24. Bölüm " Güzel Haber "

14.5K 1.1K 64
                                    


Zaman bir su misali hızla akıp gidiyordu , iki ay Serçe'nin hayal edemeyeceği bir hızla akıp gitmişti , geri de bıraktığı harika düğününün hazırlıkları onu fazlası ile yormuş ve dava ile ilgili bir şey düşünmeye vakti olmamıştı fakat şimdi dava bir ay kalmıştı ve Serçe'nin fazlasıyla boş vakti vardı. Elinde ki kitabı masanın üzerine bırakırken bakışları parmağında ki yüzüklere takıldı ve yüzü güzel bir gülümseme ile aydınlandı . Aklına Kıratların ailesinin evinin arka bahçesinde yaptıkları güzel düğünü geldi , hayatında yaşadığı en heyecanlı ve güzel günlerden biriydi . Kırat'ın kendisini gelinlikle gördüğü o anı asla unutmayacaktı . Onun yatak odasında hazırlanmış bir şekilde beklerken Kırat içeri girmiş ve kapının ağzında öylece kalmıştı , çok geçmeden Serçe onun gözlerinin yaşardığını fark ettiğinde onun da sabahtan beri tuttuğu gözyaşlarını serbest kalıvermişti ve ikisi birbirine sarılıp bir süre sessizce bu güzel anın tadını çıkarmışlardı ve o zaman Serçe bir kez daha ne kadar güzel bir adama aşık olduğunu anlamıştı .

Bakışları oturma odasında ki fotoğrafların olduğu duvara kaydı , yeni aldıkları iki katlı müstakil evlerinde oturma odasının bir duvarını sadece aile fotoğraflarına ayırmışlardı ve orada Kırat'la birlikte oldukları onlarca fotoğraf vardı . Tüm bu fotoğraflara bakınca Serçe her zaman Allah'ın ona yaşama sarılmak için ne kadar güzel bir sebep verdiğini anlıyordu . Serçe mükemmel bir aileye sahipti.

Kapı zili onu bu düşüncelerinden çekip alırken , kapıya doğru yöneldi ve kim olduğuna baktıktan sonra gülerek kapıyı açtı .

"Yengelerin en güzeli , en tatlısı ben geldim . "

Serçe gülerek İpeğe sıkıca sarılırken , " Senin başka yengen yok ki İpek tabi ki de ben otomatik olarak en güzeli oluyorum "

"Biliyorum ama sen yine de bir tanesin ."

"İçeri gel hadi ."

Birlikte içeri geçerken İpek hızla mutfağa yöneldi. "Valla önce bir kahve yapalım yenge hem çok güzel yaş pasta da aldım . "

"Valla bana uyar , canım da feci meyveli pasta istemişti. "

"Oo desene kaynanan seni seviyormuş . " Serçe gülerek tabakları çıkarırken öyle diye cevap verdi.

Birkaç dakika sonra pasta ve kahveleriyle oturma odasında ki koltuğa kurulduklarında Serçe İpeğin söyleyecek bir şeyleri olduğunu anladı .

"Eee dökül bakalım , bana söyleyeceklerin olduğu belli. "

"Çok zekisin yenge biliyorsun değil mi ? Neyse dava ile ilgili konuşacağım senle biliyorsun bir ay sonra duruşma var . "

"Evet. "

"Geçen ay hapiste öldürülen şu sahte doktoru amcanın öldürdüğüne dair bazı kanıtlara ulaştık bunların savcı üzerinde etki yaratacağını biliyoruz ama seni evde hapis tuttuklarını kanıtlayamıyoruz çünkü bunu senin isteyerek yapmadığına dair kesin bir kanıt sunamıyoruz , Yengen olacak o kadında amcandan taraf olduğu için elimizde tanık da yok . Bu konu da onları suçlayamıyoruz . Öldürülen hemşirenin de amcanla olan ilişkisini açıklıyoruz bu yüzden onu cinayetten suçlayıp hapiste kalmasını sağlayacağım ama seni esir tuttukları konusunda kesin bir kanıtımız yok , her ne kadar ortada sana kalan miras olsa bile . O yedi yıl mevzusunu kanıtlayamıyoruz . "

"Yine de ceza alacak yani değil mi ? Cinayetten . "

"Evet elimde çok sağlam deliller var . Kolay kolay içerden çıkamaz artık ."

Bir Serçe  MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin