Holčička?

183 9 4
                                    

Ráno jsem se probudila docela brzo bylo o kolo osmé hodiny a Ross ještě spal. Oblékla jsem se a mířila do kuchyně, všichni ještě spí takže jsem se rozhodla připravit všem snídani, udělala jsem vafle, lívance a toasty. Namazala jsem to buď marmeládou nebo nuttelou. Všechno jídlo jsem položila na stůl. Slyšela jsem kroky po schodech otočila jsem se byly to Jenny, Chris a Delly. "Dobré ráno" pozdravila jsem je "Dobré co to je? Zeptala se Jenny a ukázala na stůl plných dobrot. "Připravila jsem vám snídani vafle, lívance a toasty všechno je namazaný buď nutellnou nebo marmeládou" usmála jsem se na ně. Sedli si ke stolu a začali jíst po chvilce přišli Stormie s Markem "Dobré ráno" pozdravily všichni. "Dobré kdo to připravil? Zeptal se Mark a olizoval se. "Připravila jsem toasty, lívance a vafle" řekla jsem a usmála jsem se. "Hmm tak to si pochutnám" olízl se Mark. "Marku! Napomenula ho Stormie, nakonec přišli všichni členové rodiny a pochutnali si na snídani. "Rossi musím jít na ultrazvuk" řekla jsem Rossovy když jsme se koukali na film. On jen kívl a oblíkl si budnu, nasedli jsme do auta a mohli jet. Byly jsme před nemocnicí, Ross vystoupil z auta a elegantně mi otevřel dveře, šla jsem na Ginegologii. "Emily Black" řekl doktor a usmál se na mě "A kdo je tento mladík? Zeptal se a ukázal na Rosse "to je tatínek" usmála jsem se. Lehla jsem si a doktor mi jezdil po břiše, "Tak chcete vědět co to bude? Zeptal se a koukl na mě. Ja kývla na souhlas, "budete mít holčičku" oznámil nám. Já budu mít dceru byla jsem šťestím bez sebe. Ještě jsme se rozloučily a jeli domů. "Tak co budete mít? Zeptala se hned Delly "budeme mít holčičku" vykřikla jsem radostně. Sedli jsme si na gauč a koukaly na filmy. Já seděla Rossovy na klíně a hlavu jsem měla položenou u záhybu jeho krku. Dával mi malé pusinky na obličej. Políbila jsem ho na rty. Začali jsme se líbat, Ross mě chytl za boky a nadzvedl mě, Já automaticky obmotala nohy okolo jeho pasu. Bylo nám jedno že se na nás všichni dívají. Ross mě vzal do pokoje a zamkl dveře, položil mě na postel ale nepřestal mě líbat. Sundal si triko a znovu mě políbil, lehl si vedle mě, koukali jsme si nezájem do očí. "Jsi strašně roztomilej" když jsem to řekla blonďáček se začervenal. "Né tak jako ty" políbil mě. Leželi jsme vedle sebe, smáli se, mazlili se, líbali se, no prostě všichno. "Tak moc tě miluju" řekl a vášnivě mě políbil "Já tebe" polibek jsem mu opětovala. Lehl jsi k mému bříšku. "Jak se bude jmenovat? Zeptal se "napadla mě nějaká jména ale chtěla jsem se domluvit s tebou" řekla jsem a pohladila ho po vlasech. "Tak se pojď poradit s ostatními" navrhl a vztal. Sši jsme za ostatními "lidi potřebujeme se poradit z jménem" řekl Ross a tak upoutal pozornost. "No povídejte" řekla Stormie. "Lásko" kývl na mě. "Mě napadla.

Jessica
Abbigail
Lexi
Gabrielle
Kaitlyn
Rebecca
Reilly
Rosemary
Luci
Kate

"Všechna jména jsou hezký" řekl Riki. "Jo ale my potřebuješ jen jedno" dodala jsem, "Tak budeme přemýšlet a potom vám dáme vědět" řekla Stormie. S Rossem jsme odešli do pokoje. "Proč Rosemary? Zeptal se "protože to je jméno po tobě" usmálá jsem se. Byla jsem hrozně unavená. Přitulila jsem se k Rossovy a po chvilce usla...

Potřebuju pomoct s těmi jmény. Prosím pište mi do komentářů jaký jméno by jste vybrali. Já bych vybrala všechny ale to nejde :D prosím pište mi je já fakt nevím. A snad se kapitola líbila♡♡♡




Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat