ON DOKUZUNCU BÖLÜM

37.7K 1.3K 41
                                    

Keyifli okumalar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.


SEDAT

Masal evden çıktığından beri kendime ettiğim küfürlerin anlamlarını kendim bile çözememiştim. Masal'la birlikteyken beynimin yarısını hatta yarısından çoğunu içeren bir kısmını uçkuruma bağlamıştım ondan emindim ama mantıklı düşünmemi sağlayan o geri zekâlı taraf da nereye kaybolmuştu?

Hangi akıl yoksunu adam az önce birlikte olduğu kadına böyle saçma bir şey söylerdi ki?

Tabii ki benim gibi bir beyinsiz.

Masal beni şaşırtıyordu. Bana olmadık şeyler yaptırmasını neden kabul edemiyordum ki? Onunlayken hissettiğim o yoğunluk beni boğar diye deli gibi korkuyordum fakat hissettiğim delice şeyler beni boğmaktan çok tüy gibi hafiflememe sebep oluyordu. Ne hissediyordum bu kıza karşı? Bunu bir sonuca bağlamazsam eğer Masal'ı kaybetmem çok yakındı. Peki ama herkesin bizi bilmesine hazır mıydım? Ya da Masal'a güvenmeye hazır mıydım? Onu daha önce başıma gelen olaylarla yargılayamazdım ama yine de içimde açılan o derin boşluk bir kez daha genişlerse beni de içine alıp yok ederek gömerdi.

Kendi başıma kahvaltı yapmaktan nefret ettim. Öğleni geçince Masal'ın ne zaman geleceğini merak ederek evin içinde deli gibi dolaştım. Birkaç saat geçmişti ki telefonuma gelen mesaj sesiyle yatak odasına gittim. Masal'dan gelen mesajı okuduğumda yeniden bir dizi küfür dudaklarımdan döküldü. Ne bekliyordum ki sanki, kızın hiçbir şey olmamış gibi davranacağını mı? Bir yanım hemen eve gelmesini ve kendimi ona affettirmem için fırsat vermesini diliyordu. Ona kızmaya hakkım olmadığının farkındaydım ama yine de onu göremeyecek olmak sinirlenmeme sebep oluyordu.

Eve gelmeni istiyorum.

Yazdığım mesaja baktım, daha ne kadar öküz olabilirdim ki zaten? Anından cevap geldi.

Erken gelmeye çalışacağım.

Erkenden kastı neydi? Saat daha dört bile değildi. Akşam yemeği, muhabbet faslı derken gece yarısından önce gelemezdi. Üstelik lanet ev de uzaktı.

O kadar bekleyemem.

Yazdığım mesajdan umarım onu özlediğimi anlar diye düşündüm ama gelen mesaj tam aksini anladığının kanıtıydı.

Beklemek istemezsen gidebilirsin.

Sinirden dişlerimi sıktım. Şimdi de beni kovuyor muydu yani? Elimdeki telefonu neredeyse fırlatacakken durdum.

Gitmemi mi istiyorsun, Masal?

Cevap gelmesini beklerken gerildim.

İçinden geleni yapmanı istiyorum, Sedat.

Demek içimden geleni yapmamı istiyorsun, Masal Hanım? Gülümseyerek bir mesaj daha gönderdim.

İçimden geleni sen yanımda olmadan yapamam.

Neden? Kalmak isteyip istemediğine ben olmadan karar veremiyor musun? 

Bana kızgın olduğu mesajlarından bile o kadar belliydi ki.

Sadece seni istiyorum. Şu an her ne yapıyorsan bırakıp bana gelmeni istiyorum. Seni kollarıma alıp kendimi affettirene kadar sana sarılmak istiyorum. Ellerim senin ateşinle yanarken, ılık teninin tadına varmak istiyorum. Sadece sana sarılsam da olur. O kadar çok şey istiyorum ki, o kadar istiyorum ki Masal... Ama hiçbirini şu an yapamamak beni delirtiyor.

Bu sefer cevap yazması biraz uzun sürdü. Ben de yeniden on yedi yaşındaymışım gibi hissederek bana yazacağı cevabı bekledim. Cehennem gibi gelen iki dakikadan sonra gelen mesajla sinirden gözlerim döndü.

Bunu şu an konuşamam Sedat.

Demek bunu şu an konuşamazsın hanımefendi ama ben konuşmanın bir yolunu elbet bulurum. İki dakika romantik olalım dedim ama yok, benim hatun aksinden hoşlanıyordu belli ki.

Telefonu yatağa fırlatıp hızlı bir duş için banyoya girdim. Sıcak suyun altına girdiğim anda elim hemen ona ait olan duş jeline gitti. Hayatım boyunca hiç bir kadına ait olduğunu bildiğim duş jelinin kokusundan tahrik olmuş muydum acaba? Hayır, adım gibi emindim. Hayatımın hiçbir döneminde hatta ergenliğimde bile bu kadar kolay tahrik olduğumu hatırlamıyordum. Ona ait olan koku banyoyu doldurunca zihnimde sabahki sevişmemiz canlandı. Ellerimin altında dağılması, ismimin o güzel dudaklarından inler gidi dökülmesi beni mahvetmişti. Şu anda bile mahvolmuş durumdaydım. Onun kokusu ve onunla dolu düşünceler bir araya geldiği anda az önceki sinirimin yerini dehşet bir arzu aldı. Ona olan arzum. Bitmek tükenmek bilmeyen isteğim. Masal'a dokunma ihtiyacım aklımı kaçırmama sebep olacaktı sanki.

Gözlerimi kapatıp sıcak suyun altına daha fazla girdim ve başımı soğuk fayanslara dayadım. Hızlı bir duş alıp çıkmam gerekiyordu ama gözlerimi bile açamıyordum. Onu hayal etmek bile inanılmaz bir haz almama yetiyordu. Nefesimin değiştiğini de o anda hissettim. Başka bir kadın değildi istediğim. Hiç kimse değildi. İstediğim tek bir kadın vardı. Beni bu hale getiren, beni delirtip çılgına çeviren kadından başkası değildi bana dokunmasını istediğim. Başımı ılık tenine yasladığımda bana gösterdiği ilgiyle mest olduğum, sıcaklığında huzur bulduğum, yanından ayrılmak istemediğim kadındı. O kadın Masal'dı. Kalbim, beynim ve bedenim, üçü de aynı anda tek bir ismi haykırıyordu. Bu kadar kör olmasaydım, onu bu kadar kırmadan önce fark etseydim belki de her şey bambaşka olacaktı.

Her şeyi düzeltecektim. Ona deneyeceğime dair söz vermiştim ve bu sözümü tutacaktım. Geri adım atmak yoktu artık. Geçmişten gelen huzursuzlukların acısını ondan çıkarmayacaktım. Masal'ı başka biriyle hayal dahi edemiyorken şu anda onu kaybedemezdim. Duşumu hızlandırıp çıktım ve hazırladım.

Bugün bu işi artık bir sonuca bağlayacaktım.

Geçmiş geçmişte kalmıştı ve gelecek benim ellerimdeydi. Ben bu geleceği bile isteye bırakacak değildim.

Hayat insana zor şeyler yaşatsa da belki de sonraki güzellikleri için bir kapı açıyordu.

Yaşayıp bittikten sonra kapıyı kapatmıştım. Ama bana sunulan bu fırsatı geri tepmeyecektim.

...
Yorumlarınınızı bekliyorum. ❤️‍🔥


Bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz. Burada malum çok aktif olamıyorum.
İnstagram - okuryazarannecik
Twitter - tugbaaticicosar
Tiktok - tugbaaticicosar
Whatsapp kanalımız - Mahalle Sakinlerim (link instagram profilimde var)
Instagram kanalımızda aktif.

23 KASIM CUMARTESİ 20.00'da MAHİ KAPAĞINDA BULUŞALIM CANLARIM. 🌸

 🌸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beklenmedik AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin