9. Bölüm "Seni buradan kaçırıyorum "

20.7K 1.5K 106
                                    

Bir açıklama yapıp bölüme geçiyorum. :) Tanıtım 2 de geçen sahne malefes hikayede  yer almayacak . Çünkü hikayenin gidişatıyla birazcık oynadım :)) daha keyifli bir hikaye olacağını umuyorum . Keyifli okumalar ^_^

...

"Merhaba serçe kuşu " Kırat kızın şaşkın bakışları karşısında gülümserken . Onun kendisini toparlaması için fırsat tanıdı. Bir süre etrafını süzen Serçe sonunda neler yaşadığını hatırlamış olacak ki gözleri korkuyla büyüdü ve yattığı yerden doğrulamaya çalıştı. Fakat Kırat onu omuzlarından tutup tekrar yatağa yatırdı. Bir eli istemsizce o siyah saçlara giderken , "Sakin ol iyisin . Yanındayım . " diye fısıldadı ve ipek kadar yumuşak olan saçları okşadı. Bu yaptığının delilik olduğunu biliyor ama kendisini bu kıza çekilmekten alı koyamıyordu. Bedeni istemsizce ona doğru çekiliyordu ve Kırat onun iyi olmasını , korkmamasını istiyordu . Çünkü o koyu kahvelerde korkuyu görmek onu deli ediyordu .

Bakışları kızın kahvelerinde dalıp gitmişken biran da kendisini toparlayıp elini geri çekti ve boğazını temizleyerek ortamda ki bu tuhaf havayı dağıtmaya çalıştı. Aptaldı ! Aptal !

"İyi olacaksın Serçe , korkma . "  derken kızın doğrulup oturmasına yardım etti. Serçe eliyle kağıt kalem istediğinde odada ki çekmeceleri kurcaladı ve bir kalem ile kağıt bulup onun önüne bıraktı. Kızın yorgun bir şekilde kendisine gülümsemesi ile tebessüm etti.

"Ne oldu ? " Kırat , defterde yazan yazı okuyunca kalktığı yere geri oturdu ve sakin bir şekilde her şeyi anlattı ama sesinin aksine içinde volkanlar patlıyordu.

"Zehirlendin . Biri sana verdiğim sakinleştiriciyi başka bir ilaçla değiştirmiş. " Serçe'nin gözleri korkuyla büyürken Kırat onun kıpırdayan dudaklarını okudu .  Amcam 

"Merak etme amcanın yaptığını ispatlayacağım ."

"Nasıl ? "

"Senin odana gidip gelen hemşirenin peşindeyim. Bir şekilde onu hakim karşısında konuşmaya ikna edeceğim . " Kırat,onun bakışlarında ki tedirginliği görünce kaşlarını çatıp oturduğu yerde doğruldu. "Bana o kadından neden bahsetmedin Serçe ? Seni korumaya çalışıyorum . Bana güvenmiyor musun ? " Serçe'nin gözleri yaşlarla dolarken Kırat onun titreyen ellerle önünde ki kağıda hızlı hızlı bir şeyler yazmasını izledi.

"Özür dilerim . Yemin ediyorum ki sana güveniyorum. Sadece o kadın eğer bunu sana söylersem başının belaya gireceğini söyledi . Ben sana bir şey olsun istemem . Hem de benim yüzümden . Bence vazgeçmeliyiz . " Kırat okuduklarıyla sinirlenirken , "Ne vazgeçmesi ?! Bırakayım da amcan seni öldürsün mü ?! Evet , şimdi başaramadı ama tekrar deneyeceğine eminim çünkü bir şeylerden şüphelendi. "

"Benim yüzümden sende zarar göreceksin . Buna değmem . " Kırat okuduğu kağıdı elinde buruşturup bir kenara fırlatırken öfkeyle yerinden kalkmıştı.

"Uyu Serçe ! Ben bir şeyler bulacağım . " dedikten sonra arkasından şaşkın bir kız bırakarak odadan ayrıldı.

Serçe onun arkasında bir süre öylece baktı. Ne diyeceğini veya ne düşüneceğini bilemiyordu . Aklı karman çorman olmuş ama kalbi bu adam onu yalnız bırakmadığı için mutluluk nidaları atmaya başlamıştı. Dudakları buruk bir tebessüm ile kıvrılırken yorgun bedenini yatağa bırakıp gözlerini kapadı. Fakat aklı ve vicdanı onu rahat bırakacak gibi değildi. 

Korkuyordu . Kendisi için değil ama ona yardım etmek için çırpınan bu adama zarar gelmesinden ölesiye korkuyordu . Amcasının yapacaklarının bir sınırı olmadığını çoktan anlamıştı. Ve ona bir zarar geldiğini düşünmek bile Serçe'nin soluğunu kesmeye yetiyordu . Aslında yapması gereken basitti . Onu kendisinden uzak tutmalıydı . Belki de en basiti  o lanet kağıtları imzalamaktı. Fakat bir tarafı anlamsızca o adama tutulup kalıyordu . Onun koruması Serçe'nin yaralı kalbini bir merhem gibi sarıyordu . Yalnızlıktan sıkılmış ilgiye muhtaç tarafı bu güzel kalpli adamı bırakmak istemiyordu . Onun sohbet ettiği vakitleri seviyordu. Kendisine her gün başka kitaplar ve karamelli dondurma ile gelmesini . Aslında Serçe burada kaldığı haftalar boyunca düşündüğünden daha çok alışmıştı bu doktora ama kabullenmek istemiyordu çünkü kabullenirse daha çok acı çekeceğinin farkındaydı. Yüzü acıyla buruşurken gözlerini sıkıca yumdu ve her ne kadar deli olmadığını bilse de .  Bir doktor ve deli.  diye düşünmekten kendini alamadı. Dakikalar sonra ilaçlarında etkisiyle huzursuz bir uykuya dalarken vicdanı hâlâ susmamıştı .

Bir Serçe  MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin