F O U R

472 33 8
                                    

Nevím, co mi to včera přeskočilo, proč jsem měla touhu vrátit se k mému starému já a proč jsem tomu podlehla. Ale už se to nikdy nesmí opakovat. Přináší to moc vzpomínek, moc bolesti.

Sejdu schody do přízemí a zaměřím cíl mé chůze na kuchyni. Tam sedí u stolu bratr, Hood, Clifford a Irwin. Bohužel tu spali a dělali bordel pozdě do noci, takže jsem se moc nevyspala.
Ale karma existuje a ta jim to vrátí, stoprocentně aspoň Irwinovi za to bubnování.

Ještě k tomu mi hned v šest volala Kelly, že celý měsíc nemůže být u nás, že má nemocnou drcerku. Takže mě vzbudila a ještě dala pocit, že svět se proti mě spikl.

,, No wow, zase vše při starém?" Zašklebí se Irwin při pohledu na mou bílou sukni, růžové tilko a šedé sáčko s bílými lemy. Naštvaně si dupnu, až podpatek růžové botky klapne o podlahu.

,, Naser si Irwine." Štěknu po něm.
Clifford a Hood se jen uchechtnou a brácha mě sjede vražedným pohledem.

,, Když tu Kelly není, mám tě na starost." Prohlásí otráveně. ,, Takže si dělej co chceš. Je mi to jedno. Jen se nezabij. "

,,Naráz se staráš!" Odfrknu si. Sbalím si svačinu a pití do batohu, který přehodím přes rameno.

,,Ashlyn!" Napomene mě naštvaně Luke.

,, Ty si ještě pamatuješ moje jméno! Tleskám!" Ironicky se zasměju.
,, A už musím." Dodám, jelikož už před domem troubí Lott s Harrym.

,, Jo a Ashlyn." Zavolá za mnou Luke. Otočím se a nadzvednu obočí.
,, Dej pozor na McVeye." Chytnu kliku a otevřu si dveře.

,, Dám. Už nejsem blbá a naivní." Zabouchnu a skončím na zadní sedadlo Harryho auta.

A S H T O N :

,, Co má tvoje ségra společného s McVeyem?" Nadzvednu obočí.
Calum s Mikem se zrovna hledí na něco v mobilu a podle zvuků, které z něj vychází, a pohledů kluků a slin, co jim tečou po bradách, mám jistou teorii.

,, Chodila s ním." Mávne rukou Luke a nasadí kamenný výraz a já vím, že z něj už víc nedostanu. Ale já to zjistím.

,, Tak jdeme, pánové. Chci si ještě zakouřit, než budeme mít tělocvik." Zvedne se Calum ze židle a na skateu si projede barákem Lukea až ke dveřím.

A S H L Y N :

První hodinu máme mít tělocvik. To by samo o sobě nebylo tak zlé, kdybychom ho neměli spojený s fotbalovým týmem.

Ročníky u nás na škole mají tělocvik normálně rozdělené na holky a kluky. Jen fotbalisti mají tělocvik zvlášť a dohromady, i když jsou každý z jiného ročníku.

A proč máme to štěstí být dnes s nimi? Naše učitelka onemocněla, což považuju za národní zradu, při nejmenším.

V šatně, kde už štěbetají všechny holky z našeho ročníku, se převleču do shortek a tílka.
Všude kolem slyším samé zpěvy, jak je super, že budeme mít hodinu s klukama. Ale pro mě to výhra není.

Náš tým čítá celkově 22 kluků. Jaké to štěstí, že mezi ně patří zrovna McVey, Hood, Irwin a můj bratr.
Jediné plus je, že hraje i Loui a Zayn.

Blízko mě si povídá naše třídní barbie s jednou ze svých umělých kámošek.
Vedou kecy typu, který kluk je nejhezčí a bla bla. Když se shodnou na Zaynovi, začnu se nahlas smát.

,, Co je ti k smíchu?" Zavrčí na mě tím upištěným hlasem. Dělá se mi z ní zle. Asi jí brzo pobliju její růžové Air-Maxi.

,, Ty." Myknu rameny a zavazuju si dál klidně šňůrku na botě.

,, A kdo vůbec si, že si na mě dovoluješ?" Vyprskne jako vzteklá Hello-Kitty.

,, Ashlyn Hemings. A ty jsi?" Ne, vážně neznám její jméno, ale jednou by se mohlo hodit. Při voodoo je například taky potřeba.

,, Whitney Spiegel."

,,Tak třeba, když myslíš.
Dobře mě poslouchej Whitney. Si další slepice v tomhle ústavu, kde musím trčet čtyři roky, než půjdu na vysokou, kde konečně budou lidi na mé úrovni inteligence. Takže ti radím, drž se ode mě daleko."

V klidu si vyjdu ven na hřiště, kde mě dožene Lott a plácneme si. Vydáme se za Louisem a Zaynem. Lottie jim to všechno barvitě vylíčí, i když se téměř vlastně nic nestalo.

Dojde tělocvikář, zároveň trenér fotbalového týmu. Zavelí první pět koleček, následně dá pokyn, aby jsme se rozestavili na rozcvičku.

V té chvíli nás s Lottie Loui a Zayne opustí a cpou se do zadu, jako ostatní kluci. Taky asi proč že jo.

------------
Krátké a o ničem :(
Představuju vám můj spol účet s ElikaElliMi- hmfdgen : brzy by se tam mel objevit prolog k Just Write It, což je první díl trilogie, a bude to o the Tide a v dalších dvou budou možná i The Vamps ;)
-H&K

Angel  //Ash IrwinKde žijí příběhy. Začni objevovat