BK ✿ܓ BÖLÜM -14- ❥

240 21 61
                                    

Merhaba güzel okuyucular :)

Bomba gibi geldim haberiniz olsun bölüm sonu... Neyse Spoiler olmasın :D :D 

Okuduktan sonra yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın yeter :)

-------------------------------


BÖLÜM -14-


Olivia talimatını alır almaz üzerini değiştirdi. Üzerinde tüm gerginliğine rağmen onu rahat göstermeye çalışan salaş bir bluz vardı ve altına da kot pantolonunu geçirip hemen aşağı indi. Merdivenlerden inerken saçlarını dağınık bir şekilde topladı ve bileğindeki tokayla tutturup Spencer'ın yanına gitti.

Spencer onu kolundan yakaladığı gibi arabasına doğru çekiştirmeye başladı.


"Neden bu kadar sabırsızsınız Bay Welch?"

"Kararını değiştirmenden korkuyorum."

"Böyle kaba olmaya devam ederseniz değiştireceğim." Spencer ona arabanın arka kapısını açınca "Yanınıza oturacağımı sanıyordum." Dedi ve beklentiyle yüzüne bakmaya devam etti.

"Bugün aramıza bir sınıf ayrımı koymak istedim, hatalıyım ve bir çiçekle bunu telafi edebileceğimi sanmıyorum. Haksız mıyım?"

"Yani bu gece şoförüm mü olacaksın?"

"Kesinlikle Bayan Hoggard."

"Pekâlâ, beni nasıl yakalayacağını öğrenmişsin adi herif." Olivia arabaya ilerledi ve kapı kapanmadan önce ona döndü. "İstediğim ithamlarda bulunabilirim değil mi?"

"Ahlak çerçevelerini aşmayacağımızı düşünüyorum."

"Kesinlikle yanılıyorsun, kapıyı kapat."


Spencer gülerek kapıyı kapattı ve şoför koltuğuna geçti. Olivia tüm yolculuk boyunca onu rahatsız edebileceğini düşündü fakat Spencer çoktan bu görevi layıkıyla yerine getiriyordu. Arabanın tüm kontrolü elindeyken bu fırsatı nasıl kaçırabilirdi ki?

Ani dönüşlerle Olivia'nın kafasını iki kere cama vurmayı başarmıştı.


"Spencer!"

"Üzgünüm sana kemerini bağla demeyi unutmuş muyum?" aniden frene basarak bu seferde Olivia'yı iki koltuğun arasından öne doğru fırlatmıştı.

"Benedict!"

"Bu harika yolculuk için daha sonra teşekkür edersiniz Bayan Hoggard."


Arabadan kendini çıkarmış ve daha sonra Olivia'nın kapısını açıp inmesin beklemişti. Birlikte restorana doğru yürürken Olivia ayağını Spencer'ın ayağına taktı ve sendeleyerek restoranın camına çarpmasına sebep oldu.


"Welch!" diye seslendi sahte bir endişeyle, restoranda cama yakın oturan tüm insanlar onlara bakıyordu ve Olivia buna çok sevindi. "Bu eğlenceli yolculuk için teşekkürler bakalım hala eğlenceli olacak mı, senin için?" gülerek içeri girdi ve onlara yaklaşan garsona ceketini uzattı.

"Emin ol çok eğlenceli olacak."

"İçerideki en pahalı yemeği sipariş ettiğimde de yüzün böyle gülüyor olacak mı merak ediyorum."

BABASININ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin