"Δομινίκη;" λεει ο Λαζαρος και ξεκολλάει το τσουλακι απο πανω του.
"Λαζαρε παρατα την αυτην κι ελα να συνεχισουμε!!"
Θα την σκοτωσω!
Γιατί ζηλεύεις είπαμε;
Γιατι ετσι γουστάρω!
"Απο ολα τα κοριτσια του σχολειου...απο ολα! Πηγες και φασωθηκες με την πιο πουτανα;;" λεω με εκφραση αηδιας...
"Παμε Δομινικη" λεει η Μαχη απογοητευμενη και με τραβαει.
"Με ειπε πουτανα! Αντε πηδα απο καμια γεφυρα μωρη καριολα!"
Με ειπε καριολα;
Της πουτανας θα γινει...
"Ποια ειπες καριολα ρε!" λεω και την αρπαζω απο το μαλλι και την πεταω κάτω.
"Μην με ξανακουμπησεις ηλιθια!" τσιριζει και παει να μου ριξει σφαλιαρα αλλα την αποφευγω και παω να της ορμηξω. Αλλα ο Λάζαρος με κρατάει απο τη μεση και με σηκώνει.
"Ασε με ρε μαλακα κι εσυ!"
Η Ποπη φευγει τρεχοντας και ο Λαζαρος με αφηνει.
"Τι θες απο μενα; Εε; Την μια με φιλας, με φερνεις με την μηχανή και την αλλη φασωνεσαι με την Ποπη...την Ποπη! Απλα πες μου τι θες απο μενα!"
"Ελα μαζι μου" μουγκριζει και με τραβαει προς τη μηχανη του.
"Οχι! Θα παω με την Μαχη βόλτα!"
"Η Μαχη θα παει να βρει τον Βασιλη!" λεει και με ανεβαζει με το ζορι στη μηχανη. Μου φοραει το κράνος και ανεβαινει κι αυτος.
"Βαλε κι εσυ κρανος! Τωρα!" λεω πριν ξεκινησει και αναστεναζει. Φοραει το κρανος και ξεκιναει.
10 λεπτα μετα σταματάει μπροστα στο σπιτι του.
Μπαινουμε μεσα και τον ακολουθω στο δωματιο του. Κλεινει με νευρο την πορτα και μου κανει νοημα να κατσω στο κρεβατι.
"Λοιπον; Θα μου πεις γιατί με εφερες εδω;"
"Γιατί με μπερδευεις ωραια! Δεν ξερω τι εχω παθει μαζι σου! Θελω να ξερω τι σκεφτεσαι! Θελω να περναω χρονο μαζι σου! Και αυτο με τρομαζει! Κολλαω σε ενα κοριτσι. Ποιος; Εγω! Ο Λαζαρος. Που αλλαζα τα κοριτσια σαν τα πουκάμισα! Να εχω κολλησει μαζι σου και να μην ξεκολλαω!"
Εχω μεινει παγοκολονα. Ει-ειπε οτι ειναι κολλημενος μαζι μου... Το στομαχι μου...
"Πες κατι..."
"Γιατι φασωθηκες μαζι της;"
" Ηθελα να ξεκολλησω απο εσενα"
YOU ARE READING
Good Girl Gone Bad | ✔
Teen FictionΗ Δομινίκη, κόρη ενός μεγάλου επιχειρηματία, σεμνότυφη και άριστη μαθήτρια. Οι γονεις της, συντηρητικοί και παλαιών αρχών επιδιώκουν να την ελέγξουν σε καθε τομεα της ζωής της. Ένα αγόρι ομως θα φερει τα πάνω κάτω!!! Καινουρια ιστοριααα❤ Ελπιζω να σ...