Κεφαλαιο 24

335 36 0
                                    

Μερια Δομινικης

Και πως θα το κανω αυτο ρε Λαζαρε; Θα με καταλαβει! Δεν ειμαι καλη ψευτρα!!"

"Πρεπει να το κανεις ρε Δομινικη! Αλλιως δεν θα πιστέψει την απαγωγη, θα καταλαβει οτι σε πηρα εγω και θα τραβήξει παλι η Ανδρονικη τα δεινα!!Τελειωνε!"

"Μα δεν μπορω...φοβαμαι. Κι αν με καταλαβει; Θα μας σκοτωσει"

"Δεν θα αφησω κανεναν να σε ακουμπησει"

"Το ξερω"

"Να τον παρω τοτε;"

"Το εχουμε σκεφτει καλα; Κι αν εντοπισει το τηλεφωνο και στειλει μπράβους;"

"Αυτο δεν προκειται να συμβει" πεταγεται ο Βαγγος απο το πουθενά και να ειμαι σαν εκεινες τις γατες που τους σηκωνεται η τριχα οταν τρομαζουν.

"Σορρυ για την τρομαρα. Λοιπόν οπως ελεγα. Δεν υπαρχει περιπτωση να εντοπισει το τηλεφωνο. Επιμεληθηκα εγω!" λεει περιφανα και ξαναγυριζω στον Λαζαρο.

"Αν καταλαβει τη φωνη σου;"

"Κοιτα αυτο" λεει δειχνοντας ενα μικροφωνακι κολλημενο στη μπλουζα του "αυτο αλλαζει τη φωνη μου που σημαινει πως δεν θα με καταλαβει"

"Μηπως το εχεται ξανακανει αυτο οι δυο σας; ΛΑΖΑΡΕ! Απηγαγες και καμια αλλη εκτος απο μενα;;!!"

"Πας καλα ρε; Απλα ειμαστε εξπερ στις πλακες" λεει και γελανε με τον Βαγγο.

Τωρα ειναι σοβαροι δηλαδη; Προκειται να παρω τηλεφωνο τον Μιχάλη, τον με το ζορι αντρα μου, να κανω πως με κακοποιουν οι απαγωγεις μου και αυτοι ΓΕΛΑΝΕ;;

"ΚΟΦΤΕ ΤΟ!!"  φωναζω και στους δυο αλλα κοιταζω τον Λαζαρο αγρια.

Με κοιτανε και οι δυο τρομαγμενοι.

"Μπραβο Δομινικη...αλλαξες" λεει ο Βαγγος και χαμογελαει.

"Κι αν σ'αρεσω!" λεω με υφακι χωρις να παρω το βλεμμα μου απο τον Λαζαρο.

"Αντε παρτονα να τελειωνουμε!!"

Ο Βαγγέλης πληκτρολογει το νουμερο στο τηλεφωνο και το δεινει στον Λαζαρο. Περιμενει να το σηκώσει και το βαζει ανοιχτη ακροαση.

Good Girl Gone Bad | ✔ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant