Κεφαλαιο 19

344 39 0
                                    

Μερια Ανδρονικης

Εχουν περασει τρεις ολοκληρες βδομαδες και η Δομινικη ειναι σε κατασταση ζομπι. Δεν τρωει. Σπανια μιλαει και δεν σηκωνεται απο το κρεβατι παρα μονον για τουαλετα. Ο Μιχαλης απο την αλλη στη κοσμαρα του. Δεν μπορω να κατάλαβω γιατι την βασανιζει ετσι. Προφανως και δεν τον ενδιαφερει η αδερφη μου αφου αυτος ζει τη ζωουλα του με τις πορνες του.

Τουλαχιστον με αφηνει και κυκλοφορω στο σπιτι και σταματησε να με κλειδωνει στο παταρι!

"Μιχαλη πρεπει να μιλησουμε!" λεω μπαινοντας στο γραφειο του.

"Σε ακουω" απανταει χωρις ιχνος συναισθηματος συνεχιζοντας να κοιταει κατι χαρτια.

"Η Δομινικη οσο παει και χειροτερεύει. Εχει χασει τουλαχιστον 2 κιλα. Δεν τρωει, δεν μιλαει, δεν αντιδραει"

"Κι εγω τι θες να κανω δηλαδη;"

"Σταματα να εισαι τοσο απαθης! Της κατεστρεψες τη ζωη πριν καν αυτη αρχίσει! Τουλάχιστον δειξε λιγο ενδιαφερον!!! Ποτε ηταν η τελευταια φορα που άκουσες την φωνη της εε; Να σου πω εγω; Προχθες. Στις μια το βραδυ!! Που φωναζε το ονομα του στον υπνο της. Ξυπνησε λουσμενη στον υδρωτα. Τα ματια της κοκκινα απο το κλαμα!!! Αφησε την τουλαχιστον να μαθει αν το παιδι ειναι καλα... Εφυγε σε ασθενοφόρο απο εδω μεσα..."

"Πρεπει να τον ξεχασει και αυτο θα γινει μονο αν κοψει καθε επαφη μαζι του"

"Αν παθει κατι εξαιτιας σου βρες τρυπα να κρυφτεις! Δεν με νοιαζει τι θα κανεις σε μενα. Αν παθει κατι η μικρη μου αδερφη θα σε κανω να το μετανιωσεις ασχημα"

"Ναι νταξει. Δες με τρεμω"

"Καλα κοροιδευε... Δε με ξερεις. Δεν θες να με μαθεις"

Ανεβαινω προς το δωματιο της Δομινικης αφου πω την Εμμανουέλα να φτιαξει ενα τοστακι. Μπας και φαει σημερα...

"Δομινικη μου. Σε παρακαλω ρε κοριτσι μου. Πρεπει να φας"

Δεν απανταει. Καθεται στο κρεβατι με το μαξιλαρι αγκαλια να κοιταει τον τοιχο ανέκφραστη.

"Φαντασου να σε εβλεπε ετσι ο Λαζαρος. Θα πληγωνόταν"

Με το ακουσμα του ονοματος του γυριζει αποτομα το κεφαλι της και με καρφωνει με το βλεμμα της. Τα ματια της ειναι κατακόκκινα. Γεματα πονο.

"Φαε κατι. Αμα συνελθεις θα βρουμε μαζι τροπο να διορθωσουμε τα πραγματα"

Συνεχιζει να με κοιταζει με αυτο το διαπεραστικο βλεμμα. Μου μεταδιδει τον πονο της.

Good Girl Gone Bad | ✔ Where stories live. Discover now