22. Bölüm " Birlikte "

15.9K 1.2K 36
                                    

Hayat çözülmez bir denklemden ibaret bazen işler o kadar karışır ki en başa dönmek zorunda kalırsın çünkü geriye dönüp baktığında aslında gittiğin yolun en başından yanlış olduğunu görürsün ve geriye dönersin sonra durup o probleme baştan bakarsın sanki ilk defa görüyormuş gibi oysa dünya ya gözlerini açtığın ilk andan beri bu denklemi çözmekle uğraşırsın ama o an yeni bir yol ararken sanki onu ilk defa görüyorsundur . Ve yeniden çözmeye başlarsın belki yine yanlıştır yolun belki doğru gidiyorsundur ama Serçe kendi problemini de şu anlık doğru gittiğini düşünüyordu . İleri de ne olacağı bilinmezdi belki bir yerde belki bir toplama işleminde hata yapacak ve başa dönecekti ya da hata yaptığı yeri fark edip orayı baştan alacaktı ne olacağı , nasıl gideceği bilinmezdi ama şimdilik her şey yolundaydı , bunu masmavi gökyüzüne baktığında görebiliyordu çünkü hayat onun için hiç bu kadar aydınlık olmamıştı , tüm yalanlar , problemler zihnini kurcalarken hiç böylesine huzurlu olmamıştı . Evet , Serçe doğru yolda gidiyordu ve onun doğru yolu başını göğsüne koyup birlikte gökyüzünü izlediği bu adamdı . Şimdilik , şu anlık denklemi çözüyordu önemli olan da buydu .

"Nerelere dalıp gittin serçe kuşu . " Serçe derin bir nefes alıp temiz orman havasını ciğerlerine doldurup bakışlarını Kırat'a çevirip gülümsedi .

"Gökyüzü bugün ne kadar güzel değil mi ? "

"Bilmem ben seni izliyordum ve ben de manzaramın oldukça güzel olduğunu düşünüyorum ." Serçe onun göğsüne vurup uzandıkları cimlerin üzerinde doğrulurken yüzüne yayılan gülümsemeyi ondan gizledi. Ayağa kalkıp bahçeye açılan mutfak kapısından içeri girerken Kırat'ın tatlı sitemleriyle onun duyamayacağı bir kahkaha attı.

"Kadınlar iltifattan hoşlanır ama benim serçe kuşum tersi etki ediyor galiba ."

Mutfaktan üst katta ki yatak odasına çıkıp geldikleri gibi yerleştirdiği kıyafetlerin arasından açık mavi bir elbise alıp hızla üzerini değiştirdi ve saçlarını örgü yapıp bir bandana taktı . Hava o kadar sıcaktı ki üzerini değiştirmek istemişti tabi bir de Kırat'a daha güzel görünmek . Aynada kendisine bakarken aklından geçen bazı düşünceler ile kıpkırmızı kesildi . Şuan Kıratların aile yazlığında yalnızlardı ve akşam olmasına da pek bir şey kalmamıştı . Aklından böyle düşünceler geçtikçe kızarıyor , utanıyor ve biraz da korkuyordu ama yine de Kırat'ın ona eşi olarak dokunmasını arzulamıyor değildi , bu hissin nasıl bir his olduğunu merak ediyordu ama Kırat sanki özellikle ondan uzak duruyordu . Evet ona sarılıyor , öpüyor ama daha ilerisine asla adım atmıyordu öyle ki Serçe bir ara acaba kendi mi farkında olmadan onu uzaklaştırıp uzaklaştırmadığını düşündü ama hayır öyle bir şey yapmıyordu .

Dalgın dalgın ayna da kendine bakarken beline sarılan kollarla bir an irkildi ama sonra yüzüne sıcacık bir gülümseme yayıldı ve aynada gülümseyerek kendisine bakan adama baktı . Serçe onun kendisine olan bu bakışlarını o kadar seviyordu ki bu bakışlarla içi ısınıyordu , güvende olduğunu hissediyordu , sevildiğini hissediyordu . Kırat onun gözlerinde ne görüyordu bilmiyordu ama Serçe onun bakışlarında aradığı , mahrum kaldığı her şeyi buluyordu .

"Çok çirkin olmuşsun . Bu elbise sana hiç yakışmamış ." Serçe onun sözleriyle şaşkına dönerken aynada dikkatlice kendine baktı oysa oldukça güzel olduğunu düşünmüştü . "Gerçekten mi ? Değiştireyim öyleyse . " derken Kırat'ın kolları arasında ona doğru döndü ve biraz kırılmış bir şekilde yüzüne baktı ama Kırat'ın yüzünü avuçlarının arasına alıp burnunun ucunu öptükten sonra kahkaha atmasıyla yüzünde ki kırgınlık şaşkınlığa döndü.

"Güzel dediğimde kaçtığın için tersini denemeyi düşündüm ama yok bu da işe yaramadı . " söylediklerini duyunca Serçe de daha fazla kendini tutamayıp gülmeye başladı. Fakat bakışlarını kaldırıp onu kollarının arasına almış Kırat'a bakınca gülümsemesi yüzünde öylece asılı kaldı . Onun dikkatli bakışları kaşısın da ne yapacağını şaşırırken gözlerini kaçırmadı ve ona bakmaya devam etti.

Bir Serçe  MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin