*Ross*
V 7:10 ráno zazvonil budík. Emily se probudila a koukla na mě. "Odveseš holky do školy? Zeptala se mě. "Jo" odpověděl jsem jí a vzal si na sebe tepláky a tričko. Šel jsem vzbudit holky. "Lexi, Mell vztávejte" ani se nepohli. Mellisa po chvilce vztala ale Lexi dělala že spí. Začal jsem ji lehtat, "p-prosím p-přestaň" křičela. Přestal jsem ji lehtat. "Oblíkněte se" řekl jsem jim a zavřel dveře. Po chvilce přišli do kuchyně už převlečený. Nasnídali se a obuly boty. Vyšli jsme z domu a šli ke škole. "Ahoj Lexi" pozdravil jí nějaký kluk. "Ahoj Adame" usmála se na něho. Celou dobu jsem je pozoroval. Nějak mi to nevadilo že se s ním baví. Ještě chvíly jsme čekali před školou. "Ahoj tati" obejmula mě Lexi. "Ahoj strejdo" Mell mě taky obejmula a vyrazily do své třídy. Šel jsem tedy domů. Otevřel jsem dveře. "Ahoj Lásko" zakřičel jsem z choby na Emily. "Ahoj" pozdrav mi opětovala a políbila mě. "Lexi si zase povídala s tím klukem" zasmál jsem se. "Hele aspoň nějaký kluk" taky se zasmála. Vzal jsem ji do náruče a odvedl do pokoje. Začal jsem ji líbat na krku.
*Emily*
Ross mě odvedl do pokoje a začal mě líbat na krku. Sundala jsem mu tričko a převrátila ho pod sebe. "Hrozně moc tě chci" zavrněl mi do ucha. Po chvilce jsem byla taky bez trička. Chtěl mi rozepnout podprsenku ale zazvonil mi mobil. "Pořád někdo musí otravovat! Řekl naštvaně. Volal mi Riker.J: Ahoj Riki
R: Ahoj můžeš nám jít prosím otevřít?
J: Jo jasněHned jak jsem to dořekla Riker vypl hovor. "Tak oblíkat jsou tu tvý sourozenci" řekla jsem mu a začala se oblékat. "Ahh" zavrčel. Sešla jsem schody a otevřela dveře. "No konečně co jste dělali? Zeptal se Rocky. "To tě nemusí zajímat" zasmála jsem se. "Kde je Ross? Zeptal se Ryland. "V pokoji" řekla jsem mu. Ross přišel do kuchyně a byl celkem naštvaný. No jo kluci. "Hej brácha co ti je? Zeptal se ho Rocky ze smíchem. "Co asi?! Řekl hnusně. Už bylo půj 11 tak jsem začala připravovat oběd. Dell mi pomáhala, "jak se líbilo Lexi ve škole? Zeptala se. "No trochu se bála ale jinak dobrý" řekla jsem a položila na linku sůl. Udělala jsem salát a řízek pro Rosse jsem udělala ještě menší stejk. Dodělal a jsem oběd a zrovna přišel Ross z Lexi a Mell domů. "Ahoj Mami" "Ahoj teto" pozdravily mě. "Ahoj holky" usmála jsem se na ně. Holky šli do obýváku za ostatníma. Zůstala jsem tam jen s Rossem. "Večer mi to vynahradíš" řekl Ross. "Jestli budeš hodnej" provokovala jsem ho. "Ale potom budu zlej" políbil mě. Někdo zaklepal Ross šel otevřít.
*Ross*
Šel jsem otevřít dveře, když jsem je otevřel byl jsem překvapený kdo tam stojí. Stála tam Katie, né Emily sestřenice ale moje kamarádka ze základky. "Ahoj Rossi" vrhla se mi okolo krku. "Ahoj co tu děláš? Zeptal jsem se překvapeně. "No chtěla jsem tě vidět" řekla mi. "Miláčku kdo při-" Emily se zarazila. "Katie tohle je Emily moje manželka, Emily lásko tohle je Katie moje kamarádka ze základky" představil jsem je. Společně s Emily a Katie jsme šli do obýváku. "Katie" zakřičely všichni když ji uviděli. "A tohle je tvoje sestra Emily? Zeptala se když uviděla Lexi. "Co? Řekla nechápavě Emily. "Né To je naše dcera Lexi" vysvětlil jsem jí. "Aha" řekla trošku divným tónem. Sedl jsem si na gauč a vedle mě hned Katie. Emily šla nandavat oběd. Všichni jsme se přemístily do kuchyně, začali jsme jíst. "Tak kolik ti je Lexi? Zeptala se jí Katie. "Šest" řekla a dál jedla. "Mell jdem do pokoje? Musím ti něco říct" řekla Lexi a Mell kývla. Podíval jsem se na ní pohledem ať Katie nerozebírá. Ona pokroutila 'namyšleně' očima a odešla. Emily taky vztala od stolu a šla nejspíš za holkama.
*Emily*
Šla jsem za holkama do pokoje. Vím že Lexi o Katie něco ví, jinak by se nechovala tak divně. "Lexi ty víš něco o Katie? Zeptala jsem se jí a ona přikívla na souhlas. "Řekni mi to prosím" koukla se na mě. "Jednou jsem tátu slyšela jak se baví se strejdou Rikerem o nějaký holce Katie, že je to prý hezká holka a kdyby mohl tak by s ní chodil ale má tebe, když jsem šla k tátovy a tobě do pokoje uviděla jsem tam fotku té holky s tátou jak se obíjmají" dopověděla to a sklopila zrak. "Děkuju že si mi to řekla" pohladila jsem jí po vlasech a odešla do kuchyně. To co jsem tam uviděla mě zasáhlo. Ross se líbal s Katie. "Děláš si ze mě prdel?! Vyjela jsem po něm. "L-lásko j-já" zakoktal. "Žádný lásko tohle jsi přehnal" řekla jsem a odešla z brekem do pokoje. Vzala jsem si kufr a házela do něj oblečení. "Mami co se děje? Zeptala se Lexi. "Nic teď pojedeme na pár týdnů k mojí babičce dobře? Utřela jsem si slzy. "Ale proč? Znova se zeptala. "Teď to neřeš a jdi si zbalit věci" řekla jsem. Když jsme měli zabaleno odešla jsem z Lexi a Mell z domu. "Mell půjdeš dneska k rodičům jo?" odvedla jsem jí k rodičům. Dorazily jsme k babiččině domu. Zaklepala jsem. "Ahoj Emily" pozdravila babička. "Ahoj Babi mohla bych tu pár dní zůstat? Zeptala jsem se jí. "Budu ráda" usmála se. "Dědo" obejmula jsem ho. "Má milovaná vnučka" řekl. "A kdo pak je tahle kráska" koukl na Lexi. "Já jsem Lexi" usmála se. "Těší mě Lexi" usmál se na ni. "A co tě sem přivádí Emily?" Zeptala se babička. "No s přítelem jsme se pohádaly a nechtěla jsem tam být" řekla jsem smutně. "To se spraví" řekla. Usmála jsem se na ni ale byl to falešný úsměv. Začal mi v kapse zvonit telefon. Byl to Ross.
J: Co chceš Rossi?!
R: Prosím vrať se
J: Proč bych měla? Podvedl si mě
R: Já nechtěl to ona
J: Jasně nejsem najivka Rossi
R: Prosím pojď domů chci ti to vysvětlit
J: Co mi chceš vysvětlovat? Že jsi prostě děvkař!
R: Tohle neříkej!
J: Nebo co? Znova mě podvedeš?!
R: Drž už hubu!Radši jsem to vypla, nemůžu uvěřit že ten Ross kterýho tolik miluju mě opravdu podvedl. Kdyby jse tam neobjevila ona mohlo být všechno v pořádku! Co když ho opravdu ona políbila. Ale zase vím jaký je děvkař. Šla jsem uložit Lexi do postele. "Já chci za tátou" koukla na mě Lexi. "To já taky ale teď to nejde" políbila jsem ji na čelo a lehla si vedle ní. Usla jsem.
Tak slíbila jsem NikiR5er že v příběhu bude hrát postava Katie:) snad se kapitola líbila♡♡♡
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...