Κεφαλαιο 17

354 41 2
                                    

Μερια Λαζαρου

"Ρε Μαχη κανε κατι! Δεν σηκωνει το τηλεφωνο! Δεν μπορω να τη πλησιασω! Βρες την εσυ. Πρεπει να της εξηγησω!!!"

"Εε την παίρνω ρε Λαζαρε αμαν! Κι εσυ επρεπε να προσεχεις λιγο την ξαδέρφη σου! Σαν τσουλακι τριβοταν πανω σου! Αφου δε το σηκωνει το ποτο!! Γιατι την αφησες να πιει;;"

"Αυτο ειναι το θεμα μας τωρα γαμωτο!!;; Πανε σπιτι της! Εσενα δε θα σε πουνε τιποτα. Σε παρακαλω ρε Μαχη. Δεν γινεται να τη χασω για μια βλακεια"

"Θα παω γαμωτο, θα παω! Γινεται να σας αφησω ετσι;"

Πρεπει να μαθει. Πρεπει να μαθει οτι δεν την παρατησα ετσι. Μονη της οταν με χρειαζοταν. Ημουν εκει ακομα κι αν δεν φαινεται. Πηγα στο Λονδινο για να ζητησω απο τον θειο μου να με βοηθησει. Οικονομικα. Εχει κανα εκατομμύριο παραπανω απο μας. Και αλλωστε με λατρευει. Αν του ελεγα τον λογο θα βοηθουσε. Και βοηθαει. Απλα μου εβαλε ορο να παρω τη ξαδερφη μου Ελλαδα. Που στο διαολο να ξερα πως θα μου βγει Ποπη! Γαμω τη Νατασα μου μεσα γαμω!

Μα ειναι δυνατόν να πιστεψε οτι της εκανα τετοια πουστια; Επρεπε να ξερει πως ειναι πολυ σημαντικη για να της το κανω αυτο.

Μου ελειψε γαμωτο. Δεν μπορω να τη βγαλω λεπτο απο το μυαλο μου. Την θελω. Εδω και τωρα.

Λες να την αγγιξε ο αλλος; Θα του γαμησω οτι εχει και δεν εχει!! Αν την ακουμπησει θα τον κανω να φτυσει το γαλα της μανας του τον καριολη!!!

"Μ'ακους γαμωτο ή μονη μου μιλαω!!"

"Σορρυ. Δε ακουγα"

"Θα με πας μεχρι τη βιλλα. Δεν εχω αλλα λεφτα για ταξι και δεν υπαρχει περιπτωση να παρω λεωφορειο!"

Τωρα αντε πες της οχι...

"Καλα..."

Μερια Δομινικης

"Δομινίκη εισαι ετοιμη;! Θα αργησεις!!"

"Σε δυο λεπτα ρε Μιχάλη! Αμαν!"

"Τελειωνε!"

"Για νυφικο θα παω οχι σε meeting!!"

"Καλα καλα..."

Βαζω αλλη μια στρωση μασκαρα και κατεβαινω τις σκαλες. Δεν θελω να παω για νυφικο. Μπορει να ηρθαμε λιγο πιο κοντα με τον Μιχάλη τις τελευταιες μερες αλλα και παλι δεν θελω να τον παντρευτώ. Η καρδια μου ειναι αλλου. Αλλα ουτε εκεινον θελω να δω τωρα! Με πληγωσε! Κι ας τον αγαπω... Αυτος απλα με παράτησε στις πιο δυσκολες στιγμες μου. Εγω νομιζα πως εψαχνε τροπο να με βγαλει απο εδω μεσα και την αδερφη μου ενω αυτος ασχολουνταν με τσουλακια και πουτανες...

Good Girl Gone Bad | ✔ Where stories live. Discover now