10."Gülümseme "

19.5K 1.5K 75
                                    

Kırat büyük bir gürültü ile gözlerini araladığında karşı odasında olan Serçe aklına geldi ve korkuyla yattığı yerden doğrulup , hızla odasından çıktı. Uyku mahmuru gözleri net görmeye başlarken odanın içinde ki çığlığı yeni fark etti. Bakışları salonun ortasında çığlık çığlığa bağıran kardeşine takılınca kaşlarını çatıp başını bıkkın bir şekilde iki yana salladı. Deliydi bu kız.

"Abiiiiii!!! " Kırat , Serçe'nin uyanmasından korkarak gidip kardeşinin ağzını eliyle kapattı .

"Kes sesini cadı . Ne sabah sabah bu gürültü ? " İpek abisinin elini ağzından çekerken , "Serçe hastanede yokmuş , bende acaba abimin bu işle bir ilgisi var mı diye soracaktım ki cevabımı aldım . " Kırat, kardeşinin baktığı yere bakınca kapının önünde durmuş uyku mahmuru gözleri gördü. Dudakları iki yana kıvrılırken , bu görüntünün onu gülümsettiğinin farkında bile değildi ama İpeğin gözünden kaçmamıştı. Bakışları üzerinde kendi kıyafetleri olan kızdan abisine kayarken gülümseyerek başını iki yana salladı . Abisi abayı yakmış gibi duruyordu . Hadi hayırlısı .

"Merhaba . " derken İpek abisini arkasında bırakıp hâlâ put gibi kapının önünde duran kızın yanına gitti . Üzerinde ki elbiseler ona biraz fazla büyük gelmişti. Tamam , İpek biraz etli butluydu ama bu kızda fazla çelimsizdi . Biran kızın oldukça güzel olan yüzüne bakarken onun dosyasında yazanlar aklına geldi. Abisinin isteği üzerine bu kızı fazlasıyla araştırmıştı ve onun neler yaşadığını hatırlayınca bu kıza karşı büyük bir merhamet ve sevgi hissetmişti . Kızın hâlâ şaşkın bir şekilde kendisine baktığını görünce onu tutup kendi çevresinde bir tur döndürdü . "İtiraf etmek zor ama kıyafetlerim sana benden daha çok yakışmış . Fakat biraz büyük olmuş galiba . "

Serçe kızararak bakışlarını karşısında ki kızdan Kırat'a çevirirken hâlâ şaşkınlık yaşıyordu . Büyük bir gürültü ile uyanıp Kırat'ı kardeşi ile konuşurken görünce onun olay çıkaracağını düşünmüştü ama bu kız düşündüğünden daha iyi davranıyordu kendisine ve sürekli gülümsüyordu .

Kızın elleri arasında olan elini yavaşça geri çekerken mahcup bir tavır ile bir adım geri çekildi . Kendisini bu evde bir fazlalık gibi hissetmişti . Böyle hissetmemesi gerekirdi , bu insanlar oldukça iyiydi ama Serçe uzun zamandır böyle bir tavra alışık değildi. Kendi küçük dünyası , yalnızlığı bir anda yıkılmıştı. O küçücük , yalnız hayatına farkında olmadan önce Kırat'ı dahil etmişti ve şimdi başka insanları da dahil etmek onu biraz korkutuyordu . Tekrar acı çekmekti belki de onu korkutan .

Serçe , omuzuna dokunan elin varlığıyla düşüncelerinden sıyrılıp başını kaldırdı ve ona gülümseyen adama baktı . Gözleri dolu dolu olurken boğazına oturan yumru yutkunmasına izin vermedi . Bakışlarıyla , varlığıyla ona güvende olduğunu gösteren adamın sesini duyunca kendisini toparlamaya çalıştı.

"Onu rahat bırak İpek . Koca gövdenle karşısına dikilmişsin onu korkutuyorsun . " Serçe onun sözleri ile şaşkına dönerken bakışları İpeğe döndü . Alınmış mıydı diye ama kızın gözleri kısılıpta bir anda Kırat'ın üzerine atladığında Serçe ne yapacağını bilemedi.

"Sensin koca gövdeli ! Bir kere benim kemiklerim iri ! " Kırat, üzerindeki kız kardeşinden kurtulmaya çalışırken gülerek , "Klasik bahane . " dedi .

İpek abisinin kıvırcık saçlarına asılırken , " Seni doktor bozuntusu bana hakaret etme sana dava açarım . " diye adeta bağırdı.

"Tabi tabi . " diyerek ona karşılık veren Kırat, kız kardeşini belinden tutup yere indirirken onlara şaşkınlıkla bakan kızı gördü ve İpeği yere bırakıp yan tarafına çekti. Saçlarına çeki düzen verirken Serçe'ye gülümseyip yanında ki kardeşine döndü . O da dikkatle Serçe'ye bakıyordu.

Bir Serçe  MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin