*O dva roky později*
Dneska jde první den Lexi do školy, vybraly jsme ji školu Hig School, je to dobrá škola. Lexi vyrostla a je z ní krásná holka, už jí je 6 let, s Rossem jsme se pár krát pohádali ale jinak je všechno v pořádku. Právě stojíme u školy, Lexi se celá klepe. "Lexi děje se něco? Zeptal se jí Ross. "Já nechci do školy" řekla a koukla na Rosse. "Ničeho se neboj" uklidňovala jsem jí. "Co když tam budou zlí děti" řekla smutně a sklopila zrak. Klekla jsem si k ní a nadzvedla ji hlavu aby se mi koukala do očí. "Nemáš se čeho bát všichni tě budou mít rádi" usmála se na mě. "Slibuješ? Zeptala se nejistě. "Slibuju" dala jsem jí pusu do vlasů. Šli jsme do její třídy 1.A. Lexi si sedla vedle jedný holčičky.
*Lexi*
Sedla jsem si vedle jedný holčičky. "Ahoj jsem Mellisa ale říkej mi Mell" podala mi ruku, "Ahoj já jsem Lexi" ruku jsem přijmula, "kdo jsou tvoji rodiče? Zeptala se. Ukázala jsem smerěm kde stála mamka s tátou, "tvý rodiče jsou Ross Lynch ten zpěvák a Emily Black ta známá modelka a zpěvačka? Řekla překvapeně. "Jo a tvoje rodiče? Zeptala jsem se tentokrát já, ukázala smerěm kde stál Justin Bieber a Selena Gomez. "Selena Gomez a Justin Bieber? Ty se tak máš" usmála jsem se na ni. "Ani ne, pořád se hádají" vypadala smutně. "To bude dobrý" pohladila jsem ji po ruce. "Lexi budeme kamarádky? Zeptala se. "Jasně" objali jsme se. Přišla paní učitelka jmenovala se Amber Hardwarová" "Dobrý den milý žáci a žákyně, vítám vás ve vaší nové třídě a doufám že se vám tu bude líbit, budu vás volat k tabuli abyste mám něco o sobě pověděli" dopověděla a usmála se. "Rachel Bethany Harmony" zavolala. K tabuli přišla milá dívka a hezky se usmála. "Dobrý den, jmenuji se Rachel Bethany Harmony, ráda zpívám a kreslím" asi po 5 žácích jsem šla já. "Lexi Rosemary Lynch" byla jsem strašně nervózní, jsem hrozně stydlivá. Když jsem přišla k tabuli uviděla jsem jednoho kluka byl roztomilej, usmál se na mě a ze mě nervozita vyprchala. "Dobrý den jmenuji se Lexi Rosemary Lynch, ráda zpívám a tancuju" usmála jsem se na všechny. Sedla jsem si zpátky k Mell. Když škola skončila přiběhla jsem k rodičům. Nasadila jsem si koženou bundu a šla ke dveřím. Cestou jsem narazila na toho kluka, "Ahoj jsem Adam" představil se. "A-ahoj já Lexi" nervózně jsem se usmála. "Lexi už musíme jít" zavolala na mě mamka. "Už jdu" zavolala jsem na zpátek. "Už musím jít tak ahoj" rozloučila jsem se s ním a šla k autu. Připoutala jsem se a jeli jsme domů.
*Emily*
Lexi si tam povídala z nějakým klukem jsem ráda že si našla hned první den kamarády. Doma jsem začala připravovat oběd. Lexi si hrála ve svém pokojíčku, někdo mě ze zadu obejmul. "Viděla jsi Lexi jak si povídala s tím klukem? Zeptal se. "Jo, víš koho mi je připomíná? Otočila jsem se a chytla ho okolo krku. "Nás" políbil mě. Přesně takhle jsme se poznaly v 16-cti. "Víš že tam byl Justin a Selena? Zeptal se po chvilce. "Jo viděla jsem je tam" řekla jsem a dál míchala polévku. "Nevadí že jsem je pozval k nám? Zeptal se nejistě. "Ne nevadí" usmála jsem se. Někdo zazvonil. Ross šel otevřít a Lexi přiběhla k Rossovy. "Čau Rossi" pozdravil ho Justin. "Ahoj" obejmula jsem se ze Selenou. Chtěla jsem Lexi představit Mell. "Ahoj Lexi" zamávala ji Mell. "Ahoj Mell" obejmuli se. "Oni se už asi znají" zasmála se Selena.
*Ross*
Povídal jsem si s Justinem v obýváku, "Tak jak vám to ze Selenou klape? Zeptal jsem se ho. "Jak asi, pořád se hádáme, asi ji dám konec" řekl a napil se limonády. "Justine máte spolu dítě a ty ji chceš dát konec? Podíval se na mě. "No právě kdyby jsme spolu neměli dítě už bych s ní nebyl" řekl. "Počkej to jsi s ní jen kvůli Mell? Zeptal jsem se překvapeně. "Miluju ji to jo ale ty hádky mě štvou, ona se hned naštve když mě vidí z nějakou holkou" podíval se do země. "Jak chceš, ale nechceš snad aby Mell byla bez táty ne" koukl jsem na něho. "Ne to ne, a co ty a Emily? Zeptal se tentokrát on. "Jo dobrý pár krát jsme se sice pohádali ale jinak v poho" odpověděl jsem. Uslyšel jsem zpěv a dupot na schodech. Do obýváku vlětěla Lexi a Mell. "Tati chceš něco vidět? Zeptala se ze smíchem Lexi. "Tak ukaž" usmál jsem se na ni. Z Mell začali tancovat a zpívat 'prší, prší jen se leje' na konec se začali hrozně smát. Utíkali zpátky do pokoje.
*Lexi*
V pokoji jsme s Mell dělali blbosti, vymysleli jsme vlastní tanec na prší jen se leje. Ukázali jsme to mímu a Mell tátovy. "Máš krásný pokoj" řekla a rozhlížela se kolem. "Děkuju" usmála jsem se na ni. "Jaký to je mít rodiče který se nehádají? Zeptala se smutně. "No dobrý ale někdy se hádají" koukla jsem na ni. "Pustíme si pohádku? Zeptala jsem se jí. "Joo" zakřičela radostně. Pustily jsme si Popelku a lehli si na postel.
*Emily*
Ross si povídal s Justinem a já ze Selenou. "Tak co ty a Justin? Zeptala jsem se jí. "Nic moc, samé hádky" řekla. "To se spraví uvidíš" smutně se na mě koukla. "Ne nespraví" řekla zklamaně. Do kuchyně přišli Ross a Justin. "Melliso jdeme domů" zařval Justin. "Tati já nechci" řekla Mell. "Já se tě neptal dělej! Řekl jí. "Ale proč už musíme domů? Zeptala se smutně. "Protože! A ty jí taky nic neřekneš jen držíš hubu! Zasyčel na Selenu. "No a? Máš s tím problém! Vyjela po něm. "Hej! Tak dost! Překřičel je Ross. "Nemusíte se pořád hádat ne! Znova Ross zakřičel. "Klid lásko" uklidňovala jsem ho. Ross hádky nemá rád vždycky je potom nervózní a hrozně naštvanej. "Co kdyby Mell spala u nás a vy by jste si mohli všechno vyjasnit" navrhla jsem jim. "Né to je dobrý" řekla Selena. "Nám to vadit nebude" řekl Ross. "Opravdu? Zeptala se znova Selena. "Ano opravdu" usmála jsem se na ni. "Tak děkuju" rozloučily jsme se s nima a šli se kouknout co dělají holky. Vešli jsme do pokoje a viděli jak Lexi tancuje a zpívá nějakou písničku. Zaťukala jsem na dveře aby si nás všimla. "Tak děvčata spát zítra vás čeká škola" řekla jsem a připravila Mell věci na spaní. "Ještě chvilku prosím" zakňučela Lexi. "Né zlato, nebude se vám chtít vztávat" řekl Ross. "Bude prosím 5 minut" pořád prosila. "5 minut máte na to aby jste se převlíkly do pyžama a vyčistily zuby" Lexi udělala ten svůj puppy Face. "Lexi" povzdychla jsem. "Prosím" znova zakňučela. "Rosemary! Varoval ji Ross. "Proč nemůžem být aspoň chvilku? Trošku vyjela. "Rosemary neštvy mě! Zavrčel Ross. "Ahh" Zakřičela a vyběhla z pokoje zamkla se v koupelně. "Mell jdi se prosím převlíknout" řekla jsem ji a ona poslušně odešla. Sedla jsem si na postel a dala hlavu do dlaní. Ross si ke mě přisedl. "Lásko to bude dobrý" pohladil mě po zádech. Políbila jsem ho. Lexi vyšla z koupelny už převlečená. Oči měla červené takže brečela. "Lexi ty jsi brečela? Zeptala jsem se jí. "Ne" odpověděla. "Lexi pojď jsem" řekl jí Ross. Šla k němu a koukla do země. "Co se děje? Zeptal se jí. "Já nechci do školy" rozbrečela se. Ross si ji posadil na klín. "Proč nechceš do školy? Zeptala jsem se jí. "Co když si udělám ostudu" pořád brčela, "Proč by sis měla udělat ostudu? Koukl na ní Ross. "Protože jsem nemožná" ještě víc brečela. "Nejsi nemožná jsi jedinečná" řekla jsem ji. Objala mě. Koukla jsem na Mell. Měla slzy v očích. "A proč ty pláčeš? Šla jsem k ní. "Moji rodiče se takhle je mě nikdy nechovaly" řekla smutně. Taky jsem jí obajala. "Tak honem do postele" řekl Ross. Holky si lehli a já zashla. "Dobrou mám vás ráda" popřála jsem jim dobrou noc. "My tebe taky" řekla unaveně Lexi. Zavřela jsem dveře a šla do našeho pokoje. Převlíkla jsem se do pyžama a lehla si. Ross se zatím šel osprchovat. Začal mi zvonit telefon volal mi Riki, hovor jsem přijala.
J: Ahoj Riki
R: Ahoj nevzbudil jsem tě?
J: Né nevzbudil, co potřebuješ?
R: Prý u vás byl Justin se Selenou
J: Jo byly tu, spí u nás Mellisa
R: Pořád se hádájí?
J: Jo pořád jo
R: Tak Jo, zavoláme si zítra?
J: Jo, zatím dobrou
R: DobrouUkončila jsem hovor. Koukla jsem ke dveřím. Stál tam Ross jen v boxerkách. Prohrábl si vlasy. "S kým jsi mluvila" zeptal se po chvilce. "Volal mi Riker" šla jsem k němu a políbila ho. Začal mě líbat vášnivěji. "Počkej" mírně jsem mu zatlačila do hrudě. "Co? Zeptal se ze smíchem. "Co když vzbudíme holky" řekla jsem. "Nevzbudíme" dál mě líbal. Položil mě na postel. Nakonec jsme byly unavení takže nic nebylo. Lehli jsme si na postel a já nás přikryla dekou. "Miluju tě" zašeptal mi Ross do ucha. "Já tebe" ještě jsem ho políbila a šla spát...
Snad se kapitola líbila♡♡♡
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...