Κεφαλαιο 9

412 48 2
                                    

"Και αυτος ποιος είναι;"

Γυριζω το κεφαλι μου προς την κατευθυνση που δειχνει το χερι της και βλεπω το Χρήστο ντυμενο με την στολη του να καθεται στο καπο της Μερσεντές. Τρεχω και πεφτω στην αγκαλια του. Μου έλειψε τοσο πολυ!

"Τι κανεις εσυ εδω;!" λεω βγαίνοντας απο την αγκαλια.

"Ηρθα να σε παρω. Αλλα μαλλον βρηκες ηδη καποιον να σε πηγαινοφερνει..."

"Ειναι...περιπλοκο..."

"Ναι ξερω..."

"Μαχη..να σας συστησω. Απο εδω ο Χρηστος...κατι σαν μεγαλος μου αδερφος και σοφερ μου" λεω με χαμογελο.

"Ααα πες ετσι ρε ανθρωπε..." λεει και χαμογελαει "εγω να πηγαινω".

"Τα λεμε Μαχη μου" λεω και τη φιλαω σταυρωτά.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Δηλαδή απο την μια μερα στην αλλη εφτιαξαν τα οικονομικα μας και ο πατερας μου σε ξαναπροσελαβε;". Λιγο δυσκολο να το καταλαβω.

"Ετσι μου ειπαν. Με πηραν τηλεφωνο και με ειπαν πως η εταιρία ανεκαμψε και πως ξαναπιανω δουλεια"

"Μια χαρα... Θα τα πουμε αργοτερα. Παω να δω τι συνεβη ετσι ξαφνικα..." λεω βγαινοντας απο το αμαξι και τρεχω μεσα στο σπιτι.

Μπαινω σχεδον τρεχοντας στο σαλονι οπου αντικρίζω την Ανδρονίκη με τον πατερα μου και την μητερα μου να μαλωνουν. Φωνες, τσιριδες. Χαμος!

"Δεν παντρευομαι κανενα! Δεν εχετε δικαίωμα να με χρησιμοποιητε ετσι! Ειμαστε στον 21ο αιωνα! Τα συνοικεσια καταργηθηκαν!!! Δεν σας ανηκω για να με πουλησετε σε οποιον σας αρεσει!" φωναζει η Ανδρονίκη. Οχι...Ουρλιαζει!

Τι συμβαινει; Με ποιον θελουν να την παντρεψουν;

"Οτι σου πω εγω θα κανεις! Οσο σε πληρωνω και σε ταΐζω θα υπακους! Τοσες θυσιες εκανα για σενα! Κι εγω και η μητερα σου! Κανε και εσυ μια για την οικογενεια σου! Αν τον παντρευτείς θα συγχωνευτούν οι εταιρειες και θα ειμαστε παλι ενταξει στα οικονομικα μας!" αντιλεγει ο πατερας μου.

Το παρατραβηξαν! Την παντρεύουν με το ζορι και ζητανε και τα ρεστα...

"Δεν θα με ταΐζεις ουτε θα με πληρωνεις αλλο! Εγω φευγω!" λεει η Ανδρονίκη και η μητερα μου τρεχει να την προλαβει μην φυγει απο το σαλονι.

"Σε παρακαλω βρε κοριτσι μου... Δεν σε ειπαμε καν με ποιον θελουμε να παντρευτεις!"

Good Girl Gone Bad | ✔ Where stories live. Discover now