Vzbudila jsem se brzo ráno bylo okolo osmé hodiny a všichni ještě spali rozhodla jsem se připravit všem snídani a ano všem tím myslím i Kate, vztala jsem z postele a oblékla jsem si na sebe jedno volné triko které mi bylo pod kolena, v kuchyni jsem si uvařila kafe a začala pripravovat jídlo všem jsem namazala chleba a nakrájela zeleninu dala jsem to do ledničky a šla jsi pustit televizi po chvilce jsem uslyšela dupot na schodech byl to Ross "ahoj" pozdravil mě a sedl si ke mě "Ahoj" pozdrav jsem mu opětovala a upila s šálku s
kafe. "V lednici máš jídlo" řekla jsem mu a podívala jsem se na něho. Šel se podívat do lednice a pak se vrátil "ale já bych si dal něco jinýho" řekl a mrknul na mě, přiblížil se ke mě "a Co? Zeptala jsem se ho když byl těsně u mě "tebe" řekl a políbil mě, povolil mě na gauč a ležel na de mnou pořád jsme se líbali na chvilku jsem se odtrhla "máš holku" řekla jsem mezi polibky "Já chci ale tebe" řekl mi a dál líbal už jsme nic neříkali, Ross se po chvilce zvednul a šel směrem 'pokoj' pomohl mi se zvednout a vzal mě do náručí. Rozrazil dveře od pokoje a zamkl je "proč to děláš? Zeptala jsem se ho a koukla se do země "Co myslíš? Zeptal se mě "No proč jsi začal chodit s Kate a potom se líbáš se mnou? Zeptala jsem se ho a otřela jsi tekoucí szly "Emily já tě nepřestal milovat a prostě nechtěl jsem být bez holky tak jsem začal chodit z Kate a vím že miluju jenom tebe a nikoho jinýho" řekl mi a podíval se mi do očí "Miluju tě" řekl mi a jemně mě políbil "taky tě miluju" polibek jsem mu opětovala, začali jsme se líbat, sednula jsem si mu na klín a dál líbala. Když se najednou rozrazily dveře a v nich stála naštvaná Kate "c-co to tady jako děláte?!! Zařvala "hele Kate chtěl jsem ti říct že je konec" řekl jí Ross. "Ale proč? Zeptala se klidněji, "miluju někoho jinýho" řekl a podíval se mi do očí "Tak si spolu buďte!" opět zařvala a bouchla dveřmi. S Rossem jsme se koukali na filmy, dělali blbosti, a užívali jsme si že jsme zase spolu. Když nás to v pokoji přestalo bavit, rozhodli jsme se že půjdem ven, "Ahoj kam jdete" zeptala se Jenny "ven jdete taky? Zeptala jsem se všech všichni přikívli až na Kate. Procházeli jsme se parkem já a Ross jsme se jako by obíjmali a Jenny s Rikerem šli vedle sebe. Sedli jsme si na lavičku teda spíš Riker a Ross, já s Jenny jsme stáli. "Hele nevíte jestli Kate z někým chodí? Zeptal se Riker na Jenny o vidět že jí to ublížilo. "Z nikým nechodí" odpověděla jsem a koukla se na Jenny, "A ty Kate chceš bro? Zeptal se ho Ross "Jako je pěkná a rozumím si s ní" řekl a koukl se na mě, "Já už asi půjdu není mi nějak dobře" řekla Jenny a utekla "Jenny počkej" řvala jsem na ní ale ona se nezastavila. Běžela jsem za Jenny nakonec jsem jí dohnala. "Počkej jdu s tebou" řekla jsem jí ona se jen usmála a koukla na mě pohledem 'Děkuju'. Byly dvě hodiny ráno a kluci ještě nepřišli co když se jim něco stalo?, nebo co když mě Ross právě podvádí? Lehla jsem si a čekala jestli Ross příjde, měla jsem zavřené oči, uslyšela jsem zabouchnutí dveří od pokoje, koukla jsem se stál tam Ross. "Můžeš mi říct kde jsi byl" zařvala jsem na něho a zvedla se z postele. "Byly jsme s Rikerem v jednom clubu" řekl "a kdo tam všechno byl? Určitě nějaký děvky Ne! Opět jsem zařvala "Ne jenom já a Riker! Zařval i on "a co jste tam dělali? Zeptala jsem se "povídali si je to můj brácha! Pořád řval "Tak dneska se smiř z gaučem! Řekla jsem mu, hodila po něm deku a polštář a zavřela za ním dveře. Lehla jsem si a po chvilce usla....
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...