T E N

413 31 5
                                    

Luke je dnes venku s Michaelem, Calumem a Irwinem, tak že dojde až večer. Ukousala bych se tu sama nudou, naštěstí mi Connor napsal, jestli nechci někam jít. Domluvili jsme se na čtvrtou hodinu, že půjdeme do parku.

V černých jeanech a šedé mikině přešlapuju na místě srazu. Bez černé beenie čepice by mi asi už zmrzly uši. Taky co bych chtěla, je už podzim. Listí na stromech už se krásně zbarvilo a první odvážné lístky už se snesly na zem. Dvakrát si poskočím, abych zahnala chlad, a z kapsy si vytáhnu mobil. 16:10. Con má zpoždění jako vždy.

,, Lyn!" Otočím se za hlasem se skotským přízvukem. Connor běží mým směrem a mává. Se smíchem mu mávnu na zpět. Až potom postřehnu, že není sám. Zatímco on běží, se smíchem a s klidem jde za ním malá, asi čtrnácti léta blondýnka. Když se na ni podívám pozorněji, poznám ji.

,, Annie!" S výskotem se obejmeme a nadšeně poskakujeme.

,, Lyn! Já nevěděla, že to budeš ty!" Tady tenhle-" bouchne Cona loktem do žeber,- ,, Mi jen řekl, že jdeme ven s nějakou jeho kamarádkou a páni! Netušila jsem, že už jste se smířili."

,, Stalo se." Uchechtne se Connor a dál si hladí místo, kam ho Ann loktem zasáhla.

,, Ježíš nesimuluj," protočí jeho mladší sestra oči.

,, Běž se zahrabat!"

,, Tyhle vaše sourozenecké hádky mi chyběly," Uznám. ,, A teď Connie, co je v plánu?"

,, Já nevím, projít se? Zajít pak do kavárny? Zabít tuhle malou bloncku a zahrabat ji u vás na zahradě?" Navrhuje Con.

,, Hele!" Annie ho znovu praští a Connor se radši vzdálí.

,, Tak zajdeme do té kavárny?" Uchichtnu se a Annie mi to odsouhlasí, zatímco Con projistotu mlčí.

Vydáme se na cestu a já už si přeju, abychom byli v teple. I Annie si žmoulá prsty kraje vínové mikiny, aby se zahřála, a ani nemluvíme, protože v tom studeném vzduchu to není příjemné. Tím dostanu možnost si ji pořádně prohlédnout.

Annie je blondýnka celkem nízké a hubené postavy. Dnes má své dlouhé rovné vlasy spletené v copu nabok. Modré oči jsou stejné jako Connorovi a bledou pleť mají prostě v rodině. Příští rok bude nastupovat k nám na střední do prváku, teď je ještě na základce.

Procházíme kolem skateparku, když si všimnu bráchy, jak jezdí na urampě. On se na mě koukne, pousměje se a seskočí ze skateu. Rozběhne se k nám a obejme mě i Annie a pozdraví se s Connorem. Oni už jsou zas kamarádi? Wow.

,, Půjdete s námi?" Usměje se na nás Luke. ,, Jdeme s klukama a se Zoe[Zou] a Kaylou na pizzu."

,, Zoe? Kaylou? Kdo to je?" Vyjeveně na něj kouknu.

,, Zoeí je moje holka a ségra Ashe. Mikayla je sestra Mikea." Vysvětlí mi bráška. ,, A jsou v pohodě."

,, Tak ještě aby ne, když se Zoe chodíš." Zasměju se.

,, Tak tu počkejte a já pro ně dojdu."

Za deset minut je Lukey zpět a spolu s ním i kluci. Brácha jde za ruku s jednou holkou a ta druhá jde vedle Michaela.

,, Takže holky, Ann a Cona znáte. A tohle je moje sestra Ashlyn.
Lyn, tohle je Zoe a Mikayla."
Řekne brácha jakoby mimochodem.

,, Moc mě těší." Zoe mě hned přátelsky obejme. Má stejně hnědé vlasy jako Ashton, jen její zdobí modré ombre. I oči se podobají na Ashtonovi. Ale nemá tak ostré rysy jako on, takže dvojčata to nebudou. Typla bych ji tak o rok mladší, což znamená věkově stejně jako brácha.
Na nechtech má černý lak už místy oloupaný. V černé dlouhé mikině, černých leginach a modrých Nike kotníkových botaskách působí jako naprostá pohodářka, čemuž napomáhá i přívětivý úsměv.

Mikayla mě obejme taky, ale je o poznání chladněji a odtažitěji. Už na první pohled jsi jsou s Mikem až moc podobní, takže je odhaduju na dvojčata. Mají nyní stejně zelené vlasy. Její modré oči se na mě koukají trochu s nedůvěrou. I výškově jsou stejně, takže jsem oproti ní prcek.

Suma sumárum, zdají se mi celkem sympatické.

****

Večer přijdu s Lukem domů celá rozesmátá. Po pizzerii, kde jsme se všichni dost bavili, jsme šli do kina a pak zpět do skateparku. Bylo to vážně super odpoledne. Kazila to jen jedna drobnost- Ashton mě pořád přehlížel. Jakoby jsme spolu nikdy nic nezažili. Jakoby to odpoledne a večer tenkrát nic neznamenali.

Před usnutím si dnešní den přehrávám. Překvapivě, Cal a Mike jsou lepší než jsem si myslela a Connor se s nimi bavil jakoby byl člen party. S holkama jsem si sedla, je škoda, že Kayla i Zoe chodí na jinou školu.

A najednou si uvědomím, že se usmívám. Protože na to, jak tenhle den blbě začal, krásně skončil. Možná že pondělky nejsou tak špatné...

----------

Zoe Denise Irwin as Na__Ny

Mikayla Lucy Clifford as ElikaElliMi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mikayla Lucy Clifford as ElikaElliMi

Mikayla Lucy Clifford as ElikaElliMi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Anne Jully Ball as Jenn_es

Tak máme další postavy :) už se nám to rozrůstá že? :)Taky wattpad rád maže popisky, aspoň jsem si udělala čas na nový :D Taky máme nový cover a to od úžasné Denda69 moc děkuju :)A blížíme se k 700 reads!I love y'all H&K

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak máme další postavy :) už se nám to rozrůstá že? :)
Taky wattpad rád maže popisky, aspoň jsem si udělala čas na nový :D
Taky máme nový cover a to od úžasné Denda69 moc děkuju :)
A blížíme se k 700 reads!
I love y'all H&K

Angel  //Ash IrwinKde žijí příběhy. Začni objevovat