Riker a Jenny?!

242 11 3
                                    

Vzbudila jsem se s úžasným pocitem, otočila jsem se abych mohla obejmout Rosse ale nebyl tam. Vzala jsem si na sebe jeho triko a šla se podívat do kuchyně, už na schodech jsem ucítila krásnou vůni palačinek, uviděla jsem Rosse jak něco vaří, pomalu jsem se k němu přiblížila a ze zadu ho obejmula. "chceš abych dostal infark" otočil se na mě Ross. "taky ti přeji dobré ráno" řekla jsem z úsměvem na tváři. "Dobré ráno lásko" řekl a políbil mě. "co to kuchtíš? až na ty palačinky" zeptala jsem se ho a přisedla ke stolu. " Palačinky a vajíčka pro Jenny a Rikera" odpověděl mi a usmál se. Když měl všechno hotovo, přisedl si je stolu a začali jsme jíst. Asi po pěti minutách jsme uslyšeli dupot na schodech, "dobré ráno ospalci" pozdravila jsem Jenny a Rikera když si k nám přisedli. "Co jste v noci dělali že jste spali tak dlouho" zeptal se Ross. "bro vím kam tím míříš a nic se nestalo" řekl mu Riker, "radši si sedněte a nasnídejte se" řekla jsem jim. Když jsme se nasnídali šli jsme s Rossem do pokoje. "Kouknem se na nějaký film? zeptala jsem se "jo a na jakej? zeptal se tentokrát Ross "něco vyber já udělat popcorn" odešla jsem do kuchyně a uviděla jsem Rikera a Jenny jak se líbají. Naštěstí mě neviděli tak jsem utekla do pokoje za Rossem. "Jenny a Riker se líbali" vyhrkla jsem na Rosse radostně. " to je super a teď se pojď koukat" řekl mi Ross, "A co jsi vybral? zeptala jsem se "romantickou komedii" řekl mi, celou dobu jsem se k němu tulila až jsem po chvilce usnula...

Chtěla bych poděkovat Nikki Novotn že mi napsala hrozně moc děkuju :* tvoje příběhy jsou taky hrozně dobrý a ráda je čtu určitě budu pokračovat...

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat