Κεφαλαιο 30

486 34 3
                                    

Μερια Λαζαρου

"Ανδρονικη το καταλαβες το σχεδιο η να το ξαναπω;" το κοριτσι δεν τα πιανει ευκολα. Τρεις φορες το εχουμε επαναλαβει.

"Μα ειναι περιπλοκο... Δε φταιω εγω!" λεει και χαμηλωνει το κεφαλι.

"Χρηστο πες της το ξανα θα την δειρω!" γρυλιζει η Μαχη.

"Ακου προσεκτικα οκ; Λοιπον. Εσυ κι η Μαχη θα πατε επισκεψη στην Δομινικη η καθεμια οδηγωντας ενα αμαξι. Ο φρουρος στην πυλη θα σας αφησει να μπειτε αφου ειστε φιλες της. Το 'χεις μεχρι εδω;"

Η Ανδρονικη γνεφει.

"Ωραια. Μεσα στα πορτπαγκαζ θα ειμαστε κρυμμενοι στο ενα εγω και στο αλλο ο Λαζαρος. Εγω στο δικο σου και Λαζαρος στης Μαχης".

Ξαναγνεφει.

"Εσυ θα παρκαρεις απο τη δεξια μερια του σπιτιου για να εμποδιζεις την καμερα εκει περα ενω η Μαχη απο την αριστερη κατω απο το παραθυρο της Δομινικης"

"Ναι μεχρι εδω το καταλαβα. Απο εδω και περα το χανω. Τι κανω παω μεσα με την Μαχη η καθομαι στο αμαξι μου;"

"Η Μαχη θα μεινει στο αμαξι και εσυ στο σπιτι! Αλλα πριν γινει αυτο πρεπει να ανοιξεις το πορτπαγκαζ για να βγω! Μην με ξεχασεις!"

"Αα ναι. Οκ" νταξει κατι κανουμε.

"Πας στο σπιτι και μετρας μεχρι το 10 απο μεσα σου και μετα πατας το κουδουνι!"

"Οσο εσυ πηγαινεις, πριν το πατησεις ο Χρηστος κι εγω θα εχουμε ετοιμαστει ωστε η Δομινικη να πηδηξει απο το παραθυρο" λεω και σκεφτεται. Οχ τι σκεφτεται...

"Θα την πιασετε εε;;!;!;!"

"ΟΧΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙ!!" φωναζει η Μαχη.

"Μαχη ηρεμησε" λεει ο Βασιλης και την τραβαει να ξανακατσει στον καναπε.

"Μα δεν την ακους τι λεει;"

"Σορρυ ρε παιδια απλα...αγχωθηκα!"φωναζει η Ανδρονικη και ειναι ετοιμη να δακρυσει.

"Ηρεμηστε! Το να μαλωσουμε δεν θα βοηθησει στο να την βγαλουμε!" λεω και προσπαθω να ηρεμησω κι ο ιδιος.

Αν τα θαλασσωσουν δεν προκειται να την ξαναδω ποτε!

"Καλα λεει. Ηρεμηστε! Χρηστο συνεχισε γιατι νυχτωσε και αυριο ειναι μεγαλη μερα" λεει ο Χαρης και κανει νοημα στον Χρηστο.

"Λοιπον. Αφου κατεβει η Δομινικη, κανουμε αναπαντητη στον Βασιλη και τον Χαρη να ερθουν πισω απ'το φραχτη για να βοηθησουν την Δομινικη να περασει. Πηδαμε κι εγω κι ο Λαζαρος και φευγουμε για αεροδρομιο. Εσυ εν τω μεταξυ σου λεει η Εμμανουελα οτι και καλα η Δομινικη κοιμαται και να ξαναρθετε μετα για ξεκαρφωμα στους φρουρους στην πορτα. Οποτε πας το λες στην Μαχη και εκεινη ερχεται να σε βοηθησει να κερδισετε χρονο οσο εμεις περναμε τον φραχτη. Μολις παρω τηλεφωνο την Μαχη φευγεται κανονικα οπως μπηκατε"

Good Girl Gone Bad | ✔ Where stories live. Discover now