Κεφαλαιο 25

340 36 3
                                    

Μερια Δομινικης

1 βδομαδα. 1 ολοκληρη βδομαδα που πραγματικα ζω το ονειρο. Τιποτα δεν παει στραβα. Εχω την κολλητη μου, την Μαχη και την αδερφη μου την Ανδρονίκη διπλα μου σε ολα. Εχω τους κολλητους μου στο πλαι μου. Και πανω απ'ολα! Εχω το μωρο μου. Τον άνθρωπο για τον οποιο εχω χυσει τονους δακρυα. Εχω πονεσει αδιακοπα. Τον εχω διπλα μου. Να με αγαπαει. Μετα απο ολα οσα εγιναν ειμαστε παλι μαζι.

Τον εχω να κοιμαται σαν μικρο παιδι στο στερνο μου ενώ εγω παιζω με τα μαλλια του. Τα χερια του σφιχτα τυλιγμενα στη μεση μου. Μην φυγω και με χασει. Κοιματε τοσο γαληνια. Τοσο ηρεμα. Δεν θελω να τον ξυπνήσω αλλα πρεπει. Σήμερα είναι σημαντικη μερα.

"Ζουζουνουκο μου"

"Μμμ..."

"Σηκω αγαπουλα μου" σκυβω και φιλαω το μαγουλο του.

Κουναει αρνητικα το κεφάλι του. Οχι;

"Μα πρεπει μωρο μου. Ελα. Ποση ωρα θα κοιμασαι. Δεν θες να κανουμε τιποτα αλλο;"

Ανοιγει το ένα ματι του και με κοιταει περιεργα.

"Τι αλλο δηλαδη;"λεει νυσταγμένα.

"Να παιξουμε..."

"Μμμ" σηκώνεται και πλησιαζει το προσωπο του στο δικο μου.

Αφηνει φιλια σε ολο μου το προσωπο αποφευγοντας επιτηδες τα χειλη μου. Νευριαζω! Αρπαζω το προσωπο του με το ένα ελευθερο χερι μου ζουμπωντας τα μαγουλα του και του δινω ενα κανονικο φιλι.

Χαμογελαει και σκαρφαλωνει πανω μου μοιραζοντας φιλια στο λαιμο μου.

"Ναι πολύ ωραια οοολα αυτα....αλλα μιας που ξύπνησες εχουμε να παμε και σε ενα αεροδρομιο εε??"

"Οοοχιιι!! Τωρα με ξεσηκωσες! Δεν την γλυτωνεις!"

"Γινεται να μην την γλυτωσω μετα το αεροδρομιο?"

"Οχι"

"Ελα ρε Λαζαρε... Υποσχεθηκαμε στην Νατασα να την παμεεε"

"Μεγαλο κοριτσι ειναι. Θα παει μονη της"

"Μην εισαι γαϊδούρι! Ουτε για την ξαδερφη σου δεν νοιαζεσαι. Μαλλον ουτε και για μενα" λεω και μουτρωνω.

Σταματαει να με κοιταξει και σκαει στα γελια.

"Τι γελας;"

"Αφου ξερουμε κι οι δυο οτι δεν θα μου κρατας μουτρα για πολυ"

"Ψωνιστηκες;"

Good Girl Gone Bad | ✔ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt