A S H L Y N :
Pondělí ráno, přijdu si jako polomrtvý zombie. Bezmyšlenkovitě se oblékám, házím na sebe první černé jeany a šedé triko, co mi přijdou pod ruku. Nachlazená, nevyspalá a otrávená zimou listopadu jdu do kuchyně. Brácha už tam stojí, chystá snídani.
,,Dobré ráno sestřičko," usměje se a podá mi toasty s nutelou a hrnek s horkou tekutinou.
,,Jak pro koho.." mumlu, zatímco piju kávu.
,,Co ten stres?" Luke si sedne vedle mě se svou snídaní a zvědavě po mě pokukuje, zatímco ukusuje z toastu.
,,Ale nic, jen mi chybí Lott a kluci," povzdechnu si.
,,Včera večer jsem mluvil s Harrym," kousne si Luke znova svého toastu. ,,A vše mu vysvětlil a on to tlumočil zbytku. Už jsme s nimi zase v pohodě."
Ani toto zjištění mi nevyčaruje úsměv, proto se Luke ustaraně ptá, co mi je.
,,Nic, jsem jen unavená."
Talíř a hrnek dám do dřezu a posadim se zpět.Někdo zvoní, při pohledu na hodiny usoudím, že jsou to Calum, Mike a Ash. Brácha jim jde otevřít a za chvíli mi Mickey a Cal visí kolem krku.
,,Kluci pusťte ji," ozve se za mnou pobaveně Ashton. Kluci ze mě slezou a jdou sežrat zbytek Lukovi snídaně. Ten se ji snaží uchránit, ale moc se mu to nedaří..
,,Ahoj princezno," pozdraví mě Ash a zezadu mě obejme. Opře mi bradu o týl.
,,Ahoj" zamumlu tiše a hlavu si složím do dlaní.
,,Copak se děje?" zeptá se mě. Zavrtím hlavou.
,,Já nevím Ashi, jsem jen unavená. Asi." Opřu se o něj. Ash si mě k sobě otočí a lehce mě políbí, kluci se začnou smát, spražím je pohledem a oni zmlknou.
,,Tak panstvo, jde se do školy," uchechtne se Calum a začne se zvedat. Všichni ho následujeme, Ashton mě drží za ruku, a když jedeme na skateu vedle sebe, stále svírá mou dlaň ve své.
Před školou na nás jako obvykle padnou všechny zraky, a potom, co všichni spatří moje a Ashovi propletené prsty, začnou rychle vymýšlet o nás dvou drby. V mém rozpoložení lepší neřešit...
Stoupneme si do skupinky, Ashton mi ovine ruku kolem pasu a pouští mě až ve chvíli, kdy na mě zezadu dopadne něčí tělo a začne mě mačkat.
,,Proč si mi nic neřekla?!",,Lottie!" vykřiknu, otočím se na ni a pevně ji obejmu. Drtí mi žebra, ale nestěžuju si. Chyběla mi. Moc mi chyběla. Potom se přivítám i s Liamem, Zeem, Hazzou, Niallem a Louim.
,,No asi byste měli vědět že já s Ash"-chytne mě Ashton opět za ruku- ,,Spolu chodíme." Mezi našimi přáteli se ozve výskot, gratulují nám, jen Luke svírá čelisti, jen tak tak se drží.
Harry a Louis se po sobě kouknou a pak Hazz váhavě otevře pusu:
,,Když už jsme u těch nových vztahů, já a Loui vám chceme něco říct.",,My dva jsme spolu," dokončí Lou a na důkaz Harryho políbí.
Všichni koukají jako vyorané myši, ale já je obejmu.
,,Vždycky jsem chtěla mít kámoše geje!"-----------------
Ayeey jsem tady s novým dílem 💕 snad nemám co říct,jen bych vás ráda pozvala k mému novému příběhu s 5sos Broken Home
-H&K
ČTEŠ
Angel //Ash Irwin
Fanfiction"Až když jsme potkali lásku, zjistili jsme, co nám v životě chybělo." /Cover and trailer by: InvisiblePrincess00/