S E V E N

388 30 7
                                    

Nesnáším se. Nenávidím sama sebe. Za tohle všechno. Jsem obyčejná holka, tak proč tohle. Proč?! Řekne mi někdo proč to tak bolí? Proč slzy ani po roce nemají konce?

Sedím na hrobu Jessieho. Zapálila jsem svíčku a teď tu jen tak sedím, sama, zničená. Bez důvodů žít. Zlomená.

Snažím se tišit svoje vzlyky, protože u vedlejšího hrobu někdo pokládá rudou růži s černou stuhou. Nechci nikoho rušit. Stejně to musí vypadat hloupě, dívka s kapucí na hlavě sedí na hrobě a hystericky brečí.

Někdo se dotkne mého ramene. Otočím se, ale podívat se, kdo to je, nestihnu, protože dotyčný mě silně obejme. Schoulím se do hřejivé náruče a nechám, aby slzy tekly po šedé mikině toho kluka, jak jsem poznala. Velká dlaň mě hladí po zádech a snaží se mě uklidnit. Cítím, že i jeho tělo se otřásá pod náporem vzlyků.

,, Broken boy meets broken girl." Zašeptá mi do ucha chraptivý hlas a teplý dech mi ovane krk. Už vím, kdo mě tu objímá. A v tuhle chvíli je mi to naprosto ukradené.

,, Ashi." Špitnu a ještě víc se rozbrečím. Ta bolest v hrudi nemá konce. Vlastně ani začátku. Prostě tam od té doby je a už nezmizí.

,, Pšt Ash. Nemluv." Jeho ruce mě drtí ještě pevněji.

,, Když já už nemůžu. Já už to nedávám. Tak strašně to bolí. Já už tu nechci být, chci umřít. Vždyť nikomu za nic nestojím, nikdo mě nemá rád. "

,, Ne Ashlyn, to neříkej. Neuvěříš, ale má tě rádo víc lidí, než se zdá." Konejší mě Ashton.
,, Pojď, vezmu tě domů. Luke tam není, šel s Michaelem a Calumem na fotbal."

,, P-proč si nešel s nimi? Je pátek večer, měl by sis s nimi užívat život. Tak jakto, že si tady na hřbitově?" Znovu se mi z hrdla derou vzlyky.

Podívám se na Ashe. Jeho oči posmutněli a líčka mu brázdí slzy. Roztřeseně mu jednu palcem setřu. On se nepatrně usměje a vyšvihne se na nohy. Vytáhne mě taky a za ruku mě odvede domů.

Po sprše už jsem klidná. Chci najít Ashe. Předtím byl u bráchy v koupelně se umýt a převléct. Teď ho ale slyším zpívat dole v kuchyni Let her go. Potichu se k němu doplížím a zakryju mu ze zadu oči. Ash vyjekne a pak se začne smát. Má tak nádherný smích. Nedá mi to a začnu se smát s ním.

,, To je tak krásný zvuk." Šeptne Ashton a otočí se ke mě čelem. Opře si svoje čelo o moje a zavře oči.

,, Co?" Zeptám se ho.

,, Náš smích dohromady." Řekne potichounku a pohladí mě po líčku. Otevře svoje ořískové oči a vpije se jimi do těch mých modrých. Pousměju se.

,, Mám hlad." Prohlásím a s naoko vážným výrazem se odtáhnu. Ashton se uchechtne.

Přistoupím ke kuchyňské lince a podívám se, co Ashton dělal. Doufala jsem, že něco vařil, ale omyl. Dal jen pizzu do trouby, aby rozmrzla. Ale tím mě potěší, protože pizzu naprosto miluju.

Když o pár hodin později ležím vedle Ashe v postely, pizza se nám vstřebává v žaludku a filmový maraton nám furt běhá v hlavě, usmívám se.

,, Škoda, že už to končí..." Povzdechne si Ash, vstane, odejde a už jen bouchnou dveře. Nechápavě koukám do stropu a pak se rozbrečím. Všechno krásné vždy hned skončí a zase zbyde jen samota a bolest...


-------
Krátký díl ale aspoň něco po delší době ne :) ale pořád platí, že není čas a nebude vydávat tak často ;)
Miluju vaaaaaas ♥
A Drew Dirksen miluje všechny české fanynky, tak si toho vážme :3
-H&K

Angel  //Ash IrwinKde žijí příběhy. Začni objevovat