Rozloučení

174 9 3
                                    

Emily-pohled

Vzbudila jsem se dopoledne, oblékla jsem si na sebe košili a šla do koupelny provedla jsem ranní higienu a mířila do kuchyně, seděl tam Riki s Rossem, jak jsem tam přišla Ross se na mě chtivě koukl a usmál se, "ahoj" pozdravila jsem je, "dobré poledne ospalče" pozdravil mě Riker a pohladil mě po vlasech, Ross Rikera propaloval pohledem. "Co jsi dáš k snídani? Zeptal se Riker "lívance prosím" odpověděla jsem mu a usmála se na něho, začal mi zvonit telefon šla jsem do obýváku a přijmula hovor.

Prosím? Řekla jsem
Ahoj zlato, to jsem já mamka,
Ahoj mami, nekoukla jsem se kdo volá
Potřebuju ti něco říct, řekla zklamaně
No povídej, řekla jsem
Dneska večer odíždíme do Španělska
Co? Jako všichni?, vyhrkla jsem
Ano všichni zbal si věci, řekla mamka
A-ale to tu mám všechny nechat?
Emily přestaň, napomenula mě
Jak přestaň?! Mám tu kamarády a hlavně Rosse! vykřikla jsem na ní
Vždyť jste se s Rossem rozešli a ve Španělsku si najdeš taky kamarády!
Ok no, nechtěla jsem se s ní hádat
Tak zatím ahoj, rozloučila se
Ahoj!.

Típla jsem hovor a vrátila se zpátky do kuchyně, "s kým si volala? Zeptal se Riker "Z mamkou" odpověděla jsem sklesle "Proč jsi smutná? Zeptal se tentokrát Ross "dneska odíždím do Španělska" Řekla jsem a podívala se na něho, Ross ke mě přišel "to mě tu necháš? Řekl zoufale "Rossi vždyť spolu nechodíme" řekla jsem, viděla jsem že mu ukápla slza pohladila jsem ho po tváři a odešla si zbalit věci, někdo zaklepal na dveře otevřela jsem je a stála tam Jenny "prý odíždíš" řekla smutně "jo" řekla jsem a sklopila zrak, Jenny mi pomohla zbalit věci. Když jsme měli všechno hotovo byla jedna hodina odpoledne, šli jsme teda za klukama, hned ke mě přiběhli a objali mě, nejvíc jsem si užila Rossovo obětí, nechtěla jsem ho pustit ale musela jsem, sedli jsme si na gauč a povídali si, hráli hry a smáli se. Už bylo půl šestý a uslyšela jsem jak někdo otevírá dveře, byla to máma s tátou "ahoj" pozdravila jsem je "dobrý den" řekli Ross, Riki a Jenny zborovně, "ahoj děcka" pozdravil nás táta s mámou, "máš všechno zbaleno? Zeptala se mě máma, já kývla hlavou že ano, rozloučila jsem se že všemi, "Mám tě ráda Emily" řekla Jenny když jsme se obíjmali. "Já tebe taky" řekla jsem, "Pořád budeš moje nejlepší kámoška" řekl Riker, dal mi pusu na tvář a silně mě oblaj "Ty můj už navždy" řekla jsem a usmála se na něho, "Chci abys věděla že tě miluju a nikdy na tebe nezapomenu" řekl mi Ross, už jsem to nevydržela a políbila ho, on mi polibek opětoval "taky tě miluju" pošeptala jsem mu do ucha. Nasedla jsem do auta a rozhlídla se, zamávala jsem ostatním a začala plakat, nemůžu uvěřit že je opouším hlavně Rosse...

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat