BK ✿ܓ BÖLÜM -15- ❥

730 56 129
                                    

Merhaba BK okuyucularım! 

Oy vermeyi unutmayın

Multimedia: uzun zamandır koymayı unuttuğum Turner!

------------------------------------


BÖLÜM -15-


"Babanın peşine taktığı adamı ortadan kaldırmama ne dersin?"

"Turner'dan bahsediyor olamaz öyle değil mi?"


Olivia'nın gözleri istemsizce Turner' kaydı. Turner bir şeylerin ters gittiğini o anda anlamış gibi kaşlarını çatmıştı ama yerinen kıpırdamayarak önündeki sarışın bayanla yemeğini yemeye devam etti.


"Olivia..." Spencer gülmeye başladı, önündeki beyaz peçeteyi kaptığı gibi dudaklarına bastırıp gülücüklerini saklamaya çalıştı fakat sarsılan cüssesi buna pek olanak sağlamıyordu. "Ah, Olivia... Beni gerçekten güldüren tek kişi olduğunu söylemiştim öyle değil mi? En azından sevgilim dışında tek kişi."

"Anlayamadım."

"Panik anında bir annenin bakacağı ilk yer çocuğunun olduğu yerdir."

"Üzgünüm anladığımı sanmıyorum."

"Seni takip ettiğini düşündüğün o yakışıklı arkadaşın arka masalardan birinde oturuyor ve sen oraya bakmaktan kendini alamıyorsun."

"Arkadaşım mı?"

Spencer peçeteyi masaya fırlatıp şarabına uzandı ve arkasına dönüp Turner'a kadeh kaldırdı. "İşte şurada ki arkadaşından bahsediyorum." Turner hiçbir şey yapmadan önündeki kadına bir şeyler söylemeye koyulduğunda Olivia ne yapacağını bilmiyordu.

"Arkadaşım olduğunu da nereden çıkardınız, o sadece önündeki kadın yerine benimle ilgilenen sıradan biri."

"Olivia çok zeki olduğunu sanıyorsun öyle değil mi?" kadehi masaya koydu ve derin bir soluk koyuverdi. "Birbirimize şu raddeden sonra yalan söylemeyelim olur mu?"

"Size yalan söylediğimi düşündüren şey nedir?"

"Onu tanıyor olmam."


Olivia'nı gözleri yine Turner'a kaydı ama Turner ona bakmıyordu.


"İşte en sevdiğim sahne." Spencer yeniden gülmeye başladı. "Tereddüt ediyorsun Olive... Acaba onu gerçekten tanıyor muyum? Onu peşine ben mi taktım? Seni takip eden o mu yoksa değil mi? Nasıl bir oyunun içerisinde olduğunu hatta gerçekten onu tanıyıp tanımadığını bile düşünüyorsun." Yeniden güldüğünde Olivia ayağa kalktı. "Otur Olivia, cevaplar istedin bende cevaplamaya geldim. Madem düşüncelerindeki sorularda yanılmıyorum bunları cevaplamama izin ver."

"Hayatımda hiçbir soru cevap bulmuyor ve insanların sorularını cevaplayacağım diyerek beni kandırmalarından bıktım."

"Sinirlendin... Sinirlendin çünkü ona âşık oldun değil mi?"

"Ne?"

"Turner'a âşık olmuşsun ama sana kızmıyorum istediğin kişiye âşık olabilir hatta gidip onunla yatabilirsin bile."

BABASININ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin