Βαλτε το τραγουδι❤
"Μαχη; Κανα νεο;"
"Τιποτα κοριτσι μου. Εχει μια βδομαδα που εφυγε για Λονδινο. Ουτε ενα τηλεφωνο δεν με πηρε. Δεν ξερω τι κανει εκει"
"Μαλιστα... Αμα μαθεις τιποτα παρε με αμεσως ενταξει;"
"Εννοείται. Εσυ; Πως εισαι; Σε πειραξε μηπως; Θα τον σκοτωσει αν σε αγγιξει. Ειναι σιγουρο αυτο"
"Δεν εκανε τιποτα ακομα. Οσο για το πως ειμαι. Εσυ θα μου πεις. Θα σου αρεσε να ξαπλωνεις κατω απο τον καυτο ηλιο φορώντας ενα μαγιο σχεδιαστή αξιας 300€ απολαμβανοντας τη βοτκα πορτοκαλι μπροστα στη πισινα με θεα ολη τη Θεσσαλονικη;"
"Χαχαχα. Σοβαρα μιλας;"
"Ναι. Εχει ξοδεψει τοσα λεφτα για μενα που αρχιζω να φοβαμαι. Ποτε θα ερθεις να με δεις; Με αφηνει να φερω κοσμο σπιτι"
"Δεν ξερω ρε κοριτσι μου... Εχω και διαβασμα. Ειμαστε τριτη λυκειου το ξεχασες;;"
"Σωστα... Αλλα ελαα ρε για λιγοοο. Θα κατσουμε παρεα στην πισιναααα"
"Πο καλα! Σε 1 ωρα θα ειμαι εκει"
"Ναι! Σε περιμενω"
"Εμμανουέλα! Θα ερθει μια φιλη μου σε καμια ωριτσα. Ενημερωσε τον Μιχαλη μη λεει οτι δεν του το ειπα και φερε μου αλλη μια βοτκα σε παρακαλω"
"Αμεσως δεσποινίς Δομινίκη"
Εχω ηδη πιει δυο ποτηρια αλλα δεν με πολυνοιαζει. Η βοτκα με βοηθαει να τον ξεχναω...για λιγο. Εχω μια βδομαδα να τον δω. Να τον φιλησω. Μου λειπει γαμωτο. Τι στο διαολο κανει στο Λονδίνο. Οι μερες τελειωνουν. Πρεπει να βρουμε τροπο να αποφυγω τον γαμο και να σωσω την αδερφη μου και αυτος απλα πηγε διακοπες;! Τα νευρα μου!
"Οριστε το ποτο σας"
"Ευχαριστώ"
"Ο κυριος Μιχαλης ζητησε να σας δει"
"Ειναι επείγον;"
"Ετσι λεει"
Σηκωνομαι απο τη ξαπλωστρα με εναν αναστεναγμο. Εμ με εχει εδω μεσα κλεισμενη εμ θελει να πηγαινω οποτε με φωναζει. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΟΥ ΡΕ!
Η Εμμανουέλα με συνοδευει μεχρι το γραφειο του. Εχει και γραφειο η ψωναρα!
"Με θες κατι;" ρωταω αποτομα.
"Μπορεις να εισαι λιγο πιο ευγενικη;"
"Οχι"
"Κοιτα! Δεν σου εκανα κατι εγω! Ισα ισα, ολα τα εχεις! Χατιρι δε σου χαλαω" ανεβαζει το τονο της φωνης του. Μαρεσει οταν νευριαζει! Μαρεσει να του σπαω τα νευρα. Ας παιξουμε!
YOU ARE READING
Good Girl Gone Bad | ✔
Teen FictionΗ Δομινίκη, κόρη ενός μεγάλου επιχειρηματία, σεμνότυφη και άριστη μαθήτρια. Οι γονεις της, συντηρητικοί και παλαιών αρχών επιδιώκουν να την ελέγξουν σε καθε τομεα της ζωής της. Ένα αγόρι ομως θα φερει τα πάνω κάτω!!! Καινουρια ιστοριααα❤ Ελπιζω να σ...