Už je to týden co bydlím u babičky. Ross mi několikrát volal a vždycky jsme se pohádali. Lexi pořád za Rossem brečí že ho chce vidět. Zrovna jdu s Lexi do školy. Když dorazím ke škole zarazímě koho tam vidím. Stál tam Ross. Dělala jsem že ho nevidím a doufala že si ho Lexi nevšimne. Koukla se na mě. "Tam je táta" řekla šťastně. Chtěla jít za ním ale chytla jsem ji za ruku. "Lexi nechoď k němu prosím" koukla mi do očí a rozeběhla se za Rossem. "Tati" křikla a objala ho. "Rosemary! Vykřikla jsem a šla k ní. "Něco jsem ti snad řekla Ne?! Zasyčela jsem. "A-ale" řekla. "Žádný ale jdi do třídy! Rozkázala jsem ji. "Co tu děláš? Zeptala jsem se Rosse. "Chci ti to vysvětlit" řekl. "No tak mluv" koukla jsem do jeho nádherných očí. "Půjdeme někam? Zeptal se. Kývla jsem na souhlas a vyrazily jsme. Sedli jsme si na lavičku. "Tak" koukla jsem na něho. "Jak jsi odešla za holkama, sourozenci už museli jít a tak jsem v kuchyni zůstal s Katie, ona mi řekla že mě miluje a já jí řekl že mám tebe, jak uslyšela že jdeš po schodech chytla mě za hlavu a políbila mě, držela mě pevně tak jsem se nemohl odtrhnout, jak jsi běžela do pokoje začal jsem jí nadávat a vyhodil ji" dopověděl to a koukl na mě lítostným pohledem. "Lexi mi říkala že jsi o ní mluvil s Rikerem a měl jsi v pokoji její fotku" koukla jsem do země. "Ano to přiznávám, ale miluju jen tebe věř mi prosím" zoufale řekl. "J-já nevím" povzdychla jsem. "Ty mě už nemiluješ" řekl smutně. "Miluju ale ty si mě podvedl" řekla jsem a vztala z lavičky. "Já nechtěl" vztal taky. "Dej mi týden na promyšlení" koukla koukal jsem na něho. "Už jsi měla týden" řekl mi. Odešla jsem. Nechtěla jsem se s ním bavit. Asi říká pravdu ale stejnak. Přišla jsem k babičce. "Ahoj kde jsi byla tak dlouho? Zeptala se mě Babička. "No potkala jsem svého přítele a povídaly jsme si" řekla jsem. Někdo zazvonil. "Kdo to může být? Zeptala se babička a otevřela dveře.
*Ross*
Dveře mi otevřela stará paní nejspíš Emily babička. "Dobrý den je tu Emily? Zeptal jsem se zdvořile. "Ahoj ano je kdo jsi? Zeptala se mě. "Jsem její přítel" odpověděl jsem. Ukázala mi rukou abych šel dovnitř. "Emily máš tu návštěvu" zavolala na ní. "Už jdu" řekla a běžela po schodech. "Co ty tu chceš? Zeptala se. "Chci jsi promluvit" řekl jsem jí. "Už jsme spolu mluvily, řekla jsem ti že jsi to promyslím" koukla na mě. "Chci se tě na něco zeptat ale o samotě jestli by to šlo" koukl jsem na její babičku. Emily mě vedla do jejího pokoje. Zamkla dveře a koukla na mě. Naznačila abych mluvil. "Miluješ mě ještě? Zeptal jsem se jí a doufal že řekne jo. "Já... Nevím" řekla a koukla do země."ty nevíš jestli mě miluješ" zasmál jsem se a šel blíž k ní. Chytl jsem ji za boky a přitiskl ji na zeď. Chtěla se vykroutit ale nešlo jí to. Tomu jsem se zasmál a začal jí líbat. Po chvilce začala spolupracovat. "Tak znova miluješ mě? Zeptal jsem se ale pořád jsem jí držel. "Jo" řekla. Chytla mě za tričko a přitáhla si mě blíž k sobě. Lehli jsme si na postel a já jí začal hladit po břiše. Usmála se na mě. "Vrátíš se domů? Zeptal jsem se a udělal puppy Face. "Asi jo ale musíš mi něco slíbit" řekla vážně. "Cokoliv" políbil jsem ji. "Domů nebudeš vodit nikoho než sourozence" víc se ke mě natiskla. "Tak dobře" políbil jsem ji. Ještě chvilku jsme se líbali když v tom do pokoje vtrhla Emily babička. "Ježiš omlouvám se" rychle zavřela dveře. S Emily jsme se zasmáli.
*Emily*
Do pokoje vtrhla babička zrovna když jsme se s Rossem líbali. Musela jsem se tomu zasmát vypadalo to hrozně vtipně. Zvedla jsem se z postele a šla ke dveřím. Ross šel hned za mnou. "Já už půjdu domů" řekl a políbil mě. Rozloučila jsem se z Rossem a šla k babičce. "Vidím že jste zase spolu" zasmála se. "No asi jo" řekla jsem. "Asi? Zeptala se. "Nevím jestli s ním chci bydlet" koukala jsem na ní. "Tak s tím ti nepomůžu" už bylo 12 takže jsem šla pro Lexi. Cestou jsem narazila na Rikera. "Ahoj Riki" pozdravila jsem ho. "Ahoj Emily" usmál se na mě. "Prý už nebydlíš s Rossem" řekl opatrně. "Jo a nevím jestli s ním chci bydlet" řekla jsem smutně. "Aha tak to je těžký" koukl na mě. "A co ty a Jenny? Zeptala jsem se ho. "Super" odpověděl šťastně. "Kam vlastně jdeš? Znova se zeptal. "Pro Lexi" usmála jsem se. "To asi nemusíš" zasmál se. Koukla jsem se před sebe. Viděla jsem Rosse jak jde s Lexi k nám. Koukala jsem nechápavě na Rikera a ten pokrčil rameny. "Neříkal jsi že jdeš domů" zasmála jsem se. "No šel jsem pro Lexi" dal mi pusu. "Mami půjdeme domů? Zeptala se Lexi. Koukla jsem na Rosse "No víš...
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...