— Ma numesc Renee Flora, am reusit intr-un final sa raspund.
Spatele inca imi zvacnea, la fel si capul. Rana a inceput sa ma usture mai rau ca la inceput. Nici nu stiam daca era sanatos sa dau cu zapada pe ea sau nu. Gandirea mea era clar in alta parte fata de incidentul actual. Simteam cum lacrimile imi invadeaza ochii. Nu mai rezistam mult in halul acesta.
— Hei, Luz. Cred ca e ranita. De ce si-ar rani propiul spion?
— Hei, domnisoara! ma averiteaza cel scund, crezi ca poti sa te tarasti pana la Capitanul Winters?
— Cred.. ca da..
M-am intors pe burta, iesind din transeul unde aterizasem mai devreme. Am incercat sa ma ridic pe marginea opusa de unde am venit aici. Ma durea piciorul ingrozitor, simteam cum vreau sa tip. L-am urmat pe cel mic, care din cate am retinut il cheama Luz.
— Grabeste-te cucoana! striga el.
As fi vrut sa ii raspund cu un: Incerc! Dar la ce bun? Ma mir cum de nemtii nu au apucat sa traga pana acum. Oricum mereu mi s-au parut prea aroganti. Totusi ordinea si disciplina de care dau parte este remarcabila. L-am vazut intr-un final pe Luz ridicandu-se. Doar ca am esuat lamentabil cand am incercat sa ma ridic. Am pus prea multa presiune pe picior astfel cazand in genunchi.
Mi-am tras saliva care tocmai voia sa imi curga din gura. Simteam cum fata si ochii imi arzeau. Urma sa plang? Sau era prea frig sa mai plang? Luz a venit la mine, apucandu-ma de brat. M-a ridicat usor, lasandu-ma sa imi sprijin aproape toata greutatea de el. Ne apropiam de mai multe gropi si transee unde se puteau vedea cateva casti si paturi. Brusc am realizat ca Luz nu are o casca. Unu dintre ei s-a apropiat de mine.. De noi prea repede pentru a fi doar o simpla discutie.
— Ce inseamna asta, Luz?
— Calmeaza-te, Lipton. E frantuzoaica.
— De unde esti tu sigur? Vorbesti cumva franceza sa o testezi? De unde stii ca nu e un spion neamt?
— Pentru ca a fost impuscata de ei. Vezi? striga aratand spre piciorul meu pe care abia puteam sa il tin in pozitia normala.
CITEȘTI
Cage
Non-Fiction" Mă simt ca într-o cușcă " Actiunea are loc in timpul celui de Al doilea Razboi Mondial. Renee Flora este o asistenta medicala care se ofera voluntara pentru a ingrijii soldatii americani raniti pe front. Atunci cand mai are putin si isi pierde...