kendimi bulmak için demleneyim

560 70 12
                                    





Konuşmak istemediğim her anda
bir bir kulaklarımı delen,
göğsümü yakan
cümleler,
mavi cümleler.
renksiz ifadelerden sökülen
sarı gülümseyişler,
kurak kirpiklerin arasından sızan
siyah yaşlar,
ve çıplak dudaklardan soyunan
yeşil çığlıklar.
her birine ev sahipliği yapmış bedenimde,
kanımı saç uçlarımdan akıtırcasına acı çektiğim bedenimde,
daha fazla kalmak istemek delilikti.

-

Nefes nefese uyandığım uykumdan bir kez daha zoraki nefeslerle sıyrılmaya çalışırken bulmuştum kendimi. Bedenimi hareket ettirmeye çalıştım, tüm bedenim kurşun gibi ağır, en az onun kadar soğuktu.

Şahitlik ettiğim intiharlar konuştu.

Göz göre göre izin verdiğim cinayetler konuştu.

Zihnim eski bir sobanın içi kadar isli, karanlık ve sönmüş nice alevlerin hırsını taşıyordu.

Boğazımdan kırık iniltiler yükseldi. Çarşafa tutundum çok eskilerden edindiğim alışkanlıkla. Midem bulanıyordu. Yatağa kusmak istemiyordum fakat tabutuma dönüşmesinden endişe ettiğim bu yerden kalkmak için yeterli güç ve cesaret damarlarımda akan kanda mevcut değildi.

Titredim.

Ona ihtiyaç duydum; onun varlığına, kollarına, müziğine...

Kötüydü.

Çok kötüydü.

İki gün önce burayı terk ettiğini hatırladım. Telefon numarasını almış olsaydım aramaya cesaret edemezdim belki. "Uyudun mu?" yazardım mesaj balonuna. O anlardı. Anlamalıydı. Fakat düşündüğüm, hayal ettiğim hiçbir olumlu şey şu an yalnızlığımın beni kurutmaya yakın olduğu gerçeğini değiştirmiyor, bunu bedenimdeki kanın tuhaf mavi örtüsünün her milimine işliyordu.

Üşüyorum.

-mars

-mars

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HURT//SekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin