Τρεις μηνες μετα
Μερια Ανδρονικης
"Φευγω!" φωναζει η Δομινίκη μπαινοντας στο σαλονι. Ο Μιχαλης γνεφει και επιστρεφει το βλεμμα του στο κινητο του.
"Τι ωρα θα γυρισεις;" ρωταω οσο πιο ηρεμα μπορω. Εχω μαθει πλεον πως θυμωνει με το παραμικρο η μικρη οποτε δεν την τραβαω στα ορια. Ξερω οτι ειναι απλα μια μάσκα.
"Οποτε το θελησω" λεει με υφακι και μου στελνει ενα φιλι.
Σε καμια περιπτωση δεν χαιρομαι για την κατασταση της αδερφής μου. Εχει μετατραπει στα τσουλακια που κορόιδευε. Και ξερω οτι ειναι η απωλεια του που την εκανε ετσι. Αλλα δεν μπορω να κανω και κατι. Μπορω;
Ηρθα να μεινω μαζι της. Η βιλλα ειναι τεραστια οποτε τον Μιχάλη ουτε που τον ενοιαξε. Γλυτωσα και το ενοικιο. Και την εχω και απο κοντα. Καποιος πρεπει να την προσέχει. Ο 'αντρας' της ειναι στο κοσμο του. Είτε δεν τον νοιαζει ή δεν εχει καν προσεξει οτι η Δομινικη εχει καταρρευσει ψυχολογικα.
Πρεπει να κανω κατι. Αλλα τι; Το μονο που θα την επαναφερει ειναι να τον δει. Αλλα πως θα την κανω να τον δει. Αρνειται να ακουσει ακομα και το ονομα του. Αν ερθει αυτος σε εκεινη; Αμα τον δει δεν θα μπορει να αρνηθεί.
Αυτο ειναι!
"Φευγω κι εγω" λεω στον Μιχαλη αλλα δεν περιμενω απάντηση. Παιρνω το σακακι μου και βγαινω απο το σπιτι σχεδον τρεχοντας.
"Να σας παω καπου;" λεει ενας φουσκωτος.
"Να πας να πνιγεις" απανταω αποτομα. Τον θυμαμαι που μου εβαζε το χαπακι στο στομα με το ζορι. Και μετα ολα μαυρα.
Παιρνω ενα ταξι και δινω τη διευθυνση της Μαχης. Ας παω πρωτα σε ουδετερο εδαφος.
Το ταξι με αφήνει μπροστα στη πολυκατοικια. Ανεβαινω στον οροφο της Μαχης και χτυπαω το κουδουνι. Μου ανοιγει ενα ψηλο καστανο αγορι.
"Η Μαχη; Ειναι εδω;"
"Ποια εισαι εσυ;"
"Ανδρονικη"
"Βασιλης. Περιμενε να την φωναξω" λεει και γερνει το κεφαλι του προς τα πισω.
"ΜΑΧΗΗΗ!! Μια Ανδρονίκη σε ζητάει!!" τυπικος τεμπελης αντρας....
Ακουω τα βηματα της να τρεχουν και η πορτα ανοιγει αποτομα αποκαλυπτοντας την Μαχη. Πεφτει στην αγκαλια μου και με σφιγγει.
"Ηρθες! Ειναι η Δομινικη μαζι σου; Συγνωμη! Εγω φταιω! Αν ειχα κανει κατι οταν σε πειραν δεν θα ειχε συμβει τιποτα απο αυτα!!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Good Girl Gone Bad | ✔
Ficção AdolescenteΗ Δομινίκη, κόρη ενός μεγάλου επιχειρηματία, σεμνότυφη και άριστη μαθήτρια. Οι γονεις της, συντηρητικοί και παλαιών αρχών επιδιώκουν να την ελέγξουν σε καθε τομεα της ζωής της. Ένα αγόρι ομως θα φερει τα πάνω κάτω!!! Καινουρια ιστοριααα❤ Ελπιζω να σ...