Κάποιες φορες καθομαι και σκεφτομαι πως θα ηταν τα πράγματα, πως θα ηταν η ζωη μου αν ο πατερας μου ηταν ενας απλος ανθρωπος. Ενας μεσαιου εισοδήματος, αγνωστος πολίτης. Εγω θα ημουν κανονικη. Θα ημουν πιο ελευθερη. Λιγοτερο καταπιεσμενη. Δεν θα ηξερα 2 ξενες γλωσσες απο τα 10 μου ετσι γιατί ηθελε ο πατέρας μου. Δεν θα φοβομουν να ντυθω οπως ηθελα. Θα ηταν ολα απλα...φυσιολογικα...
Σηκωνομαι απο το κρεβατι και μπαινω να κανω ενα πρωινο μπανιο. Και οπως παντα ακολουθει ρεσιτάλ! Μονο μη μ'ακουσει η μαμα.
"Feeling used but I'm
Still missing you and I can't
See the end of this
Just wanna feel your kiss
Against my lips
And now all this time
Is passing by
But I still can't seem
To tell you why
It hurts me everytime I see you
Realize how much I need you.I hate you I love you
I hate that I love you
Don't want to but I can't put
Nobody else above you
I hate you-""Δομινίκη! Τραγουδάς; Αυτα τα..τα σκουπιδια;"
"Μητερα...δεν..δεν ειναι σκουπιδια!"
"Δεν θελω να ξανακουσεις ή τραγουδήσεις αυτες καταστροφικές ηχορυπανσεις"
"Μα μητερα-"
"Δεν εχει μα!"
"Μάλιστα μητερα..."
"Ήρθα θέλοντας να σου πω πως σκεφτομαστε να σε ξαναπάμε στο ιδιωτικο σχολειο. Ειναι αδικο για σενα" λεει.
Οχι οχι!! Τωρα συνήθισα! Τωρα εχω την Μαχη ενω η Ντια με παρατησε. Τωρα ειναι αυτος εκει!
"Μητερα σε παρακαλω, αφηστε με στο δημοσιο. Εχασα την κολλητη μου αλλα εκει βρηκα ενα αλλο κοριτσι πολυ καλο και στο ιδιωτικο θα με εχουν στο περιθωριο λογω του οικονομικου μας προβληματος. Σας παρακαλω μητερα"
"Καλα Δομινίκη μου. Θα μιλησω με τον πατερα σου και θα σου πω. Τωρα ομως βιάσου γιατι θα αργησεις. 8 η ωρα είναι"
Οχι! Αργησα!
Μολις βγει η μαμα μου απο το δωμάτιο τρεχω στην Ανδρονικη και περνω ενα συνολακι κανονικο. Το βαζω μεσα στη τσαντα και φευγω.
Περπαταω στο δρομο γρηγορα αλλα μια μηχανη σταματαει διπλα μου.
"Ανεβα Ντομινίκ" λεει και χαμογελαω.
Φοραω το κράνος και ανεβαίνω. Παταει γκάζι και σφιγγω το κράτημα μου.
Φτάνουμε στο σχολειο ακριβως στην ωρα.
Ενα κοριτσι απο την ταξη μου τρεχει προς εμας φωναζοντας οτι πρωτη ωρα εχουμε κενο! Τελεια! Θα προλάβω να αλλαξω!
YOU ARE READING
Good Girl Gone Bad | ✔
Teen FictionΗ Δομινίκη, κόρη ενός μεγάλου επιχειρηματία, σεμνότυφη και άριστη μαθήτρια. Οι γονεις της, συντηρητικοί και παλαιών αρχών επιδιώκουν να την ελέγξουν σε καθε τομεα της ζωής της. Ένα αγόρι ομως θα φερει τα πάνω κάτω!!! Καινουρια ιστοριααα❤ Ελπιζω να σ...