Vím je to ode mě asi hnusné když jen tak odejdu aniž bych něco řekla, ale už jsem to nemohla poslouchat lezlo mi to na nervy. Vrátila jsem se zpátky do třídy měli jsme Chemii a já seděla s Rossem. Do třídy přišli Ross a Jenny a oba na mě hodily nenávystvný pohled, Ross si sedl do lavice a nic neříkal já jsem jen tupě koukala do zdi dokud nepřišla paní učitelka Brownová. Dělali jsme pokusy a paní Brownová nám povídala o různých látek když zavonilo skládala jsem si věci do tažky a Ross promluvil " proč jsi odešla když jsme se s Jenny hádali? zeptal se. "nechtěla jsem poslouchat o tom kdo koho tahal první do postele" odpoveděla jsem podrážděně, on se na mě jenom koukl a šel ke kámošovy, Já já jsem šla k Jenny která vypadala dost smutně "je ti něco? zeptala jsem se jí. "Ne! odsekla, "ok" šla jsem zpátky ke své lavici už přišel i Ross zrovna jsme měli Hudební výchovu já miluju hudebku ráda zpívám a tančím miluju hudbu a kort když jí máme z nejlepší paní učitelkou Stolessovou. První písničku kterou jsme zpívali byla Not a love song tu písničku miluju je super. Konečně konec školy a hurá domů, vyšla jsem z budovy školy a narazila "opět" na Rosse, "chceš doprovodit? zeptal se mě "jo" šli jsme vedle sebe a mlčeli ani jeden z nás neměl na to aby něco řekl byly jsme skoro u mého domu "nechtěla by si někam zajít? zeptal se Ross. "ráda" odpověděla jsem "Tak ve čtyři tě vyzvednu zatím ahoj" "jo ahoj" vešla jsem do domu tam mě čekala mamka "Ahoj mami" pozdravila jsem "ahoj jak bylo ve škole? zeptala se mě mamka "Jo dobrý ale ve čtyři jdu ven z kamarádem nebo nevím jestli to je kamarád" řekla jsem mamce koukala na mě jak na vola. šla jsem si vybrat nějaké hezké oblečení jindy bych volila tepláky a tílko ale když jdu ven s Rossem tak jsem si vzala kraťasy a crop-top k tomu conversky příjde pro mě za půl hodiny tak mám ještě čas. Zavolala jsem Jenny a jen tak si povídaly když v tom někdo zazvonil věděla jsem že je to Ross kdyz jsem otevřela dveře stála jsem s otevřenou pusou do O a jen tupě koukala, hrozně mu to slušelo měl na sobě bílé triko a koženou bundu, rozthané kalhoty a vlasy měl jemně rozcuchané prostě vypadal božsky. "A-ahoj" pozdravila jsem ho "Ahoj sluší ti to" pochválil moje oblečení "díky tobě taky" řekla jsem mu. Vyšli jsme povídaly jsme si o všem možným vyprávěl mi o své rodině "nevěděla jsem že máš kapelu" řekla jsem mu když mi vyprávěl o své kapele. Dorazily jsme do parku a sedli si na lavičku, on se z ničeho nic se začal přibližovat.
Rossův pohled
Seděli jsme na lavičce a já se začal k Emily přibližovat nevím proč ale měl jsem chuť jí políbit, naše rty se spojily ze začátku byla zmatená ale potom začala spolupracovat byl to dokonalý pocit cítil jsem motýlky v břiše který jen tak u nějaký holky necítím. Potom jsme se odtrhly, "miluju tě" pošeptal jsem jí do ucha. "T-taky tě miluju" řekla mi a usmála se, vstaly jsme z lavičky a šli do restaurace bylo teprve šest tak jsme měli čas. Když jsme byly v restauraci pověsil jsem jí kabát na věšák a odsunul jí židly jako správný Gentleman, sedl jsem si na proti ní abych se jí mohl koukat do očí, po chvilce k nám přišel číšník "co jsi dáte? zeptal se nás. "tady slečna si dá nugetky s hranolkami a colu a já si dám kuřecí stajk s hranolkami a colu prosím" číšník odešel a Emily se na mě usmála má tak nádherný úsměv "jak si věděl co jsi dám? zeptala se po chvilce Emily s úsměvem na tváři. "tajný zdroje kočko" mrknul jsem na ní, ona se na mě dívala jak na cvoka a tak jsem se začal smát. Číšník nám donesl jídlo a my začali jíst "chutná? zeptal jsem se Emily ona jenom kívla na souhlas a dál jedla. Když jsme dojedli zaplatili jsme a vyšli z restaurace když jsme byly skoro u jejího baráku tak jsem se zeptal "Emily budeš moje dívka? překvapeně na mě koukala a pak řekla "moc ráda budu tvoje dívka" usmála se a políbila mě, u jejího baráku jsme se rozloučili dlouhým polibkem a já mohl vyrazit domů. Jelikož bydlím na proti ní tak to moc daleko nemám. Doma jsem se svalil na postel a napsal Emily.
Dneska jsem si to užil zlato, miluju tě:*** - Ross
Hned mi na to odpověděla.
Taky jsem si to užila,Já tebe taky:** - Emily
Z dobrým pocitem jsem usl...
Snad se vám tato kapitola líbila, jen bych chtěla upozornit že tam bude i trošku romantiky tak upozornění pro ty mladší!:)
Vaše Barča❤
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...