Ráno mě probudil smích, otočila jsem se ale Ross nikde "kde je? Ptala jsem se sama sebe. Přehodila jsem si přes sebe mikinu a šla se podívat do obýváku. Seděl tam Ross a u něho se smála Lexi. "Ahoj co děláte? Zeptala jsem se jich a dala Lexi pusu do vlasů. "Mami koukej" dala mi před oči mobil kde hrála vtipná pohádka, "Mami táta mi mi slíbil že mě dneška vezme na plocházku" řekla nadšeně Lexi. "O tom nic nevím" otočila jsem se na Rosse měl nevinný pohled. "Rossi? Koukl na mě. "Ano lásko" usmál se nevinně. "Ty nevíš co je dneska za den? Zeptala jsem se ho. "Ehmm...Ne" poškrábal se na hlavě. "Dneska jedeme k našim" řekla jsem mu. "Aha, já Lexi ale slíbil že s ní půjdu ven" usmál se. "Lexi dneska jedeme k babičce a dědečkovy takže hřiště dneska nebude promiň" klekla jsem si k ní. "Nevadí, tati asi ti to nevyšlo" zasmála se Lexi. Šla jsem se přilravit přeci jen to bude dlouhá cesta, rodiče zůstali ve Španělsku kvůli práci,mají tam být moji sourozenci, já jsem vám zapomněla zdělit že mám sourozence, moje sestra Chloe ta je z nás nejstarší je jí 28. Můj bratr Alex tomu je 25. Moje druhá sestra Olivia tý je 23 stejně jako mě ale je o týden starší. Můj druhý bratr Tom tomu je 19. Moje třetí tentokrát nepravá sestra Sofie je jí 15. Můj předposlední bráška Ben to mu je 12. Moje poslední sestra Amy je jí 8. A poslední bráška Sebastien tomu jsou 4. Ano mám hodně sourozenců ale některý jsou nepravý. Když mi bylo asi pět tak začal můj pravý táta ubližovat mámě. Rozešla se s ním a on nějak odjel. No dělal si děti ani nevím jak může mít tolik peněz na to aby splácel alimenty. Naposledy jsem ho viděla když mi bylo deset od ty doby jsem o něm neslyšela. Moje mamka si potom vzala Joshe, Joshe považuji jako za tátu kterého jsem neměla. A teď zpátky k odjezdu. Oblíkla jsem se a nalíčila se. Oblékla jsem také Lexi a udělala jí culíčky. Lexi jsou už 4 roky. Ano nedávno měla narozeniny. Zavalila jsem ještě nějaké jídlo a pití. Nasedli jsme do auta a jeli.
*Ve Španělsku*
Konečně jsme tady. Vystoupila jsem a šla tašku z věcma. Zazvonila jsem a čekala až mi někdo otevře. Po chvilce mi otevřela moje sestra Chloe. "Ahoj Emily" obejmula mě. "A kdo je tahle malá princezna? Klekla si k Lexi. "Já jsem Lexi" usmála se na ni Lexi. "Těší mě Lexi já jsem Chloe tvoje teta" podala ji ruku a Lexi ruku přijmula. "Chloe tohle je můj manžel Ross" představila jsem ji Rosse. "Těší mě" podala si ruku i s Rossem a vyrazily jsme dovnitř. "Emily chyběla si mi" pozdravila mě Olivia. "Ty musíš být Lexi" koukl se na Lexi Tom. Lexi kývla a a schovala se za mě. "Je strašně krásná" koukla na ni Chloe. "Kde máš Madison? Zeptala jsem se Chloe. Ano Chloe má taky dceru jsou jí 6. "Madison je venku chlídá ji Sofie" řekla. "Sofie ta neuhlídá ani psa" zasmála jsem se. "To máš pravdu ale Madison je velká kdyžtak se o sebe postará" zasmálá se taky. Sundala jsem Lexi bundu a vzala si ji na sebe. Ross se bavil s Alexem a já s Chloe. "Teto Emily" křikla na mě Madison. Pevně jsem obejmula. "Mami" zatahala mě Lexi. "Lexi tohle je Madison, tvoje sestřenka" usmála se na sebe. Po chvilce si začali hrát tak jsem se šla kouknout za Rossem. "Ahoj" pozdravila jsem ho. "Ahoj princess" Ross típl Cigaretu a otočil se na mě. Ano Ross kouří, nevadí mi to ale je to zpěvák a může si poškodit hlasyvky. "Byl jsi z Alexem? Zeptala jsem se a obejmula ho. "Jo povídali jsme si" řekl a ještě víc se ke mě natiskl. Už byl večer tak jsem šla převlíct Lexi do pyžama. Potom jsem šla do kuchyně kde byla jenom mamka. "Kde je vůbec Sebastien? Zeptala jsem se mamky. "Spí u kámoše" řekla a dál připravovala večeři. "Jsi na mě naštvaná viď? Koukla jsem na ni a začala krájet papriku. "Nevím" odpoveděla a dál se věnovala jídlu. "Nevím? Co ti vadí?! Vyjela jsem po ní. Dobře asi to je hnusný ale pořád má nějaký problém. "Co by mi mělo vadit? To že si hned skočila do postele s nějakým klukem a udělala sis s ním děcko?! Tak za tohle ji nenávidím. "Toho kluka miluju a kdyby něco je to můj život a já se rozhodla že takovej život prostě chci, a co se týče Lexi jsem ráda že mám tak krásnou dceru a že to mám s tím nejlepší klukem na světě" celou dobu jsem jí koukala do očí. "Promiňte paní Black ale jestli se mnou máte problém tak mi to řekněte a neřvěte hned na Emily! Ross mě chytl za ramena. "Rossi s tebou problém nemám ale nevím proč jste si museli dělat hned dítě" řekla máma. "To vám vadí že máme dítě? Zeptal se. "Kdyby to měla aspoň s Leonem tak nic neřeknu" řekla v klidu. Leon byl můj přítel teď už bývalí odstěhoval se tak jsme se rozešli, milovala jsem ho a teď mám Rosse a s ním jsem opravdu šťastná. "Proč sem taháš Leona? Zeptala jsem se jí naštvaně. "On byl pro tebe ten pravý! Zaječela. Viděla jsem jak je Ross naštvaný. "Leon pro mě nebyl ten pravý, kdyby byl neodstěhoval by se! Vyjela jsem i já. Radši jsem šla do pokoje. Máma měla Leona hrozně ráda a chtěla abych s ním zůstala. To já jsem mu dala konec. Sice jsem ho milovala ale vztah na dálku jsem prostě nechtěla. Navíc nám to moc neklapalo. Lexi jsem uložila do postele a přikryla ji dekou. Za chvilku už spala, lehla jsem si taky a hned usla...
Další část je na světě :) kapitoly trošku přeskočím, rozhodla jsem se že to bude příběh jak Lexi roste. Samozřejmě že tam budou pořád vystupovat R5 a hlavně Emily s Rossem. Chtěla bych po skončení tohohle príběhu psát knížku o Rikerovy, začal se mi strašně líbit :) Tak jsem se chtěla zeptat jestli tu knížku chcete a nebo ne. Napište mi to prosím do komentářů budu ráda:) snad se kapitola líbila♡♡♡
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...