Το τραγουδι μην ξεχνατεεεε💋💕
"Μαζι της;!!! Σοβαρα ρε Λαζαρε; Ηθελες να πας με αλλη! Οκ! Επρεπε με την ηλιθια την Ποπη ρε πουστη μου;"
"Δεν κατάλαβα τι εχει η Ποπη!"
"Ναι δεν κατάλαβα! Τι εχω εγω;"
"Εσυ σκασε τσουλακι!! Κι εσυ μη τολμησεις να με ξανακουμπήσεις!"
"Ελα ρε Ντομινικ... Θα περασουμε τοσο καλα οι τρεις μας. Γιατι αντιδρας ετσι μωρε;"
"Ναι βρε Δομινικη μου. Μπορουμε να τον μοιραστούμε!"
"Ναι βρε. Πως δεν το σκέφτηκα. Εγω θα τον εχω Δευτερα,Τεταρτη, Παρασκευη. Εσυ Τριτη, Πέμπτη, Σαββατο και Κυριακες παρτουζα!!!"
"Αχχ ναιι!!"
"Ντομινίκ σοβαρεψου. Οχι ειρωνειες σε εμενα!" ο Λαζαρος υψωνει την φωνη του και με πλησιαζει επικίνδυνα. Με πιανει απο τους ωμους και με ταρακουνάει.
"Φύγε! ΦΥΓΕ!!!.Ασε με γαμωτοοο!! ΦΥΓΕΕΕ!!!"
"ΓΑΜΩΤΟ ΔΟΜΙΝΙΚΗ!!! ΞΥΠΝΑΑΑ!!!"
Ανοιγω αποτομα τα ματια μου και βλεπω εναν Λαζαρο ταραγμένο, τρομαγμενο να με κραταει απο τους ώμους και να με ταρακουναει. Ειμαι μουσκεμα στον υδρωτα.
"Τι εγινε;" ρωταω σαν χαμενη.
"Αρχησες να με κλωτσας και να φωνάζεις να φυγω. Στην αρχη νομιζα πως ησουν ακομα θυμωμενη για χθες αλλα μετα καταλαβα πως κοιμοσουνα ακομα..."
Ηταν εφιάλτης. Ενας πολυ ρεαλιστικός εφιαλτης...
"Εβλεπα εφιαλτη"
"Τι ειδες;"
"Ενα θα σου πω. Αμα σε δω σε απόσταση μικροτερη των 5 μετρων απο την Ποπη...θα γινει της Ποπης εδω μεσα! Το 'πιασες;"
"Που την θυμηθηκες αυτην τωρα;"
"Αυτο που σε ειπα!"
"Ρε χαζο! Αφου-"
"Μ'αγαπας.. το ξερω... Αλλα κι αλλοι αγαπούσαν και τα εκαναν σκατα. Απλα δεν θελω να σε χασω τωρα που σε βρηκα"
"Δεν θα με χασεις. Εδω ειμαι"
"Χθες που ήσουν;"
"Γιατι κολλησες να μαθεις;"
"Γιατι δεν μου λες απλα για να ξεκολλησω;!"
"Δεν προκειται"
Σηκώνεται απο το κρεβάτι φοραει μια μαυρη φορμα και βγαινει απο το δωμάτιο.
Δεν παει αλλο. Θα αρχησω τα χαπια με αυτο το παιδι. Θα με τρελανει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Good Girl Gone Bad | ✔
Fiksi RemajaΗ Δομινίκη, κόρη ενός μεγάλου επιχειρηματία, σεμνότυφη και άριστη μαθήτρια. Οι γονεις της, συντηρητικοί και παλαιών αρχών επιδιώκουν να την ελέγξουν σε καθε τομεα της ζωής της. Ένα αγόρι ομως θα φερει τα πάνω κάτω!!! Καινουρια ιστοριααα❤ Ελπιζω να σ...