Ty chodíš s Rossem?!

263 12 8
                                    

Ráno jsem se probudila s nádherným pocitem, šla jsem do koupelny a provedla ranní higienu poté jsem měla na mířeno ke své skříni vzala jsem si kraťasy a bílé tílko. Uslyšela jsem cinknutí mobilu koukla jsem kdo mi napsal byl to Ross.

Dobré ráno princezno:* příjdu si pro tebe v 7:30 Tak ať jsi oblečená:** miluju tě:* - Ross

On je tak úžasnej hned jsem mu odepsala.

Dobré ráno princi:*** budu tě čekat:* taky tě miluju:** - Emily

Šla jsem se nasnídat udělala jsem si vajíčka, když jsem dojedla tak "někdo" zazvonil otevřela jsem dveře a spatřila svého prince. "Ahoj můžem jít? zeptal se Ross "Jo můžem" řekla jsem, ruku v ruce jsme šli do školy před školou stála Amanda Rossova ex chodil s ní v šestnácti a ona ho pořád chce, "Ahoj Rossíku" muckla rty na Rosse to už jsem byla mírně naštvaná ale nic jsem neříkala potom se Ross ozval "Amando co po mě chceš nech mě být" na Rossovy šlo vidět že ho naštvala. "ale Rossíku neříkej že chodíš s touhle courou" to už jsem byla vytočená dost tak jsem na ní vyjela "co že si to řekla?! coura? aspoň nejsem Děvka školy! "co si to dovoluješ Ross miluje mě tak to pochop nebo snad nechceš aby se dozvěděl tvoje tajemství" Amanda byla kdysi moje nejlepší kamarádka a tudíž věděla že jsem do Rosse byla v šesnácti totálně zamilovaná přestala jsem se s ní bavit protože začala naschvál s Rossem chodit. "jaký tajemství Emily o čem to tady mluví? zeptal se mě Ross. "Rossi no... Víš.." nedokázala jsem mu to říct. "Já to řeknu za tebe Rossi Emily do tebe byla totálně zamilovaná když jí bylo šestnáct ale ty si jí nechtěl" když to Amanda řekla chtělo se mi brečet, "ty kryso bylo to tajemství" řvala jsem na Amandu. "už asi není" nenávistně se zasmála a odešla, "ty jsi mě chtěla? "Jo! vyjela jsem i po něm. "proč si mi to nechtěla říct!? vyjel i on. "Neměl si to vědět jasný! odešla jsem ke své skřínce už tam byla Jenny. "Ahoj" pozdravila "čau" řekla jsem "co ti je?
zeptala se když viděla že se mi chce brečet "ta mrcha Amanda mu všechno řekla" řekla jsem jí, "co komu řekla? zeptala se nechápavě Jenny. "Amanda Rossovy řekla že jsem ho v šesnácti chtěla" "aha a co máš s Rossem? opět ze zeptala "chodíme spolu" odpověděla jsem jí. "Co! ty a Ross? přeju ti to" řekla nadšeně, Jenny vždycky chtěla aby jsme spolu byly. už zvonilo na hodinu měli jsme Fyziku a já seděla s Rossem když si sedl vedle mě hned se na něco zeptal "proč jsi nechtěla abych to věděl? "protože" odpověděla jsem mu a dál koukala na tabuli. je konec hodiny a já sedím ve školním parku na lavičce když v tom si někdo vedle mě sedne byl to Ross. "co zase chceš? zeptala jsem se ho podrážděně "co zase chci? Emily chodíme spolu" řekl mi docela zvíšeným tónem nic jsem neřekla tak pokračoval. "Emily lásko proč si nechtěla abych to věděl? vždyť se nemusíš bát chodíme spolu a stejnak bych se to dozvěděl" řekl mi příjemným tónem v hlase "já- chtěla jsem ti to říct sama, bála jsem se že když to zjistíš rozejdeš se semnou" řekla jsem, "Emily proč bych to dělal? miluju tě a navíc... Taky ses mi v šesnácti líbila jen jsem všem říkal že ne" když to řekl tak jsem ho objala. Když skončila škola šla jsem s Jenny a Rossem domů povídali jsme si, dělali různý blbosti a potom jsme potkali někoho koho bych nečekala byl to...

Máte tušení koho Emily, Ross a Jenny potkali? snad se vám kapitola  líbila mě moc ne příjde mi divná ale nevadí...

Vaše Barča❤

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat