Tanıtım 2

27.9K 1.2K 24
                                    

" Serçe " diye mırıldandı genç adam . Kızın ismini fısıldayan sesi bir dua kadar dingin ve huzur vericiydi .

Parmakları kızın gözünden düşen inci tanelerini silerken , onu tutup kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Acısını, hüznünü çekip alırcasına sarıldı. "Ağlama. " diye tekrar aynı dinginlikte mırıldanırken , küçük bir kız çocuğu gibi göğsüne sinen kıza daha sıkı sarıldı. Keşke onun acılarını çekip alabilseydi.  Keşke, onu bu lanet yerden çıkara bilseydi. Ama her şey son bulana kadar , Serçe burada kalmak zorundaydı. Yoksa bunca uğraşları çöpe giderdi. Ve her şey daha da berbat olurdu.

Serçe, Kırat'ın beyaz önlüğünü gözyaşlarıyla ıslatırken , genç adamdan güç aldı. Kırat , onun en büyük destekçisiydi. Eğer o yanında olmasaydı yaşayamazdı. Ve tıpkı onu buraya tıkanların istediği gibi delirirdi. Ama Serçe onlara istediklerini vermeyecekti. Çünkü o Kırat'ı bulmuştu. Kabini bir kuş gibi cırpındıran güzel gözlü adamı bulmuştu. Ve Kırat ,  onun kırılan kanadını onarmış , kanayan yaralarına merhem olmuştu. En önemlisi ise sessizliğine ses olmuştu .

Ona biraz daha sıkı sarılırken acıyla inledi. Keşke konuşabilseydi.  O zaman bu adama onu ne kadar sevdiğini söyleyebilirdi . Ama o ötmeyi bilmeyen , kanadı kırık bir kuştu.

O , sessiz bir serçe kuşuydu ..

Bir Serçe  MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin