Merhaba canım okuyucularım...
Bu bölümde sizi rahatsız edecek +18lik bölümler olacak o yüzden bu unsuru göz önünde bulundurarak okuyun ...
Multimedia'ya müzik koydum onunla birlikte okursanız harika olur :)
Keyifli okumalar
------------------------------
BÖLÜM -16-
"Gözlerini aç Olivia!"
"Hayır, açmayı reddediyorum..."
"Olivia..."
"Hayır!" Olivia ters yöne döndü ve yanındaki sert yastığa sarılarak uyanmayı reddetti. "Tanrım eğer çok meşgul değilsen şimdi öldürebilir misin beni? Biliyorum Turner aptalını korurken bir dilekte bulunmuş ama kiliseye gitmemiştim ama bu sefer söz giderim. "
"Kilise mi? Cehennemde mi?"
"Ben cehennem demedim ki!"
"Turner kim?"
"Turner kim mi, dalga mı geçiyorsun benimle?" Olivia içsesiyle konuşmaya çalışıyordu ama son anda sarıldığı yastığın nefes alıp verdiğini fark etti. Kendini geri çekmeye çalışırken yataktan aşağı düşüp yanındakinin kim olduğuna bakmaya çalıştı. "TURNER!"
"Aptal öyle mi?"
"Ne iÅŸin var burada?"
"Beni korurken öyle mi?"
"Ne iÅŸin var burada?"
"Merak etme baban evde değil, Michael denen ihtiyarla içmeye gitti. Ayrıca kapını da kilitledim."
"Kapımın kilitli olmasını ya da babamın evde olup olmamasını umursamıyorum, ben neden burada olduğunla ilgileniyorum."
"Ne demek neden buradasın? İçindeki heyecana aç yanı beslediğim için yanımda olmak istediğini sanıyordum.
"Ne zaman geldin?" diye sorarken telefonuna uzandı ve saate bakarken telefonuna gelen mesajı kontrol edip telefonunu tekrar komodine fırlattı.
"Geceden beri buradayım."
"Geceden beri mi, geceden beri benim yatağımda uzanıyorsun ve bunu çok rahat bir şekilde dile mi getiriyorsun?"
"Bugün buraya gelmek istedim. O geceden sonra camını kilitlemeyen sensin, unuttun mu kilitleyeceğini söylemiştin. Yoksa isteyerek mi açık bıraktın?"
"İsteyerek açık bırakmış olsaydım odama girip girmediğinden haberim olurdu aptal! Defol buradan seni görmek istemiyorum."
"Neden kaçtın?"
"Neden mi kaçtım? Turner Tanrı aşkına yeniden başlama konu değişimlerinden kelime oyunlarından bıktım."
"Spencer denen ahmağın yanından neden o şekilde kaçtın?"
"Sen söyle her şeye verecek bir cevabın var zaten!"
"Bunun hakkında bir fikrim olduğunu sanmıyorum, sizi duyamayacak kadar uzaktaydım."
"Bana neden onunla çalıştığını söylemedin?" Olivia eliyle alnına vurdu babası gibi. "Ne kadar da aptalım! Söylemene gerek yoktu tabii ki, onun hakkında bir şeyler bilmen seni ekmek zorunda olduğumda onun bizim evde olduğunu bilmen hepsi bununla bağlantılıydı değil mi? Onun için çalışıp benim hayatımın içine ediyordun ama bunu bana söylemek yerin eğleniyordun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ KIZI
Teen Fiction. Yıkılmamak için ayakta zor duran kulübenin içine doğru biraz daha ilerlerken sonunun geldiğini anlamıştı. Tahta masaya dayanıp hemen ilerde ki sandalye ile bakıştı, onu alabilirdi. Ona ulaşabilirse hayatını kurtarabilirdi. Önündeki heybetli ad...