Ráno jsem se probudila kolem deváté hodiny. Ross ještě spal. Nechtěla jsem ho budit tak jsem šla připravit snídani. Udělala jsem lívance a namazala je nuttelou. Ucítila jsem jak mě někdo chytl za boky. Otočila jsem se a políbila Rosse na jeho dokonalé rty. "Ahoj lásko" políbil mě. "Ahoj" pozdravila jsem ho a položila lívance na stůl. Ross si sedl ke stolu a začali jíst. Do kuchyně přiběhla Lexi. "Ahoj" pozdravila. "Ahoj pojď se nasnídat" usmála se a sedla si vedle Rosse.
Když jsme dosnídali Lexi se vrátila zpátky do pokoje a já zůstala s Rossem v obýváku. "Měl by sis jít lehnout" řekla jsem Rossovy. Koukl na mě.
"Proč? Zeptal se. "Doktor říkal že máš ležet" vysvětlila jsem mu. "Mě se nechce leda že by jsi šla i ty" šibalsky se usmál. "Tak pojď" tahala jsem ho za ruku do pokoje.
"Kouknem na film? Zeptal se mě. Přikývla jsem na souhlas a zapla horror. Lehla jsem si k Rossovy a hlavu si položila na jeho hruď.
Vnímala jsem jen jeho tlukot srdce. Ross mi začal kreslit na záda srdíčka. Začala jsem být unavená tak jsem zavřela oči a usla.
*Ross*
Koukali jsme se s Emily na horror. Měla hlavu položenou na mé hrudi a já jí kreslil na záda srdíčka. Když jsem se na ní koukl zjistil jsem že spí. Přikryl jsem jí dekou a dal pusu na čelo.
Rozhodl jsem se že se půjdu kouknout co dělá Lexi. Přišel jsem do jejího pokoje a uviděl jí stát u mikrofonu jak zpívá a napodobuje hlas všech možných zpěvaček. Opřel jsem se o futra dveří a pozoroval ji.
Když dozpívala otočila se a usmála se na mě. "Ahoj" zasmála se. "Ahoj princezno" šel jsem k ní blíž a objal ji. Je celá Emily. Má stejný oči, úsměv hlas a povahu. Hrozně mi jí připomíná. Vlastě je mám doma dvě. "Tati? Koukla na mě Lexi. "Ano princezno" usmál jsem se na ní. "Mohla bych jít ven? Zeptala se. "Jo ale vrať se brzo domů" mrkl jsem na ni. Usmála se a utíkala do kuchyně.
Lexi šla ven, Emily spí a já se nudím. Zavolal jsem Rikerovy jestli by nechtěl přijít.
J: Čau brácho nechceš jít k nám?
R: Nazdar jo tak jo v kolik?
J: Klidně teď Lexi je venku a Emily spí
R: Ok zatím čau
J: ČauZapl jsem si televizi a čekal až příjde Riker. Asi po čtvrt hodině někdo zazvonil. Samozřejmě že to byl Riker.
"Čau" pozdravil jsem ho. "Čas" zul si boty a šel do obýváku. "Ty jo ty se máš" zasmál se. "Proč se mám? Asi jsem blbý ale nechápal jsem ho. "No manželka ti spí, dceru máš venku to tady máš klid ne? Usmál jsem se na něho. "No spíš je tu nuda" vztal jsem a šel jsem přupravit kafe."Laté nebo cappuccino? Zařval jsem na něho z kuchyně. "Cappuccino" zařval na zpátek. Donesl jsem mu kávu a sedl si k němu. Uslyšel jsem dupot po schodech. Byla to Emily.
"Ahoj Riki" usmála se. "Ahoj Emily" obejmuli se. Emily si sedla co nejblíž k mě nebo spíš já jsem si jí tiskl k sobě.
*Riki*
Seděl jsem s Rossem a Emily na gauči. Celou dobu se k sobě tiskly. Jsem rád že je brácha šťastný. "Já už půjdu" řekl jsem a zvedl se z gauče. Doprovdily mě ke dveřím a rozloučily jsme se.
Šel jsem domů. Odemkl jsem dveře a hned vyrazil do ložnice. "Ahoj miláčku" políbila mě Jenny. "Ahoj" pěvně jsem ji obejmul. Lehli jsme se na postel a koukali na filmy. Po chvilce jsme usly.
*Emily*
"Kde je Lexi? Zeptala jsem se Rosse když jsem mila nádobí. "Je venku" řekl. Domila jsem nádobí a šla jí zavolat.
L: Ahoj mami
J: Ahoj pojď už domů jo?
L: Dobře už jdu ahoj
J: AhojTelefon jsem položila na linku a čekala na Lexi. Slyšela jsem odemykání dveří. "Ahoj" usmívala se od ucha k uchu. "Ahoj proč se tak usmíváš? Zasmála jsem se. "Ale jen tak" řekla a utekla do pokoje.
*Lexi*
Byla jsem venku s Adamem. Je to můj nejlepší kamarád a mám ho strašně ráda. Je s ním zábava. Jinak jestli se ptáte proč jsem tak šťastná Adam mi dal řetízek s našemi začátečnímy písmeny, je tam napsáno 'L and A' na druhý straně je napsáno 'Forever' Adam má úplně stejný. Slíbily jsme si že budeme nejlepší kamarádi navždy.
Převlékla jsem se do pyžama a lehla si. Ještě jsem si psala z Adamem.
Adam: Ahoj Lexinko:D
Lexi: Ahoj Adámku:D
Adam: Jak se máš?:)
Lexi: Dobře ty?:)
Adam: Taky:D
Lexi: Půjdeš zítra ven?:)
Adam: Jasně s tebou vždycky:*
Lexi: Jůů:*
Adam: Co děláš?:)
Lexi: Ležím ty?:)
Adam: Sedím:D
Lexi: Už půjdu spát dobrou noc:*
Adam: Dobrou Lexinko:*Odložila jsem telefon na stůl a zhasla lampičku. S myšlenkou na Adama jsem usla...
Dneska se docela nudím:/ takže přidám dneska víc částí:) a možná jestě dneska vyjde další část příběhu Draw mi Life, byla bych ráda kdyby jste se na tento příběh koukly:) Snad se kapitola líbila♡♡
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...