BK ✿ܓ BÖLÜM-18- ❥

173 11 84
                                    

Merhaba ey gençlik... :D 

Saat 00.24 ve ben yeni bölüm atıyorum. 

Keyifli okumalar yorum yapmayı unutmayın...


BÖLÜM -18


1 HAFTA SONRA...


"Ne demek tatile gideceksiniz?" Diye patlayan Hickman olmuştu. "Çocuklar bu imkansız!"

"Neden imkansız olduğunu anlamıyorum, uçağa atlayacağız ve tatildeyiz işte..." Diyerek güldü Spencer. "Asıl söylemeye çalıştığın şey "izin vermiyorum" demek ise seni dinlemeyeceğimizi söylemeliyim Hickman. Sonuç olarak gidebilir miyiz diye izin aldığımı hatırlamıyorum."

"Senin iznime ihtiyacın olmayabilir ama Olivia'nın var, ben hala onun babasıyım öyle değil mi Spencer?"

"Hayatım..." Spencer gözlerini Hickman'dan ayırmadan Olivia'ya seslenmişti. Olivia yine ansiklopedileri karıştırıp oradan olabildiğince uzak durmaya çalışıyordu. "Efendim?"

"Babanın izin vermesi gerekiyormuş gelip izin istemeni istiyor." İkisi aynı anda kahkaha atmaya başlayınca Spencer'ın babası araya girdi.

"Saygısızlaşmayın çocuklar!"

"Olivia, hayatım git de valizini toparla onları ben hallederim."

"Hayır Olivia, gel ve şuraya otur seninle konuşmam gerekiyor."


Spencer gözlerini devirip onları Olivia'ya odakladı, yerinden kıpırdamamıştı bile sonunda elini yanına gelmesi için ona uzattı ve gel işareti yaptı. Hareketlenip yanına geldiğinde de elinden tutup kucağına çekti.


"Haydi sevgilim ona gitmek istediğini söyle."

"Gitmek istiyorum baba."

"Bir robot gibi konuşuyorsun!"

"Gitmek istiyorum baba çünkü bu hem benim hem de Spencer için moral kaynağı olacak. Annesinin durumunu biliyorsun bu tatil ikimize de iyi gelecek. Yeniden doğacağız..."

"Seni hiç gözümün önünden ayırmadım bu beni tedirgin ediyor, neden daha sonra gitmiyorsunuz?"

"Mesela evlenince mi?" Diyerek araya girdi Spencer. "Hadi Olivia gidip valizini hazırla." Onu kalçasından hafifçe ittirdi. Olivia ise mesajı alıp kucağından kalktı ve hızlıca odadan çıktı.

"Onu zorla götürüyorsun Spencer."

"Gitmek istediğini kendi söyledi, beyninde ki sorunlar kulaklarına mı etki ediyor Hicky?"

"Benimle düzgün konuş!"

"Hoşuna gitmeyen ne, Üslubum mu seni rahatsız ediyor yoksa Hicky mi?"

"Spencer!" Elleriyle yüzünü ovuşturdu. "Onu istemediği bir şey için zorlamaktan vaz geç."

"Bunun için biraz geç kalmadın mı Hicky?"

"Bilet almanızı engellerim."

"Biletleri çoktan aldım."

"İptal ettirmenin bir yolunu bulurum."

"İptal edebildiğin tek şey hayatın olur." Ayağa kalktı ve çıkışa doğru ilerledi ve kapıdan çıktığında konuşmaya devam etti. "Arabaya geçiyorum ve onu aşağıda istiyorum, yarım saat içinde."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BABASININ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin