Tak dobře

103 6 0
                                    

"No asi ne" koukla jsem na Rosse. "Proč? Zeptal se. "Riki půjdeš s Lexi k vám? Přikívl a odešel. "Proč? Zeptal se znova. "Víš přemýšlela jsem nad tím a myslím si že by bylo lepší kdybych bydlela s Lexi sama" řekla jsem. "Já to nechápu řekla jsi že jo" přišel ke mě blíž. "Tak jsem změnila názor" chtěla jsem odejít ale Ross mě chytl za ruku a přitáhl jsi mě blíž, "Co to dě-" políbil mě. Chtěla jsem se odtrhnout ale držel mě pevně. "Rossi" zašeptala jsem mezi polibky. Když mě pustil koukla jsem na něho naštvaně. Šibalsky se na mě usmál. Odešla jsem. Nevím co mu je. To mě chtěl znásilnit nebo co? Agh někdy mě opravdu štve. Zazvonila jsem u Lynchů. Otevřela mi Stormie. "Ahoj Emily" usmála se na mě. "Dobrý den je tu Lexi? Zeptala jsem se jí. "Ano je" řekla a pustila mě dovnitř. "Lexi" zavolala jsem. Po chvilce ke mě přiběhla. "Jdeme k babičce" řekla jsem a obouvala jí boty. "Já tu chci ještě být" zakňučela. "Rosemary Ne! Varovně jsem jí řekla. "Proč? Zeptala se. "Řekla jsem že ne tak prostě ne, neštvi mě! Chytla jsem ji za ruku. "Emily tak tu může být nám to vadit nebude" namítla Stormie. "Promiň te paní Lynch ale Lexi jde domů" tahala jsem Lexi ke dveřím. "Mami Ne! Zaječela. "Já se tě nebudu ptát! Řekla jsem naštvaně. Šli jsme ulicí domů nebo-li spíše k mé babičce a dědovy. Cestou jsme narazily na Katie. "No ahoj" hnusně se zasmála. "Co chceš?! Tobě nestačí že jsi mě a Rossovy zničila vztah?! Vyjela jsem po ní. "Ale notak Ross tě stejně nemiluje" zahodila cigaretu kterou měla v puse. Obešla jsem jí. Dorazily jsme k babičce a dědovy. "Lexi jdi se převléknout" popohnala jsem jí. Začal mi v kapse vybrovat telefon zvedla jsem to aniž bych se koukla kdo volá.

J: Prosím?
R: Emily kde je Ross?
J: Riki nevím kde je
R: No to je super, nikde ho nemůžem najít
J: Co když se mu něco stalo?!
R: Klid určitě je v pořádku ale potřebujem aby se vrátil
J: Ach jo, zase k vůli naší hádce!
R: Už se prosím tě nehádejte
J: Všechno by bylo v pohodě kdyby se tady neobjevila Katie!
R: No jo, je to pěkná děvka vždycky Rosse chtěla
J: Riki že mi dáš prosím vědět až se vrátí
R: To je jasný
J: Nebo řekni mu aby mi zavolal prosím
R: Neboj vyřídím zatím ahoj
J: Ahoj

Položila jsem telefon na stůl a dala si hlavu do dlaní. Kde může být? Ptala jsem se sama sebe. Zpoměla jsem si na jedno místo kam chodí když je naštvaný nebo smutný. Rychle jsem nasedla do auta a jela k místu. Zahlídla jsem postavu sedící na trávě. Ty zlaté vlasy bych poznala všude. Seděl tam Ross. Chytla jsem ho za ramena trošku se lekl a koukl na mě se slzami v očích. "Proč pláčeš? Zeptala jsem se ho a přisedla k němu. "Už mě nemiluješ" řekl a schoval si hlavu do dlaní. "Miluju" utřela jsem mu slzy které měl na tváři. "Tak proč se mnou nechceš být? Zeptal se. "Bojím se že se zase něco pokazí" koukla jsem do země. "Slibuju že se nic nepokazí jen prosím vrať se" začal zoufale prosit. "Tak dobře" políbila jsem ho na rty. Zvedli jsme se a nasedli do auta. U babičky jsem si zbalila věci. Lexi už měla také zbaleno tak jsme vyrazily. Ještě jsem napsala Rikimu že je Ross u mě. Odepsal jen ok. Konečně jsem byla v našem domečku. Už byl večer a Lexi šla spát. Zítra je konecně pátek. S Rossem jsme si lehli do postele. "Ani nevíš jak jsem rád že jsi tu" políbil mě do vlasů. "Já taky" usmála jsem se a víc se k němu přitiskla. "Dobrou miluju tě" zašeptal Ross a zashl lampičku. "Já tebe taky dobrou" zavřela jsem oči a usla...

Konečně další část:) mají zůstat Emily a Ross spolu nebo ne:) snad se kapitola líbila♡♡♡

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat