komentáře a názory, nebo upozornění na chyby..
~사랑해❤️~
ČTEŠ
Školní výlet | BTS
FanficŠkolní výlet? To je pár dní školy na které se každý z nás těší. Nemusíme se učit a můžeme se ostatním smát, že dřepí na zadku ve škole. Někdy se, ale na výletě stane něco, co vám změní život.. Něco takového se stalo i mě. Všichni mi říkají Nam a boh...