*Lexi*
Je ráno a já se připravuji na to až půjdu s Adamem ven. Zpívám si a jdu po schodech do kuchyně kde už jsou moji rodiče. "Ahoj" pozdravila jsem je a zakousla se do jablka. "Ahoj budeš snídat? Zeptala se mě mamka. "Ne" odpověděla jsem stručně. Mamka se na mě usmála a odešla z kuchyně. "Můžu ven? Zeptala jsem se rodičů. Táta souhlasil ale mamka ne. "Mami prosím" udělala jsem na ní svůj neodolatelný puppy Face. "Tak dobře ale v jednu budeš doma! Rozkázala mi a já odešla z domu. Ještě jsem napsala Adamovy aby přišel do parku. Když jsem dorazila do parku už tam čekal Adam. "Ahoj sluší ti to" obejmuli jsme se. "Ahoj tobě taky" zopakovala jsem jeho kompliment. Procházeli jsme se parkem. "Máš chuť na zmrzlinu? Zeptal se Adam. "Jasně" usmála jsem se. Šli jsme ke stánku ze zmrzlinou. "Jakou si dáš? Znova se zeptal. "Čokoládu" zakřičela jsem jako malá. "Dvě čokoládové prosím" podali nám zmrzlinu. Začala jsem se hrozně smát Adam měl celou čokoládovou pusu. "Proč se směješ? Hodil na mě nechápavý pohled. "M-máš c-elou čo-čokoládovou p-pusu" nemohla jsem před ten smích ani mluvit. Hned si to začal utírat. "Dobrý? Zeptal se. "Ne máš ještě na puse" zasmála jsem se. Začal se ke mě přibližovat. "Utřeš mi to? Koukl na mě. "A jak? Nemám kapesník" řekla jsem. Políbil mě. Byl to rychlý polibek jen se dotkl mích rtů ale bylo to dokonalý. Chytl mě za ruku a šel mě doprovodit. "Tak ahoj" dal mi pusu na tvář. "Pa" rozloučila jsem se s ním a běžela do svého pokoje. Padla jsem na postel a přemýšlela o tom co se stalo. Je mi teprve 12 a na kluky mám čas. Adama mám ráda ale nevím jestli víc než kamaráda...
Dneska jsem psala z pohledu Lexi:) neměla jsem žádný nápad na další část tak jsem napsali co mě zrovna napadlo:) proto je kapitola tak zvláštní:D snad se aspoň trochu líbila♡♡
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanficAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...