Oslava

105 5 0
                                    

"Lexi ztlum to" křikla jsem na ní. "Rossi řekni jí něco" vykřikla jsem i na Rosse. Šla jsem k Lexi do pokoje a vypla hudbu. "Proč si to vypla" řekla naštvaně.

Abych objasnila situaci. Dneska je 26. Ledna. A to znamená že má Lexi narozky. Je jí 12 let. S Rossem jsme se často hádali ale nakonec se všechno urovnalo. Lexi si v pokoji pouští hudbu a jde to slyšet až ven. Zrovna připravuju dort a Ross dělá výzdobu. Někdo zazvonil. Otevřela jsem dveře byly to všichni z rodiny Lynchu. "Ahoj" pozdravila jsem je. Všichni mi pozdrav opětovali a šli si sednout. S dortem mi pomáhali Delly a Stormie. Nakonec přišla Jenny, Maggie, Camila, Chris a dokonce i Justin. Moji rodiče přišly o něco později. Lexi stála u dortu a Ross zapaloval svíčky. "Happy Birthday" zakřičeli všichni. Začalo rozbalování dárků. Od Rikiho a Jenny dostala truhlu z oblečením. Od Meggie a Rockyho dostala prstýnky a náhrdelník. Od Ryryho a Camily dostala šaty. Od mích rodičů velkého plyšáka. Od Justina sladkosti a kytku. Od Ella a Delly obraz do pokoje. A ode  mě a Rosse dostala kytaru a mikorofon. Zjistily jsme že jí baví zpívat. Za všechny dárky byla ráda. Pustily jsme písičky a začali tancovat. Pily jsme trošku alkohol. Nakonec šli všichni domů, jedině kdo u nás zůstal byla Chris a Justin. "Ta oslava se povedla" řekl Justin když jsme seděli všichni kromě Lexi v kuchyni. "Jo to jo" usmála se Chris. "Ty jo už jí je dvanáct hrozně to uteklo" řekl Ross. "No povinnosti ale teprve příjdou" zasmála jsem se a Ross vykulil oči. "Kde budeme spát? Zeptala se Chris. "V pokoji pro hosty" řekla jsem a zvedla se ze židle. Justin a Chris šli spát. Já byla s Rossem v pokoji. Lehla jsem si k němu a on mě začal hladit po vlasech. "Dobrou" zašeptal. "Dobrou" upadla jsem do hlubokého spánku...

Trošku jsem přeskočila, nahoře je obrázek Lexi, chtěla jsem se zeptat jestli mám pokračovat s příběhem Draw mi Life když tak mu to prosím napište do komentu:) snad se kapitola líbila♡♡♡

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat